siis häh? Kuka sua pakottaa siellä keskellä metsää asumaan, jos kateus kaupunkilaisia kohtaan on noin kova?Joo niin ja JUNTTI.
Mun mielestä ihan neekeriin verrattava sana silloin kun tarkoitetaan muualla kuin isoissa kaupungeissa asuvia ihmisiä.
Ja muutenkin poikkeuksetta halventava, kyseenalainen ja kertoo lähinnä käyttäjästään. (Asun isossa kaupungissa.)
Vissiin T-paitaMikä on teeppari?
Ahaa, kiitos kun vastasitVissiin T-paita
Siis MITÄH? En oo koskaan kuullut mitään näistä! Missäpäin näitä hoetaan ja minkä ikäiset ihmiset?-palttiarallaa green peacen mies!
-Skökke boy!
-sole poka mikhään...
-nuoren tytön nimittäminen nakuksi, siis nakku, hyi että ällöä!
Pohjois-Suomessa ja pidemmältä ajalta nämä inhokit koottu Monenikäiset hokeneet, tuo nakku-sana lähinnä vanhemmat naiset nuoremmista naisista.Siis MITÄH? En oo koskaan kuullut mitään näistä! Missäpäin näitä hoetaan ja minkä ikäiset ihmiset?
[video=youtube;SMWi7CLoZ2Q]http://www.youtube.com/watch?v=SMWi7CLoZ2Q[/video]Alkuperäinen kirjoittaja Siis häh?!;25093484:Omnomnomn? Mitä se meinaa?
Mun yks sukulaismies sanoi San Fransiscosta puhuessaan aina Frisco sitä Frisco tätä ja ai että mua ärsytti, nyt jo naurattaa. Ja tämä kaveri sentään asui ko. kaupungin lähellä silloin.Snadisti, semisti ym.
Omnomnom - AARGH!
"Losi" ja "Dami" ja muut tuttavalliset lyhenteet tyypeiltä, jota ei oo ko. paikkoja koskaan nähneetkään.
Ai niin, ja KEISSI. Toinen AARGH!