inhokkibändit/artistit?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Sexmiesman69
Suomessa tosiaan on iso tilaus artistille, jolla olisi aidosti vakuuttava rokkiääni vaikkapa Dave Grohlin tai Hetfieldin tyyliin. Ei meillä ole ketään sinne päinkään. Ehkä täällä kylmässä ja pimeässä ei vain kivekset kypsy.

Paha paikka nyt valita kahden totaalisen karmeat väliltä: Mamba tai Yö.
Ehkä kuitenkin valitsisin Mamban, jos pakko olisi valita. Sitä ei kykene sietämään nanosekuntiakaan.

Oltiin kerran miehen kanssa yhden tutun pariskunnan luona iltaa istumassa ja nainen kysyi, että saako laittaa musiikkia. Pahaa aavistamatta sanoin, että laita vaan enkä esittänyt toiveita, vaikka niitä tiedusteltiin. Se sitten meni ja laittoi Yötä.. saatesanoiksi kehui miten niiiin tykkää tästä bändistä ja olivat olleet sitä livenäkin katsomassa jne. En kehdannut sen vuodatuksen jälkeen enää sanoa, että inhoan kaikkea tässä bändissä.

Noh, loppuilta meni ihan ok eikä se Yökään kestänyt kuin levyllisen verran. Aamulla valittelin pahaa oloa kotona niin mies sanoi "Johtuu varmaan siitä Yöstä.. Haluatko että haen levyn lainaksi, kun eikös aina sanota, että sillä se lähtee millä on tullutkin." Ensimmäistä kertaa ymmärsin hieman siitä, miksi väkivalta on yleistä parisuhteissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25070148:
Kuuntelen Radio Rock:ia. eikä muutes oo ihnokkeja siellä :p
Siellä ei juuri muu inhota kuin se, että samat biisit soi tunnista toiseen. Vaikka niinpä se taitaa olla kyllä joka kanavalla.

Niin joo, ja soihan siellä Kotiteollisuus.

Ai tässä olikin annettu vaihtoehtoja... en lukenut aloitusviestiä. Mietin kyllä äsken, että sanonko Yön, mutta... sanotaan se nyt sitten! Ja taas mulla oli Akaatin kanssa yhteneväisyyttä, kumma juttu, mutta mukava :)

.......
-Kaikki rap- ja hiphop sekä Suomi-reggae. Erityisenä inhokkina nostetaan jalustalle Petri Nygård.
-Lauri Tähkä
-Paula Koivuniemi
-System of a Down. Liian levotonta musiikkia. Jotkut kohdat biisissä voi olla hyviä, mutta sitten äkkiä tempo vaihtuukin nopeampaan tai hitaampaan. Näiden biiseistä on vaikea saada otetta.
-Idols-tähtöset.

mandriini
jippu, chisu, anna puu, maija villkumaa, irina, hanna pakarinen - kaikki narisijoita

j karjalainen, juise leskinen, irwin, dingo - ihan kun olis vessassa pöntöllä ja on julmettu ummetus valitus kun sattuu

ei vaan uppoo ja nousee karvat pystyyn

musiikin kuluttaja
En ymmärrä ihmisiä, jotka INHOAVAT jotain artistia tai bändiä. Keskittyisivät mieluummin sen oman suosikkiartistinsa ihailuun, kuin toisten vihaamiseen.

Enkä suoraan sanoen ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä Paula Koivuniemestä, Happoradiosta, Lauri Tähkästä tai Haloo Helsingistä.

Ettei olisi vaan jotain teiniangstia. Kuunnelkaa hienoja lauluntekijöitä ja nauttikaa musiikista.

sexmiesman69
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25070218:
vähän asian vierestä, mutta en lähtis esim, remulle sanomaan että sun kivekset ei ole kypsyny tai että et ole tarpeeks homo. :D
En lähtisi minäkään. Vaikkei Remukaan äänensä puolesta edusta sellaista voimaa, mitä kaipaisin niin karismaa kyllä piisaa. Kolmekymmentä vuotta on kulunut eikä vastaavaa ole ilmestynyt. Kyse ei edes ole nostalgiasta sillä Remuhan oli Remu jo omana aikanansakin.

Kyllä meillä on taitavia kavereita: Valo, Putro, Nurmio ja monet muut hoitavat kulmansa hienosti, mutta sellaista veret seisauttavaa rokkiurosta meillä ei ole. Runopoikia ja idolseja senkin edestä.

"pooh"
Happoradia, Jennio Vartiainen ja Antti Tuisku nyt tuli ainakin ekana mieleen..radiossa kun alkaa soimaan niin kanava vaihtuu välittömästi, tosin olen lopen kyllästynyt radion soittolistoihin ja samoihin kappaleisiin, joten kuunbtelen radiota kovin vähän nykyään.

"pooh"
[QUOTE="pooh";25070543]Happoradio, Jenni Vartiainen ja Antti Tuisku nyt tuli ainakin ekana mieleen..radiossa kun alkaa soimaan niin kanava vaihtuu välittömästi, tosin olen lopen kyllästynyt radion soittolistoihin ja samoihin kappaleisiin, joten kuunbtelen radiota kovin vähän nykyään.[/QUOTE]

No oho, pari kirjotusvirhettä korjattu :D

ap.
Haloo Helsinki! Niin totta. Ja Vilkkumaa, huh. Näitäkään ei tosiaan pysty kuuntelemaan edes taustahälynä. Ja samaa mieltä olen myös noista "räppäreistä". Joku mainitsikin myös nuo Happoradion, Uniklubin ja Kotiteollisuuden, ihan kamalaa kuraa kaikki. Musiikkimaku on kyllä hassu juttu. Joskus käy niin, että fiksuna pitämäni ihminen alkaa ylistämään vaikkapa sitä Yötä. Jotenkin siihen ei sitten pysty sanomaan yhtään mitään, kun on niin järkyttynyt koko tilanteesta, eikä enää koskaan pysty katsomaan sitä ihmistä silmiin ;D

kaikella ystävyydellä
Mua rasittaa ehkä eniten se, että kun jossain ulkomailla alkaa mylviä "Il Volo" -niminen karjalauma, niin kohta siitä on olemassa suomalainen versio, tässä tapauksessa varmaan nimeltään "Il Molo".

"vieras"
lauri tähkä tuli ensimmäisenä mieleen, mutta ei näistä nykyisistä huippunimistä tai bändeistä mikään ole sellainen mitä jaksaisi kuunella. olen jumittunut 80- ja 90- luvulle=)

Thessalosaurus
En mäkään lähtis siitä, että pitäisi erikseen inhota joitakin artisteja. Tottakai mä itse välttelen kuuntelemasta esim. edellemainittuja. Oon mä silti ollut esim. Yön keikalla festareilla, ei ollut parempaakaan tekemistä ja silloin inho ei ollut niin suurta. Kyl mä vieläkin pidän sitä Ollia periaatteessa ihan symppiksenä, mutta välillä tulee mitta täyteen. Mut eihän se ole multa pois, parempi kun välttelen niitä tilaisuuksia... Mutta kun joskus käy seuraavasti, niin onhan se aika kamalaa:

Olin illanvietossa (toisessa kuin aiemmin mainitsin) työkavereiden luona. No ilta oli vähän junttimainen mutta ihan hauskaa oli jutellessa milloin mistäkin, mutta sitten ilta eteni ja ihmiset alkoivat laittamaan musiikkia. Melkeinpä koko ilta meni sitten siinä, että kuuntelimme Bon Jovia, Roxettea, Bryan Adamsia... Sitten tähän päälle suomalaiselta puolelta Vilperin Perikuntaa ja... kyllä... Jean S:ää... Itse yritin sitten laittaa väliin jotain sellaista mistä pidän, vaan eipä levyhyllystä kertakaikkiaan meinannut löytyä mitään. Siedettävin kompromissi oli ABBA. Siitäkin jouduin sitten kuuntelemaan ne puhkisoitetuimmat vähän liian usein...

Ja on ihan pakko sanoa, yhtään snobbailematta, että ei noita edellämainittu artisteja oikeasti musikaaliset ihmiset kuuntele. En tunne yhtään musikaalista ihmistä, joka tuollaista kuuntelisi säännöllisesti. Toki on poikkeuksia kaikessa, mutta pääpiirteittäin voisin sanoa näin.

ABBA on siis poikkeus. Siinä on jotain maagista, samaa en sanois noista muista.

Veicco
Isoosa ihmisistä ei ole musiikista kiinnostunut sen enempää kuin että sen mukana on kiva ottaa sidukkaa ja tanssia. Tämä selittää nuo Bon Jovit, Roxettet, Jean S:t yms.
Eikä siinä mitään. Hyvä että jokaiselle on jotain.
Munatonta on rokki Suomessa tänä päivänä ja poppi yhtä kaukana kansainvälisestä tasosta kuin aina ennenkin. En tiedä mikä maksaa.

"diana"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25070148:
Kuuntelen Radio Rock:ia. eikä muutes oo ihnokkeja siellä :p
Siellä niitä vasta onkin. Viikate ja Kotiteollisuus ja muut suomirokin kamalauudet. Itse en hevi-ihmisenä voi enää ko. kanavaa kuunnella, niin hirveetä moskaa soittavat. Mielummin vaikka Groove FM.

Tosin en keksi hirveen montaa suomalaista artistia josta tykkäisin....

Yhteistyössä