Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

ssssssssss
niinistö edustaa amerikanmallia, "köyhät kyykkyyn", koulut ja kirjastot maksullisiksi, jotta vain eliitillä on varaa mm kouluttautua. Arhinmäki muuten symppis ja karismaattinen, mutta ehkä taas liian vasemmalla minun makuuni. En pidä kyllä Lipposestakaan, mutta sdp jutut ovat ehkä minulle sopivampia näistä kaikista.
 
  • Tykkää
Reactions: Evakko
vaikeaa
Jos tältä palstalta tehtäis mielipidemittaus niin taitais Haavisto olla seuraava presidentti. Minä äänestän tässä kohtaa ihmistä, en puoluetta. Haluan fiksun ja miellyttävän pressan, en kapeakatseista, siksi Haavisto ja Arhinmäki on ekat vaihtoehdot. Soini, Lipponen ja Väyrynen ovat täälläkin eniten out.
 
Jos tältä palstalta tehtäis mielipidemittaus niin taitais Haavisto olla seuraava presidentti. Minä äänestän tässä kohtaa ihmistä, en puoluetta. Haluan fiksun ja miellyttävän pressan, en kapeakatseista, siksi Haavisto ja Arhinmäki on ekat vaihtoehdot. Soini, Lipponen ja Väyrynen ovat täälläkin eniten out.
täällä on niin vähän miehiä että siksi täältä saa väärän kuvan, miehethän ei juurikaan tule Haavistoa äänestämään
 
"vieras"
niinistö edustaa amerikanmallia, "köyhät kyykkyyn", koulut ja kirjastot maksullisiksi, jotta vain eliitillä on varaa mm kouluttautua. Arhinmäki muuten symppis ja karismaattinen, mutta ehkä taas liian vasemmalla minun makuuni. En pidä kyllä Lipposestakaan, mutta sdp jutut ovat ehkä minulle sopivampia näistä kaikista.
Minusta kyllä tuntuu, että aika moni suomalainen on oikeasti enemmän vasemmalla kuin itse luuleekaan. Kannattaa tutustua tarkemmin puolueohjelmiin. Minä huomasin yhtenä vuonna sen tehtyäni olevani ihan "punikki". Sen jälkeen olenkin äänestänyt ehdokkaat tarkkaan syynättyäni aina Vasemmistoliittoa. Nytkin aion äänestää Arhinmäkeä.
 
sssssssss
äänestetäänkö tässä valtion päämiestä vai mr ja miss Finlandia? Kai pressalla joku muukin tehtävä on kuin pitää x1 vuodessa pukujuhla ja siinä pitää olla sitten niin jumalattoman tyylikäs
 
hmmmm
no oisko nolo jos suomen pressa ois homo... ja seuraavat linan juhlat ois homotanssit:D:D:D ei ikinä, mieluummin äänestän soinia!!!timo soini pressaksi! itse olen tehnyt abortin mutta en ota itseeni millään tavalla tuota soinin abortti puhetta.
 
veima
Haavistoa äänestän (samoin mun mies ;)). Syitä:
-Arvomaailma lähellä omaani
-Ulkopoliittisesti erittäin kokenut (presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa).
-Ei ole niin selkesti yhden puolueen ja eturyhmän ehdokas kuin muut. Uskon ja toivon, että pystyy asettumaan puoluepoliittisten kähmintöjen ulkopuolelle
-Antanut itsestään erittäin hyvän kuvan vaaliväittelyissä
 

Yhteistyössä