Klikkaa mua- ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Laitettaisiko tähän mielipiteitä ja kaikkea mahdollista ko. sarjaan liittyvää.

Itse olen katsonut kaikki osat, minusta pitkästä aikaa tosi viihdyttävä suomalainen sarja.

Tykkään todella paljon Minttu Mustakalliosta Ellan roolissa, minusta hän onnistuu näyttelemään jotenkin kuin ei näyttelisi ollenkaan. Eli on todella inhimillisen oloinen roolissaan, usein vähän hämmentynyt ja epävarma, kuten suurin osa ihmisistä. Täytyy olla taitava näyttelijä että pystyy siihen, monet mielestäni ylinäyttelevät.

Pidän kaikista roolihahmoista, mielestäni loistavia näyttelijöitä.

Ja Eero on superihana, hyvä kun erosi, niin Ella saa hänestä hyvän miehen itselleen, kunhan hän toipuu sydänsuruistaan. =)

Minusta Eppu Salmisen näyttelemä muusikko-pitkätukka jossain ensimmäisissä osissa oli ihan loistava tyyppi, häntä saisi näkyä sarjassa enemmänkin. Ihana renttu. Tuo erään tuntemani henkilön voimakkaasti mieleen. :D

Kaikenkaikkiaan loistava sarja. :heart:

Rakastan tuota sarjaa :heart: Pitkästä aikaa sarja johon samaistun jotenkin... Kallio oli edellinen sellainen.

Joo mietinkin sen sarjan nimeä mutten muistanut, se oli edellinen suomalainen sarja josta pidin, ja katsoin kaikki osat.

Hihihi, tuosta tuli mieleen, että hieraisin kerran silmiäni, kun näin Kallion kirjaston ulkopuolella sen kundin, Kimmokohan hänen roolihahmonsa nimi oli, seisoskelemassa tupakkaa poltellen, aivan samannäköisenä kuin Kallio-sarjassa. Katselin tarkkaan että onko kuvaukset meneillään, muttei ollut. Se paikka missä hän seisoi, oli siis vastapäätä sitä kohtaa missä hänen osto-ja myyntiliikkeensä sarjassa sijaitsi. :D

Heh, ja tuo Klikkaa mua on kuvattu aika pitkälti nykyisillä kotikulmillani. Eli asun aina lempisarjani tapahtumapaikoilla. :D

• Tykkää
Reactions: idunnor
Minäkin pidän sarjasta. Mutta olikos niin että ensi jakso on viimeinen? Vai tuleeko myöhemmin lisää. Se oli minustakin ennelta arvattavaa että Ella ja Eero päätyy yhteen, mutta ei se että miten se Eero pääsee siitä vaimostaan eroon niin ettei ole oma vika:)

[QUOTE="jaa";25095618]Minäkin pidän sarjasta. Mutta olikos niin että ensi jakso on viimeinen? Vai tuleeko myöhemmin lisää. Se oli minustakin ennelta arvattavaa että Ella ja Eero päätyy yhteen, mutta ei se että miten se Eero pääsee siitä vaimostaan eroon niin ettei ole oma vika:)[/QUOTE]

Ei se voi millään olla viimeinen, koska nuo jaksot joita nyt on tullut, on kuvattu talvella, ja kuvaavat vieläkin, tai pari viikkoa sitten kuvasivat ainakin.

Mun mielestä on jännää, että monien mielestä ne kaikista parhaimmat suomalaiset näyttelijät on mun mielestä huonoja ja päinvastoin :D

Mun mielestä Minttu Mustakallio jotenkin tökkii tossa roolissa. Puhuu omituisen epäaidosti ja äänenpainokin ihan outo. Tosin en tiedä miten Minttu muulloin puhuu, joten voihan sillä normaalistikin olla hassu tapa puhua. Mutta en tiedä jotenkin tökkii, vaikka muuten kyllä tykkään sarjasta kovasti.

[QUOTE="tiimarinvihko";25095769]Mun mielestä on jännää, että monien mielestä ne kaikista parhaimmat suomalaiset näyttelijät on mun mielestä huonoja ja päinvastoin :D

Mun mielestä Minttu Mustakallio jotenkin tökkii tossa roolissa. Puhuu omituisen epäaidosti ja äänenpainokin ihan outo. Tosin en tiedä miten Minttu muulloin puhuu, joten voihan sillä normaalistikin olla hassu tapa puhua. Mutta en tiedä jotenkin tökkii, vaikka muuten kyllä tykkään sarjasta kovasti.[/QUOTE]

Mun mielestä taas Mintun tyyli sopii Ellalle. Ei tunnu siltä, että näyttelee.

Mä en yleensä pidä suomalaisista lapsinäyttelijöistä ollenkaan, mut jostain syystä tän sarjan lapsinäyttelijät on hyviä. Etenkin Siiri esittää vinkuvan teinin osan oikein loistavasti :D

Yhteistyössä