blig bling
Mun mielstä presidentillä on niin vähän valtaa että häntä voi käyttää vain mallinukkena Suomelle joten edustavan näköinen on tärkein meriitti....
Soini karsiutuisi jo tuolla perusteella.Mun mielstä presidentillä on niin vähän valtaa että häntä voi käyttää vain mallinukkena Suomelle joten edustavan näköinen on tärkein meriitti....
täällä on niin vähän miehiä että siksi täältä saa väärän kuvan, miehethän ei juurikaan tule Haavistoa äänestämäänJos tältä palstalta tehtäis mielipidemittaus niin taitais Haavisto olla seuraava presidentti. Minä äänestän tässä kohtaa ihmistä, en puoluetta. Haluan fiksun ja miellyttävän pressan, en kapeakatseista, siksi Haavisto ja Arhinmäki on ekat vaihtoehdot. Soini, Lipponen ja Väyrynen ovat täälläkin eniten out.
Paitsi mun..täällä on niin vähän miehiä että siksi täältä saa väärän kuvan, miehethän ei juurikaan tule Haavistoa äänestämään
Ja munPaitsi mun..
Minusta kyllä tuntuu, että aika moni suomalainen on oikeasti enemmän vasemmalla kuin itse luuleekaan. Kannattaa tutustua tarkemmin puolueohjelmiin. Minä huomasin yhtenä vuonna sen tehtyäni olevani ihan "punikki". Sen jälkeen olenkin äänestänyt ehdokkaat tarkkaan syynättyäni aina Vasemmistoliittoa. Nytkin aion äänestää Arhinmäkeä.niinistö edustaa amerikanmallia, "köyhät kyykkyyn", koulut ja kirjastot maksullisiksi, jotta vain eliitillä on varaa mm kouluttautua. Arhinmäki muuten symppis ja karismaattinen, mutta ehkä taas liian vasemmalla minun makuuni. En pidä kyllä Lipposestakaan, mutta sdp jutut ovat ehkä minulle sopivampia näistä kaikista.
Mä oon ainakin testaillut ja mulle tarjotaan Haavistoa ja Arhinmäkeä. Itseasiassa noi vaalikoneet sai mut alunperin pohtimaan syvällisemmin tätä asiaa.kannattaa muuten testailla noita ehdokkaita monilla vaalikoneilla, niiden avulla saa ehdokkaiden ajatusmaailmoista pajon paremmin kuvan kuin ympäripyöreistä puolueohjelmista
Valtion päämiestä/naista tietenkin. Jokaisella meistä on vain omat kriteerimme joiden perusteella teemme sen valinnan. As simple as that.äänestetäänkö tässä valtion päämiestä vai mr ja miss Finlandia? Kai pressalla joku muukin tehtävä on kuin pitää x1 vuodessa pukujuhla ja siinä pitää olla sitten niin jumalattoman tyylikäs
Se kylläkin oli tarkoitettu pieneksi kevennykseksi muuten niin tosikkomaisessa ketjussa. Kyllä kaikki pressaehdokkaat hommasta selviytyisivät. No problems.Ei edustava ulkonäkö riitä. Pitää olla myös supliikkimies, koska presidentti on aika merkittävä nimenomaan ulkopolitiikan kannalta.