Junttisanat/sanonnat joita inhoat

• Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti
Mikä on teeppari?

Inhotusta herättää:

-noin - niinku - tota noin joka lauseessa - nasaaliäänteet ja ässän suhuuttaminen - pissiskieli
-puhelimessa tai irl jos toinen hokee koko ajan vain: kyllä, kyllä, okei, joo, kyllä, kyllä...tekis mieli kiljasta väliin että PÖÖ!
-palttiarallaa green peacen mies!
-Skökke boy!
-sole poka mikhään...
-nuoren tytön nimittäminen nakuksi, siis nakku, hyi että ällöä!

"vieras"
Joo niin ja JUNTTI.

Mun mielestä ihan neekeriin verrattava sana silloin kun tarkoitetaan muualla kuin isoissa kaupungeissa asuvia ihmisiä.

Ja muutenkin poikkeuksetta halventava, kyseenalainen ja kertoo lähinnä käyttäjästään. (Asun isossa kaupungissa.)
siis häh? Kuka sua pakottaa siellä keskellä metsää asumaan, jos kateus kaupunkilaisia kohtaan on noin kova?:D
Kyllä te maalaiset jaksatte...

"vieras"
Ei kai niin junttia, mutta mua ärsyttää toi omnomnom vai mikä lienee. Mielikuvaksi tulee aina, että kyseinen ihminen syö suu auki niin, että ruokaa lentää pitkin poikin ympäristöön :D

Ei ehkä junttia, mutta ärsyttävää kuitenkin:

- äippä, äityli, äitsykkä
- päikky, päikyn täti
- synnäri, eppari
- tahtotila
- kaikki mainoksista opitut hokemat

Eniten kuitenkin ärsyttää ketä -sanan käyttö, kun on tarkoitus sanoa "kuka, joka". Esim. ketä asuu Hesassa?

Hilipati
Alupaita, aluhousut. Ihan kamalan kuulosta!

Kannut, hinkit ym. kuvaamassa tissejä.

"On kyllä ihmisillä pienet murheet" on aika rasittava kans (ja esiintyy tässäkin ketjussa).

Onko joku puhunutt jotain murheista?

Ettekö te (tuon kirjoittajat siis) koskaan puhu niitä näitä? Ärsyynny mihinkään (pieneen, jopa turhaan)?

Niin, ette varmaan.

- ei mennyt niin kuin Strömsössä
- jäätävää
- elämä on
- alkomaholi
- kaamee kapula
- sikamagee, sikahyvä, sikapaljon, sikahuono jne.
- parhautta
- pikkukakkonen
- masuasukki
- tissittely
- tjottailu
- toppuluokkalainen
- päikky
- inkkarit kanootissa, inkkarit muumilaaksossa

lyhenne
Snadisti, semisti ym.

Omnomnom - AARGH!

"Losi" ja "Dami" ja muut tuttavalliset lyhenteet tyypeiltä, jota ei oo ko. paikkoja koskaan nähneetkään.

Ai niin, ja KEISSI. Toinen AARGH!
Mun yks sukulaismies sanoi San Fransiscosta puhuessaan aina Frisco sitä Frisco tätä ja ai että mua ärsytti, nyt jo naurattaa. Ja tämä kaveri sentään asui ko. kaupungin lähellä silloin.

Yhteistyössä