Mitä ihmettä? Ompa kiva herätä aamulla ja löytää google analyticsistä, että arvon palstarouvat ovat käyttäneet yönsä pohtimalla mun ja muutaman muun toimeentuloa?!
No ihan selvennyksesksi voin kertoa, että meillä ei ole penniäkään lainaa/vippejä, eikä mitään perintöjä. Meidän molempien vanhemmat ostaa ihan normaalit synttäri ja joululahjat ja aina välillä jotain ekstraa. Ei siis eletä mitään pappa betalar elämää. Mun mies sattuu olemaan 6vuotta vanhempi ja työssä, jossa tienaa ihan hyvin. Myös mä olen itse raatanut niska limassa töissä ennen meidän vauvan syntymää, joten vanhempainrahat on ihan hyvät. Tuli varmasti suurena järkytyksenä, että ihan työllä itsemme elätetään.
En voi ymmärtää miksi vieraiden ihmisten raha asiat teitä kiinnostaa. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään teidän tulonlähteenne ja se, elättekö kenties miehenne rahoilla. Mutta ihan voitte omassa päässänne miettiä sitä, että KUKAPA EI eläisi ainakin osittain miehen rahoilla äitiyslomalla ollessaan, ihan vaikka jo siitä hyvästä syystä että miehen palkka nyt on usein huomattavasti parempi kuin naisen ansiosidonnainen/kodinhoidontuki?
Toivottavasti saitte nyt vastauksen päivän kuumaan kysymykseen. Mä voin kertoa, että säälin teitä, jos teidän elämänne ihan oikeasti koostuu kaksplussalla pyörimisestä ja tuntemattomien ihmisten raha-asioiden ruotimisesta.