En mäkään lähtis siitä, että pitäisi erikseen inhota joitakin artisteja. Tottakai mä itse välttelen kuuntelemasta esim. edellemainittuja. Oon mä silti ollut esim. Yön keikalla festareilla, ei ollut parempaakaan tekemistä ja silloin inho ei ollut niin suurta. Kyl mä vieläkin pidän sitä Ollia periaatteessa ihan symppiksenä, mutta välillä tulee mitta täyteen. Mut eihän se ole multa pois, parempi kun välttelen niitä tilaisuuksia... Mutta kun joskus käy seuraavasti, niin onhan se aika kamalaa:
Olin illanvietossa (toisessa kuin aiemmin mainitsin) työkavereiden luona. No ilta oli vähän junttimainen mutta ihan hauskaa oli jutellessa milloin mistäkin, mutta sitten ilta eteni ja ihmiset alkoivat laittamaan musiikkia. Melkeinpä koko ilta meni sitten siinä, että kuuntelimme Bon Jovia, Roxettea, Bryan Adamsia... Sitten tähän päälle suomalaiselta puolelta Vilperin Perikuntaa ja... kyllä... Jean S:ää... Itse yritin sitten laittaa väliin jotain sellaista mistä pidän, vaan eipä levyhyllystä kertakaikkiaan meinannut löytyä mitään. Siedettävin kompromissi oli ABBA. Siitäkin jouduin sitten kuuntelemaan ne puhkisoitetuimmat vähän liian usein...
Ja on ihan pakko sanoa, yhtään snobbailematta, että ei noita edellämainittu artisteja oikeasti musikaaliset ihmiset kuuntele. En tunne yhtään musikaalista ihmistä, joka tuollaista kuuntelisi säännöllisesti. Toki on poikkeuksia kaikessa, mutta pääpiirteittäin voisin sanoa näin.
ABBA on siis poikkeus. Siinä on jotain maagista, samaa en sanois noista muista.