Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

"mina"
[QUOTE="mellan";25035235]tästä tuli mieleen tytön ristiäiset. Vieraita oli lähemmäs 50 ja ajattelin että ehdin seurustella heidän kanssa kun pappi on lähteny. Pappi vaan totesi, ettei hänellä ole kiirettä minnekään, vaimo vaan odottaa kotona ruuan kanssa. Pappi istui sitten lopulta reilu kaksi tuntia ja kun vieraat alkoi jo tehdä lähtöä jätin papin isovanhempien seuraan että ehtisin edes muutaman sanan vaihtaa muidenkin kanssa. Sillon pikkusen ärsytti[/QUOTE]

Taisi olla sama pappi kuin meillä. :D
 
"Vieras"
Se kun on kamala nälkä ja puhaltelee lusikassa / haarukassa olevaa ruokaa ja siltikin polttaa kipeästi kielensä, auts!

Tai finni nenänpielessä, ai ****tana.

Kun aamulla väsyneenä ruokapöydässä potkaisee varpaansa pöydän jalkaan.

KUN PURAISEE VAHINGOSSA POSKEEN!!! Tupla auts!
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
- kiireellä meikkaat ja viimeistelet omasta mielestäsi onnistuneen meikin ripsarilla, tietenkin se tökähtää silimään ja värit on ihan jossain muualla kuin ripsissä.
- istut paskalla ja huomaat että vessapaperi on lopussa ja uusi paketti nököttää auton takakontissa.
- olet kylässä ja mahasi menee sekaisin.
- nukut yövuoron jälkeen ja heräät kolmen tunnin jälkeen hirmuiseen vessahätään.
- sanot lapselle: siellä on pakaksta, ulkohousut jalkaan, toistat tämän ehkä 300 kertaa viikossa ja ei mene päähän.
- kurotat, kurotat, keskisormen pää jo hipaisee mutta kun et yletä niin et yletä.
- hiton hyvä tilannekuva! kamerassa patterit loppu
 
hih =)
nää on ihania :) kaikkiin voin samaistua, mutta mun major-ärsytyksen kohteet on tässä:

- yritän mennä kotona nettitikun kanssa nopeasti maksamaan laskuja, ja se saamarin tikku heittää koko ajan pihalle, yhteyttä kun ei vaan ole
- sanon esikoiselle sen seitsemän sataa kertaa aamulla, että pue nyt päälle, ja silti se vielä puolen tunnin päästä istuu univaatteet päällä ja pitäisi jo olla menossa
- kun mies menee ja ajaa parran, ja jättää ne jämät sinne lavuaariin. Eikö niitä voi huuhdella?
- se kun mies syö jotain, ja jättää ne roskat AINA tiskipöydälle. Meillä on olemassa roskiskin...
- auton ikkunat on jäässä, eikä niitä saa raapattua millään, enkä edes ylety ikkunan keskelle, että voisin edes jollain sitä jäätä tökkiä...
- tungen jotain kaappiin vaan huomatakseni, ettei se kaapin ovi enää mene kiinni ja että se tavara putoaa kuitenkin lattialle

Olishan näitä...
 
- auton ikkunat on jäässä, eikä niitä saa raapattua millään, enkä edes ylety ikkunan keskelle, että voisin edes jollain sitä jäätä tökkiä...
Tuttu probleema! Viime talvena viimein ostin ekstrapitkän jääskraban :) Harmi ettei se lämmitä enää sitten esim. kaupassa, kun turhaan kurottelee sinne ylähyllylle eikä mitään jakkaraa tai myyjää missään... Hmph.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
todellakin
"Kun on juuri lakannut kynnet, luulee lakan jo kuivuneen ja päättää mennä nukkumaan/suihkuun/tiskata. Sitten lakka ei olekaan kuivunut ja pinta alkaa kupruilla saadessaan kosteutta tai siihen tulee "kiva" kuviointi lakanasta."

Jep! Ja sitten kun yritän sitä muka-fiksuna paikkailla vaan laittamalla uuden kerroksen kun alkaa jo olemaan kiire jonnekin, niin kappas, sama toistuu kohta uudelleen. Lopulta poistat sen vanhan kynsilakan kokonaan ja lakkaat uudelleen, mutta katotaan vaan niin kohta siinä on taas joku kiva jälki... Pahinta on jos lakkaa kiireessä just vähän ennen lähtöä.
 
"luppis"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25032045:
Kun bussin ainoa vapaa paikka on paikallisen haisevan juoppohullun vieressä. Suvaitsevaisuutta koetellaan. :saint: Ja ei, en istu siihen.
tai kun se bussin ainoat vapaat paikat on kahden nuoren jehovan todistaja pojun vieressä.. jotka kattoo sua niin pervo ilme naamallaa et alkaa etoo jo ajatuskin ja melkee juoksee kiljuen bussit pihalle saman tien.. koettu on liiankin monesti.. ja ku ne tulee joka kerta samalla pysäkille mun kans.. yäääh..
 
mä kans...
Tuttu probleema! Viime talvena viimein ostin ekstrapitkän jääskraban :) Harmi ettei se lämmitä enää sitten esim. kaupassa, kun turhaan kurottelee sinne ylähyllylle eikä mitään jakkaraa tai myyjää missään... Hmph.
Mä kans ostin tuon, että yritän edes vähän ylettyä sinne keskelle ikkunaa. Mutten ylety. Liian iso auto siis.

Toinen, mikä ärsyttää ihan hirveästi, on nää supersyvät pakastealtaat kaupoissa. En ylety ottamaan sitä viimeistä pussia millään sieltä pohjalta. Viimeksi oli muilla asiakkailla ihan älyttömän hauskaa, kun roikotin mun 4-vuotiasta poikaa nilkoista, että se ylettyi sinne pohjalle, ja saatiin viimeinen pussi ranskalaisia... Mä en kehdannut kiivetä sinne altaaseen, että olisin sen saanut...
 
"sia"
Se ärsyttää, kun avaa keksipaketista uuden pötkylän keksejä ja siinä on muovissa se punainen "avaa tästä" -nauha. Kun avaat sen ja kaadat tarjoiluastiaan, niin ne keksit menee ylösalaisin, siis kuviopuoli lautasta vasten.

Siis minkä ihmeen tähden kaikki valmistajat laittaa sen repäisynauhan juuri siihen päähän pötkylää? Aina niihin kuitenkin pitää sitten sormin koskea, jos haluaa, että näyttäiskin joltain.
 
.....
-Tankatessa tankkauspistooli ei meinaa lähteä pois bensatankin suuaukolta. Tämmöinen hento naisihminen yrittää riuhtoa sitä voimillaan irti ja lopulta horjahtaa itsekin kun se viimein irtoaa... tapahtui viimeksi tänään ja muilla bensa-aseman asiakkailla taisi olla hauskaa. :whistle: :mad:
-Kaikenlaiset purkit, joiden kansia ei meinaa saada millään auki
-Kun lakana liikkuu paikoiltaan ja menee myttyyn yöllä.
-Täkin laittaminen pussilakanan sisään. Voiko olla ärsyttävämpää puuhaa?
-Autoradiossa oikean kanavan etsiminen ajaessa ja varsinkin kun sitä ei meinaa löytyä. Ajamisen sijasta keskittyy liikaa radion räpläämiseen.
-Radiokanavat, joilla on päivästä toiseen liian samanlainen soittolista. Tietyt biisit alkaa auttamattomasti kyllästyttämään ja silloin on pakko vaihtaa kanavaa.
-Liikennesääntöjä noudattamattomat ihmiset. Tänäänkin yksi tollo meinasi ajaa kylkeeni liikenneympyrässä.
 
.....
-kun appelsiinia kuoriessa roiskuu hedelmämehua pitkin käsiä

-tomaatista vaan ei voi haukata niin että koko vihanneksen vois syödä jotenki siististi

-se kun asunto haisee tunkkaselta kahvilta aina muutaman tunnin kahvinkeiton jälkeen

-se kun laittaa pyykkejä kuivumaan ja tuntuu et on tehny sitä jo tunnin eikä ne lopu koskaan. ainahan muuten pesukone pysähtyy kesken hyvän ohjelman tai jonkun alotetun tekemisen, että pitää mennä pyykit laittamaan...


moniamonia monia ;)
 
Tuttu probleema! Viime talvena viimein ostin ekstrapitkän jääskraban :) Harmi ettei se lämmitä enää sitten esim. kaupassa, kun turhaan kurottelee sinne ylähyllylle eikä mitään jakkaraa tai myyjää missään... Hmph.
siis mä en ymmärtäny tästä vinku85n jutusta yhtään mitään. :D tossa ei oo päätä eikä häntää. Vai oonko mä vaan tosi tyhmä? siis. Minkä siellä kaupassa pitäis lämmittää? Mitä tässä nyt kurotetaan sieltä hyllyltä? Miten jääskraba nyt liittyy kauppaan, kun se on jo ostettu, niin täh? :_D
 
-Avaimet tai kännykkä on aina siinä laukun viimeisessä taskussa mistä etsit. Vahngossakaan käsi ei osu ekana sinne taskuun missä ne on.
Oletko sattunut huomaamaan, että etsi ihan mitä vaan, se tavara on aina siellä mistä viimeisenä katsot?

Miksi sä enää löytämisen jälkeen sitä mistään katsoisit? :D

mutta siis joo tajusin että tarkoitit sitä että se viimeinen tasku on se viimeinen vaihtoehto missä se voi ollakkaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
"ritva"
Ärsyttää kun tiskatessa tulee kurttuiset kädet. Ärsyttävämpää koskea kurttuisilla käsillä märkiin pyykkeihin.
Kun imettää makuuasennossa on inhottavaa ku toinen tissi vuotaa. Aina en ole varautunut siihen.
Sohin aina vahingossa ripsiväriä nenään niin että meikkivoiteet täytyy laittaa uusiksi.
Miehellä PALJON samanlaisia mustia sukkia. Niitä on vaikea laittaa pareiksi nippuun niin että ne olisivat juuri ne oikeat yhtä kuluneet parit.
Mies täyttää vaipparoskiksen aina niin täyteen, että mä en jaksa enää kantaa sitä :)
Roskakuski käy maananataisin. Täytyy aina olla kärppänä roskien kanssa,koska roskalaatikko on jo keskiviikkona täynnä. Meillä on pihassa kaksi roskalaatikkoa,mutta monta kerrostaloa.
Ärsyttävää, että muilta kanavilta tulisi myös mulle mielenkiintoisia ohjelmia samaan aikaan kun tulee Salatut elämät
 
Mua ärsyttää kun kaupassa yhdessä olevat (pariskunnat/vanhempi lapsi) jäävät hyllyvälissä vajaan metrin päähän hyllystä ja seisovat sitten kärryjen takana vierekkäin vallaten koko käytävä kolon. Mä vielä joskus vetäsen täysillä päin.

Samaten ärsyttää kun annetaan lasten sinkoilla pitkin poikin minne vaan, vaikka nyt siellä kaupassa. Kerran olin heikko näköisenä kävellä yhden vauvan (alle vuoden) päältä kun joku juntti laittoi jumbossa lattialle mänkimään. Seuralainen sai just vetästyy mua nii ettei käyny huonosti. Joku kerta mä viel liiskaan jonkun lapsen VAHINGOSSA.

Ärsyttää kun meet tupakkakoppiin jätät juoman siihen lasisenseinän toiselle puolelle ja sit sen jonkun sekunnin sadas osan kaveriin vilkasun aikana joku prkl vie sen.

Ärsyttää kun alipainoiset ihmiset valittaa "läskeistään".

Nyt ei juolahda enempää mieleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"vieras"
Usein ärsyttää se, että pölynimuriin on mahdoton löytää sopivia pölypusseja. Jos sopivaa mallia ei löydy, joutuu epäsopivista tuunata paremmin sopivia.. ja harvemmin niistä tulee täydellisiä.
 
Se ärsyttää, kun joudut lähtemään kahdeksalta viemään lasta kouluun, ja kela aukeaa vasta yhdeksältä. Eli joko tulet kotiin ja menet kelaan myöhemmin, tai sitten odotat jossain pihalla sen tunnin että kela aukeaa....
 
Olen aina luullut, että ärsyynnyn tosi helposti pienistä jutuista, mutta selvästikään en ole ainoa :D

Omat ärsytykset (aiemmin olikin jo mainittu useita):

- annan aamulla viimeiset maidot lapselle, keitän kahvit ja SITTEN tajuan että se maito tosiaan on loppu enkä voi sitä kahvia ilmankaan juoda

- yöllä myttyyn mennyt lakana, jota ei jaksa nousta laittamaan paremmin ja sitten siihen herää uudestaan ja uudestaan kun se on mytyssä juuri oman kropan alla

- se kun on aamulla ollut ihan hirveä kiire jonnekin tapaamiseen, hikipäässä kotona juossut että ehtii ajoissa ja sitten kun saavut paikalle niin henkilö sanoo hymyillen että on aikataulusta myöhässä puolituntia ja eihän haittaa

- illalla kun on juuri nukahtamassa niin muistaa että pyykit on laittamatta kuivumaan/ruoka on edelleen hellalla/lääke jäi ottamatta/herätys on laittamatta päälle jne... ja tietysti vielä enemmän ärsyttää jos illalla noita ei ole muistanut :D

- jos jätän yhdenkin pikkulusikan lavuaariin niin mies alkaa lastaamaan likaisia astioita siihen tiskikoneen sijasta, ei IKINÄ voi katsoa sinne koneeseen että onko siellä likaiset vai puhtaat. Ja koska mies on jättänyt likaisia astioita lavuaariin, oletan että koneessa on likaiset ja jätän itsekin ne siihen ja ärsyttää lopulta huomata että kone olisikin ollut ihan tyhjä.

-töissä palavereissa/koulutuksessa on aina sama tilanne: meiltä kysytään vastausta hyvin yksinkertaiseen kysymykseen, tyyliin paljon on 1+1 eli kaikki varmasti tietävät vastauksen, mutta kukaan ei sano mitään. Kaikki istuu vaan hiljaa ja sitä hiljaisuutta jatkuu ja jatkuu. Esimies/kouluttaja kysyy uudestaan ja edelleenkään kukaan ei vastaa ja hiljaisuus jatkuu. Jossain vaiheessa alan epätoivoissani vilkuilemaan muita että eikö joku muu nyt tällä kertaa voisi vastata, mutta kaikki on painaneet katseensa alas ja lopulta itse luovutan ja vastaan siihen kysymykseen. Jonka jälkeen kuuluu helpottuneita huokauksia ympäriltä, kaikki rentoutuu ja voivat taas katsoa muuallekin kuin sinne alaspäin :kieh: Oikeasti tosi ärsyttävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu

Yhteistyössä