Suositelkaa ÄRSYTTÄVIÄ blogeja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan hermostua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluan hermostua

Vieras
Jos tiedätte blogeja, joissa on jotain tosi ärsyttävää (esim. hirveen omahyväset jutut kirjottajalla tms.) ni jakakaa toki linkki tänne!
Haluaisin lukee jotain tosi raivostuttavaa blogia, jota voisin itsekseni sekä kadehtia että kauhistella.

No, jos palautteeseen on uskominen (tosin yksi ja sama tyyppi sitä palautetta taitaa lähetellä), niin mun blogi osuu just tähän ärsyttävä-kategoriaan.

Olen kuulemma huono kirjoittamaan, mielipiteeni ovat perseestä ja blogin visuaalinen ilme on surkea.

Jaa että mikäkö osoite? Googlaa Sivusilmäilyä, jos kiinnostaa.

Tiuskin blogista vaan tuli hirvee raskauskuume kun sillä oli niitä mahakuvia :D
FreakFashionista oli ihan siisti tuttavuus, sehän tuntee Tukiaiset!!!
Ja Riepun blogiin olen aiemmin tutustunutkin ja tykkään:)

Ärsytyskynnys ei siis vielä ylittynyt, kiitos kuitenkin hyvistä yrityksistä!

Minua ärsyttää nykyään kaikki blogit, jotka kertovat pelkästään kirjoittajansa elämästä/kämpästä/päivän asuista/mitä kaikkea paskaa.

Ennen seurailin noita, mutta sitten rupesin ajattelemaan, että tällaisiako ihmisistä on nykyään tullut. Kaikki täytyy esitellä...

mulla inhottaa toi että oma koti valkoisessa on kaikki tähtikuvioitua. ja sitten kun pitää olla niin brändiä, niin brändiä, heti uusimmassa postauksessa ihmetellään sitä, kun jopa rainbowin kynttilä hinnastaan huolimatta olikin hyvä! ai että halpakin voisi toimia, ohhoh!

En mä kyllä osannut ärsyyntyä yhdestäkään. Ja minusta on vain hyvä jos oppii uusia asioita :)

[QUOTE="vieras";25202884]

Ja tietenkin Vöyrin väkäleuan Viipaleita -blogi, jonka se on onneksi osannut nykyään pitää kiinni.[/QUOTE]

Nojaa.
Pari vuorokautta on ollut yhteensä kiinni viimeisen seitsemän vuoden aikana eli kyllä sillle saa ihan vapaasti jälleen halutessaan ärsyyntyä.
:)

tossa oma koti valkoisessa häiritsee se mikron johto :D Siis niin aseteltua ja suunniteltua muuten, ja sit musta johto menee keskeltä seinää "roikkuen"

Toinen, vähän saman tyyppinen, mutta romanttisempi ja siirappisempi, on willa wanilla.

Viipaleet ei ärsytä, niissä on elämää, eikä pelkkää kiiltokuvaa

Mä en taas ymmärrä miten joku blogi voi ärsyttää jotakuta...

En minäkään.
Tai ainakaan vielä en ole moiseen törmännyt.
Sellaisiin toki ole, mitkä eivät ole itseä kiehtoneet, mutta nekin vain sitten sellaisia, joita lukemaan ei uudelleen palaa. Kaikkihan ei kaikkia kiinnosta ja se ihan ok.

Täytyy olla kovin suuri tarve ärsyyntyä tai muuten harvinaisen huono itsehillintä ellei pysty omaa käytöstään kontrolloimaan sen vertaa ettei yhä uudelleen ja uudelleen palaa lukemaan jotain mikä itseä ärsyttää.

:)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä en taas ymmärrä miten joku blogi voi ärsyttää jotakuta...

Mikset? Samalla tavalla se voi ärsyttää kuin jokin lehdessä oleva kolumni. Tai mikä tahansa mediailmiö. Kun julkiseksihan nuo blogit on tehty, yleisön luettaviksi. (Jos näin ei olisi, ne olisivat vain tietyille lukijoille tarkoitettuja privaattiblogeja.) Niitä on yhtä suuri oikeus kommentoida kuin mitä tahansa muuta julkaisua.

Eikä se, että jokin lehden kolumnisti tai vaikkapa BB ärsyttää, tarkoita sitä, että niitä sitten pakonomaisesti seuraa ihan sen ärsytyksen takia. Kokeilla toki pitää ennen kuin kommentoida osaa, ja jos kaverit puhuvat jostain niin kyllä minä uteliaisuudesta saatan kokeilla. Jos ärsyttää niin sitten ärsyttää. BB ärsyttää ilmiönä, vaikken ole kyseistä sarjaa kuin viisi minuuttia katsonut.

Alkuperäinen kirjoittaja öh;25203233:
tossa oma koti valkoisessa häiritsee se mikron johto :D Siis niin aseteltua ja suunniteltua muuten, ja sit musta johto menee keskeltä seinää "roikkuen"

Toinen, vähän saman tyyppinen, mutta romanttisempi ja siirappisempi, on willa wanilla.

Viipaleet ei ärsytä, niissä on elämää, eikä pelkkää kiiltokuvaa
Enpä haluasi olla se lihava pikkupentu, joka istuu paljain persein uunipellillä ja kuva säilyy netissä maailman tappiin.

En myöskään haluaisi nähdä selvinpäin kuvaa, jossa tää suvun matriarkka pussaa naista ja koko sakki on ihan räjähtäneen näköisiä ja tuhannen päissään.

Mikset? Samalla tavalla se voi ärsyttää kuin jokin lehdessä oleva kolumni. Tai mikä tahansa mediailmiö. Kun julkiseksihan nuo blogit on tehty, yleisön luettaviksi. (Jos näin ei olisi, ne olisivat vain tietyille lukijoille tarkoitettuja privaattiblogeja.) Niitä on yhtä suuri oikeus kommentoida kuin mitä tahansa muuta julkaisua.

Eikä se, että jokin lehden kolumnisti tai vaikkapa BB ärsyttää, tarkoita sitä, että niitä sitten pakonomaisesti seuraa ihan sen ärsytyksen takia. Kokeilla toki pitää ennen kuin kommentoida osaa, ja jos kaverit puhuvat jostain niin kyllä minä uteliaisuudesta saatan kokeilla. Jos ärsyttää niin sitten ärsyttää. BB ärsyttää ilmiönä, vaikken ole kyseistä sarjaa kuin viisi minuuttia katsonut.

Miksi lukea sellaista mikä ärsyynnyttää?

Yhteistyössä