inhokkibändit/artistit?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Jippu, Sunrise avenue, Egotrip (ehkä pahin kaikista), Haloo Helsinki, Arttu Wiskari, Jonna Tervomaa, uusi Yö (80-luvun menettelee), Hanna Pakarinen, Nightwish.

Siinä taitaa olla pahimmat.

Ai niin, ja PMMP.

Ja ehdottomasti Anssi Kela.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"huhuu"
En ymmärrä ihmisiä, jotka INHOAVAT jotain artistia tai bändiä. Keskittyisivät mieluummin sen oman suosikkiartistinsa ihailuun, kuin toisten vihaamiseen.

Enkä suoraan sanoen ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä Paula Koivuniemestä, Happoradiosta, Lauri Tähkästä tai Haloo Helsingistä.

Ettei olisi vaan jotain teiniangstia. Kuunnelkaa hienoja lauluntekijöitä ja nauttikaa musiikista.
Minkä sille voi, jos jotkut vaan saavat voimaan pahoin? Tällä hetkellä täällä töissä soi YleX ja harva biisi on sellainen, jota pystyn oikeasti kuuntelemaan. Nytkin vinkuu ja rääkyy joku GO little bad girl. Ärsyttävää renkutusta. :kieh:

Jotkut saavat oikeasti voimaan niin pahoin, että on pakko poistua tilanteesta jossa kyseinen artisti soittaa tai joku tietty kappale soi.

Musiikkiin kuuluu välittää tunnetta kuulijoihin, mutta minusta täysin epävireiset laulajat saisivat lopettaa hommansa. :x

"Minä"
En inhoa mitään, mutta Chisu ja Jenni Vartiainen ei ihan uppoo muhun sillälailla, kun ne kansaan tuntuu uppoavan. Tietty tollaset Popedat ym. ei oo mun suosikkeja myöskään.

7thHeaven
Suomireggae ja suomiräppi aiheuttaa paniikkia, myötähäpeää ja itsetuhoisia ajatuksia. Esim. Jukkapoika, Fintelligens ja Asa ja muut "protesti"räppärit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikki rap- ja hiphop -tyyppiset viritelmät, iskelmähemmot tyyliin Jorma Kääriäinen, Antti Huovila, Kari Vepsö, Janne Tulkki, Tarja Lunnas, Kaija Lustila jne., sitten bändeistä Yö, Mamba, Aikakone, Movetron ja laulajista esim. Anna Abreu, Antti Tuisku jne.

Ja pakko lisätä, että minua naurattaa ihan hillittömästi suomalaiset, suomalaissyntyiset angstiräppääjät jotka räppää ghetoista ja poliisista, joka ampuu viattomia Helsingin kaduille :D

Kyllähän meillä epäkohtia löytyy, mutta ei nyt sentään ihan sellaisia, mistä he tuntuvat puhuvan.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
"vieras"
Minulle musiikki on niin iso osa elämää, että olen yksi niistä jotka ei voi todellakaan sietää huonoa musiikkia. Tulen ärtyisäksi, pahantuuliseksi ja haluan pois tilanteesta.

Kaikki suomen radiokanavat toistavat suoraan sanottuna ulostetta, tunti tunnilta samaa tavaraa.

Kaikesta hirveintä ovat suomi-pop/rock/räp/iskelmä, myös ulkomainen pop/rock/räp on lähes yhtä hirveää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25073388]Minulle musiikki on niin iso osa elämää, että olen yksi niistä jotka ei voi todellakaan sietää huonoa musiikkia. Tulen ärtyisäksi, pahantuuliseksi ja haluan pois tilanteesta.

Kaikki suomen radiokanavat toistavat suoraan sanottuna ulostetta, tunti tunnilta samaa tavaraa.

Kaikesta hirveintä ovat suomi-pop/rock/räp/iskelmä, myös ulkomainen pop/rock/räp on lähes yhtä hirveää.[/QUOTE]

Kuuntelen suuremmaksi osaksi heviä ja konemusiikkia, klassistakin.

7thHeaven
Ja pakko lisätä, että minua naurattaa ihan hillittömästi suomalaiset, suomalaissyntyiset angstiräppääjät jotka räppää ghetoista ja poliisista, joka ampuu viattomia Helsingin kaduille :D

Kyllähän meillä epäkohtia löytyy, mutta ei nyt sentään ihan sellaisia, mistä he tuntuvat puhuvan.
JUST NÄIN :D "Itä-Helsingissä on v****n rankkaa, aseit ja huumeit vaan kadul t ja poliisi pieksee viattomii..." jne.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
JUST NÄIN :D "Itä-Helsingissä on v****n rankkaa, aseit ja huumeit vaan kadul t ja poliisi pieksee viattomii..." jne.

Joo, faija häipy ja mutsi delas ja koulus ope heitti videotykillä (enää ei kai ole piirtoheittimiä, paitsi ehkä juuri siellä itä-Helsingissä?)... vedin pään täytee joka viikonloppu ja elämä meni päin vittuuu....

Niin miksi et käynyt kouluasi loppuun, hankkinut ammattia ja tehnyt töitä? Aika hyvin täällä kuitenkin opiskelua tuetaan.

"vieras"
Kamalin kaikista on Maija Vinkumaa. Narina-Irina tulee hyvänä kakkosena. Lisätään listaan vielä happoradio, Lauri Tähkä, Suvi Teräsniska, Fintelligens, Antti Tuisku, Mamba, Jenni vartiainen, Anssi Kela ja happoradio.

7thHeaven
Joo, faija häipy ja mutsi delas ja koulus ope heitti videotykillä (enää ei kai ole piirtoheittimiä, paitsi ehkä juuri siellä itä-Helsingissä?)... vedin pään täytee joka viikonloppu ja elämä meni päin vittuuu....

Niin miksi et käynyt kouluasi loppuun, hankkinut ammattia ja tehnyt töitä? Aika hyvin täällä kuitenkin opiskelua tuetaan.
:D
Se huvittavin osa tossa uhoomisessa on nimenomaan se, että Itä-Helsinki ei kyllä eroa mitenkään merkittävästi esim. muusta Helsingistä, mitä näihin aiheisiin tulee. Etelä-Helsingissä ne huumekaupat, prostituoidut jne. enemmänkin pyörii. Onneks kuitenkin uhoräppi on niin "underground"-kamaa, ettei ihan radiosta pääse kuulemaan.. Tuntuu vaan, että nää räppärit haluaa tietentahtoen ylläpitää jotain rankkaa itäghettomielikuvaa, että olis itse jotenkin kovempia, tiedä sitten :D

"pooh"
Suomessa tosiaan on iso tilaus artistille, jolla olisi aidosti vakuuttava rokkiääni vaikkapa Dave Grohlin tai Hetfieldin tyyliin. Ei meillä ole ketään sinne päinkään. Ehkä täällä kylmässä ja pimeässä ei vain kivekset kypsy.
Ei löydy löydy ei, mutta yhden keikalla käydessä kyllä meininki on loistavaa ja äänikin sellanen jota jaksais kuunnella pidempääkin. Youtubesta kun hakee Tommy Huovinen&paholaiset tai SuomiRocks niin löytyy hänen keikoilta pätkiä. Äänen laadut ei kovin hyvät pätkissä, mut loistava live esiintyjä ja loistava ääni..

"Jaiks"
Suomessa tosiaan on iso tilaus artistille, jolla olisi aidosti vakuuttava rokkiääni vaikkapa Dave Grohlin tai Hetfieldin tyyliin. Ei meillä ole ketään sinne päinkään. Ehkä täällä kylmässä ja pimeässä ei vain kivekset kypsy.
Jes! Keksin! Amorphiksen Tomi Joutsen on Suomen the Rokkiääni. Ei se ainakaan Grohlille häviä. The Rokkiäänen pitää laulaa vahvasti, helpon kuuloisesti ja laajalla äänialalla, ja nää ehdot Joutsen täyttää. Lisäksi se on hot ja karismaattinen.

Toinen aika messevä ääni on Juha Lehdellä. Eihän se niin rokkia laula, mutta ääni lähtee kyllä silläkin tarvittaessa jostain syvemmältä kuin kurkunpäästä.

Hieman OT mutta kuitenkin; en tiedä mitä helvettiä teen sitten, kun tuo muksu kasvaa siihen ikään, että sille pitäisi alkaa soitella lastenlauluja. En voi kuvitellakaan kestäväni päivästä toiseen, jos kämpässä/autossa raikaa joku Titi-Nalle tai edes nuo Sauruxet, vaikka hevin ystävä olenkin.

Ehkä tää on sitten niitä vanhemmuuden uhrauksia :D Teen kyllä sen kanssa jonkun diilin, että lastenlaulun jälkeen soi aina yksi äidin laulu. Vähintään.

Yhteistyössä