Junttisanat/sanonnat joita inhoat

  • Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti
:DD
ju, mä oon koti, koo, lol, lollero, niimp, jaskat, voiks olla, ;_____; (no ei ny varsinaisesti sana, mut pirun ärsyttävä!), asiaa!, saletisti, sit se kun kaks sanaset lauseet kirjotetaan yhteen( esim. noälä, niimpäjuu, ), se kun sanoihin lykätään ks.päätteen tilalle x! (anteex, oox, saax), onx pakko jos ei taho, ehk, omg, trollolo..

pikkusiskolta tulee aina uus teini sana kun sen näkee, ja sen puhetta kuunnellessa meinaa mennä hermo! :D
 
"vieras"
Kumpuaa, esim. "mistä tuokin vihamielisyys kumpuaa" Varmaan perseestä KUMPUAA! :headwall:

Ja tuo olla-verbin välttely on nyt joku muotijuttu tällä palstalla, "älyköt" sitä etenkin näkyvät harrastavan..
 
iu
Keskustelupalstoilla ym. vapaamuotoisessa kirjoittamisessa jää minullakin helposti tuo olla-verbi pois - se kun on merkitykseltään niin tyhjä sana, ja lause on yleensä täysin ymmärrettävissä ilman sitäkin. En ollut tullut ajatelleeksi, että se jotakuta ärsyttäisi. (Voisihan sitä tosiaankin pyrkiä kirjoittamaan täälläkin hyvällä yleiskielellä, mutta aina ei jaksa...)
 
"Jaana"
[QUOTE="vieras";25092626]mamma
mamukki
äitykkä
äippä


ylipäätään rekisteröitynä nimimerkkinä joku Martin äippä ja poikasten äitee :x:x:x

Voiko enää enemmän mammelilta kuulostaa??! :x :x

meidän neiti, teeppari, golitsi, posti laatikko, työhän otto haastattelu, opiskelia, taiteilia, pieno ja kodin hoidon tuki :headwall:[/QUOTE]

Joo, nuo nimimerkit. En tiedä naurattaako vai ärsyttääkö enemmän kun jonkun nimimerkki on joku Martin äippä, masuilija, tai mammax3.

Tai kun ihmisen ammatti on äippälomalla tai mamma. Tai että joku kutsuu itseään mammaksi?! Tai emoalukseksi. Tai mies kutsuu vaimoaan mammaksi? Ei ole meillä kyllä mies uskaltanut kokeilla :D
 
"vieras"
Tällä palstalla oon huomannut joillain olevan ihan käsittämätön tyyli lisätä ylimääräinen n-kirjain sellaisen sanan perään minne se ei todellakaan kuulu. Sana päättyy siis aina tupla-a:han ja sinne sit perään se n. Esim. "kumpaan tekisin, mustikkapiirakkaan vai rahkapiirakkaan" ja "kyllä aikuinenkin saan olla hiukan lapsellinen" ja vaikka "meillä oli oikein mukavaan siellä"
 
"Kiira"
[QUOTE="Jaana";25107256]Joo, nuo nimimerkit. En tiedä naurattaako vai ärsyttääkö enemmän kun jonkun nimimerkki on joku Martin äippä, masuilija, tai mammax3.

Tai kun ihmisen ammatti on äippälomalla tai mamma. Tai että joku kutsuu itseään mammaksi?! Tai emoalukseksi. Tai mies kutsuu vaimoaan mammaksi? Ei ole meillä kyllä mies uskaltanut kokeilla :D[/QUOTE]

Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta minua myös huvittaa nuo mamma-nimimerkit. Tuntuu, että sellaisen ihmisen elämä ja persoonallisuus koostuu vain ja ainoastaan lapsista ja äitiydestä.
 
"vieras"
Eka viestistä jäin miettimään noita "aivan" ja "nimenomaan" -sanoja, ja huomasin ite käyttäväni etenkin "aivan"-ilmaisua paljonkin. Mitä tilalle, jos se kerta on niin perkeleen junttia? :eek:
 
"vieras"
Minun on pakko ihan oikeesti vastata tähän,et koin pientä alemmuuden tunnetta ku tämän viestin luin. En vaan voi sille mitään etten tiedä kieliopista mitään ja omistan sen ärsyttävän lukihäiriön. Se tietää sitä,etten kirjoita tänne mustana enää mitään.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";25110893]Minun on pakko ihan oikeesti vastata tähän,et koin pientä alemmuuden tunnetta ku tämän viestin luin. En vaan voi sille mitään etten tiedä kieliopista mitään ja omistan sen ärsyttävän lukihäiriön. Se tietää sitä,etten kirjoita tänne mustana enää mitään.[/QUOTE]

Mua esim. ei kirjoitusvirheet häiritse, eikä varmasti montaa muutakaan, suurinta osaa uskoisin. Harmi jos muutat muutaman (tai yhden) ihmisen mielipiteen mukaan toimintaasi :(.
 

Yhteistyössä