Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

"..."
Jos kyläpaikassa huomaa, että kahvikupissa tai lautasessa on jotakin pinttynyttä likaa tai pieni tahra. Siitä kuvottaa syödä/juoda, mutta ei kehtaa jättää syömättä/juomatta, eikä varsinkaan sanoa asiasta, jos emäntä tai isäntä ei ole niin tuttu.
 
monster?
1. ärsyke: Liian pitkä 2Plussan ketju jonka luet alusta loppuun kiireellä ennen kuin unohdat oman asiasi. Ketjun lopussa haukot henkeäsi ihan vain siksi että ehdit hengästymään samalla tavalla kuin maratonin jälkeen :D
2. arsyke: MIKSI MIEHEN PITÄÄ? 1. Jokaisen pyytämäni tehtävän aluksi mennä tupakalle?
Esimerkki:
Vaimo: Kulta! Laittaisitko tiskit/pyykit koneeseen? Mies: Joo! Heti kun olen käynyt tupakalla!
Vaimo: Kulta! Lukisitko lapsille iltasadun? Mies: Joo! Heti kun olen käynyt tupakalla! YMS.

aaaaaaaaaaargh! Eikä nämä vielä tähän lopu, miehellä on myös: Kahvirööki, ruokarööki, vessassa käynnin jälkeinen rööki...Sanokaa mun sanoneen: - Minulla on kohta keuhkosyövästä kärsivä mies riesanani eikä hän ota kuuleviin korviinsa huoltani siitä että hän polttaa aivan liikaa :/ Sanoinkin jo hänelle että minä en jää hoitamaan häntä jos hän syöpään sairastuu. Siinä on minun rajani.
 
"himmeli"
1. ärsyke: Liian pitkä 2Plussan ketju jonka luet alusta loppuun kiireellä ennen kuin unohdat oman asiasi. Ketjun lopussa haukot henkeäsi ihan vain siksi että ehdit hengästymään samalla tavalla kuin maratonin jälkeen :D
2. arsyke: MIKSI MIEHEN PITÄÄ? 1. Jokaisen pyytämäni tehtävän aluksi mennä tupakalle?
Esimerkki:
Vaimo: Kulta! Laittaisitko tiskit/pyykit koneeseen? Mies: Joo! Heti kun olen käynyt tupakalla!
Vaimo: Kulta! Lukisitko lapsille iltasadun? Mies: Joo! Heti kun olen käynyt tupakalla! YMS.

aaaaaaaaaaargh! Eikä nämä vielä tähän lopu, miehellä on myös: Kahvirööki, ruokarööki, vessassa käynnin jälkeinen rööki...Sanokaa mun sanoneen: - Minulla on kohta keuhkosyövästä kärsivä mies riesanani eikä hän ota kuuleviin korviinsa huoltani siitä että hän polttaa aivan liikaa :/ Sanoinkin jo hänelle että minä en jää hoitamaan häntä jos hän syöpään sairastuu. Siinä on minun rajani.
Sinä et itse polta laisinkaan? Miten viitsit olla tuhkakupilta haisevan ja maistuvan miehen kanssa?:O Ehkä olen vain katkera, kun jouduin itse lopettamaan röökaamisen kumppanini vuoksi. Toisaalta hyvin noiden hajujen ja makujen iskevän tupakoimattomaan moninkertaisesti verraten tupakoivaan, kun ainakin itse tupakoivanikin nuo erotan selvästi seurustellessani toisen röökaajan kanssa.
 
----
Laitat herätyskellon soimaan aikaisin, koska sinulla on tärkeä tapaaminen heti aamusta muuten vapaana päivänä. Hyvässä lykyssä tsekkaat sähköpostin ennen lähtöä, jonne on tullut viesti tapaamisen siirrosta, mutta pahimmassa matkustat paikan päälle tunnin verran todetaksesi, ettei ketään ole paikalla....

Ostat kaupasta kasan hedelmiä, koska aloitat terveellisen elämän. Siirrät vain sitä muutamalla päivällä, kunnes yksi aamu heräät: ''nyt mä sen aloitan!''. Ne hedelmät vaan, joista ajattelit tekeväsi smoothien tai hedelmäsalaatin, ovatkin menneet pilalle. Joten syöt taas niitä muroja tai pullapalan aamupalaksi.

Olet kylvyssä/suihkussa ja huomaat, että hoitoaine on loppunut. Tai juuri ostettu purkki on jäänyt kauppakassiin keittiöön.
 
Laulava Lomittaja
Nyt kun meillä on sairasteltu,niin klo 23 jysähtävä alaovi..menee 10 sek,ja jysähtää alakerran naapurin ovi.. Kun ihminen on vasta saanut pienimmäisensä rauhoittumaan ja nukkumaan,saa itse horroksestaan kiinni - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

Kahvinkeittimen suodatinpussi levahtaa käsiin just 4 cm ennen,kun se on roskiksessa - ihana siivo.....
 
  • Tykkää
Reactions: maitovara
Täällä on jo ollut monta hyvää ja osuvaa juttua, itelle tuli mieleen ainakin, et se ärsyttää, jos t-paita ei pysy housuissa. Samaan kastiin kuuluu housut, jotka muuten on ihanat ja istuu hyvin, mutta kun kumarrut niin persvako vilkkuu...
Se ärsyttää myös, kun odotat jotain uutista telkkarista tms, ja just kun se uutinen tulee, lapset kirmaa paikalle ja alkaa puhumaan, niin ettet kuule mitään.
 
Rakastan tätä ketjua! :heart:

Ärsyttäviä pikkujuttuja:

*Unohdat kännykkäsi jonnekkin/et pysty vastaamaan puheluita on tullut 12 ja viestejä 10

*Kännyn akku on lopussa/kirjoitat tekstiviestiä, KAIKKI soittavat sulle

*Olet menossa tupakille eikä sytkäriä löydy mistään tai sytky ei toimi

*Kaadat limupullosta limua lasiin, ja se pullo lompsahtaa muodottomaksi

*Aamulla huomaat, että kahvi/maito loppu

*Auton tuulilasi jäätynyt ikijäähän ja saat taistella raapan kanssa puoli tuntia, että saat edes silmänreiät aikaseksi - Tämä tapahtuu silloin, kun on kiire.

*Pissapojan neste loppuu, kun ajat moottoritiellä rapasäässä.

*Olet hevosen selässä jo, ja huomaat raipan lojuvan maassa/kypärän olevan penkillä.

*Lenkkareilla tallilla ja aina se hevonen tallaa varpaasi, kun EI ole turvakengät jalassa.

Siinä nyt muutamia....
 
Viimeksi muokattu:
Se oli kanssa ärsyttävää joskus kun oli kissa. :D Etenkin, kun oli aamu, jolloin olisi saanut nukkua pitkään, sängyssä oli ihanan lämmintä ja suloista... mutta kamala pissahätä. No, senhän kestää, sitä ajatteli, kun makaa ihan hiljaa paikoillaan ja odottaa, että saa nukahtaa uudestaan. Sitten se kissa tulee ja hyppää mahan päälle loikoilemaan. Niih.
 
Hauska ketju
SE, että törmää johonkin tuttuun kaupungilla (jota et ole nähnyt vuosiin ja vielä pahempaa jos on entinen ihastus) juuri silloin, kun päätit lähteä vaan pikaisesti käymään kaupassa ilman minkäälaista laittautumista, hiukset rasvaisina, meikkaamattomana ja jossain kammokulahtaneissa kotivaatteissa. Tuntuu, että kehenkään ei törmää juuri silloin, kun on tullut juuri kampaajalta tai muutenkin on hehkeämpi.

Sama pätee kotiin. Kukaan yllätysvieras ei tule silloin, kun koti on siivottu ja olen sattunut leipomaan jotain hyvää. Ei, aina ne tulee silloin, kun ajattelin siivota ja käydä kaupassa vasta huomenna :(
 
Ken guru
Se, kun on juuri laittanut ripsiväriä, oikein huolella, ja sitten aivastaa.

Se, kun yleisessä vessassa on huono vc-paperiteline, ja sitä rullaa ei saa pyörimään siellä, vaan paperin joutuu nyhtämään ulos pienissä paloissa.

Se, kun työkaveri käyttää kauhean hajuista haujuvettä, ja loiskii sitä päälleen pitkin päivää.

Se, kun työkaveri puhuu itsekseen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mahtava ketju, samaistun melkein kaikkiin!

Yksi mikä puuttuu on tämä:
On ihan järkyttävän ärsyttävää kun pitkisten lahkeet nousee sukista, kun on unohtanut venyttää lahkeet pesun jäljiltä. :mad:

Ja just tuo kastunut sukka, argh! Niin raivostuttavaa! :rolleyes:

Myös kun puhuu puhelimessa, niin jollakulla on niin tärkeää asiaa, että pitää tulla huutelemaan kesken puhelun. : /
 
"vieras"
herään aamulla, ja huokaisen että ihanaa kun on lauantai/sunnuntai ja VAPAAPÄIVÄ = voi jatkaa unia. nanosekunnin kuluttua muistan että onkin joku arkipäivä, ja pakko raahautua töihin.
puhelin soi enkä ehdi vastaamaan siihen. pirinä loppuu juuri kun saan puhelimen käteen. niin eikös juuri silloin joku soita tuntemattomasta numerosta, eikä varmasti soita uudelleen että mitä asiaa oli (ja minulle ei lehtimyyjät soittele, salainen numero).
 
mama the strange
Mies alkaa aina höpöttää, kun katson telkasta suomalaista ohjelmaa ja henkilö sanoo jotain tärkeää. Sama tapahtuuu silloin, kun 45 minuutissa alkaa just se ainut juttu, jota oon oottanut.

Leipäpussi on jäänyt illalla auki ja aamulla kaikki leivät on kovia.

Oon aatellut, että eilistä ruokaa riittää vielä täksi päiväksi ja kun otan astian jääkaapista huomaan, että sitä on liian vähän. Pakko alkaa sitten väsyneenä ja kiireessä taikoa jotain lisuketta... ARGH, juuri kun kuvitteli kerrankin pääsevänsä helpolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Legse
Juuri kun olen siivonnut keittiön, mies tulee syömään.

Ärsyttää mammat vaunuineen ja kärryineen. Haloo, täällä on muitakin kuin sinä ja nico-petterisi!

Ärsyttää kun ostan uudet tiukat housut ja illalla ne on venyneet muodottomiksi mamma-housuiksi.
 
***
Väsyneenä käperryn sänkyyn, löydän mukavan asennon ja juuri kun meinaan nukahtaa, muistan , että unohdin ottaa lääkkeet. Eikun alakertaan hakemaan..
Aamulla puettuani astun koiranpissalätäkköön. Sit jalkapesulle ja sukat vaihtamaan..
 
Maailman napa
[QUOTE="vieras";25030795]töissä siivoaja tyhjentää roskiksen kaatamalla irtoroskat pois. kaikki purkat ym pussiin tarttuneet roskat jää pussiin :x[/QUOTE]

Noin mäkin tekisin. Hirveetä tuhlausta ottaa pois aina se roskapussi jonka pohjalla on pari kirjekuorta ja ylipäätään PAPERIA! Ne kuuluu paperinkeräykseen, ei roskiin! Sitten sinne vaan uusi pussi ja mitä väliä maapallolla, pääasia et mun roskakorissa on uusi pussi joka lähtee tääs huomenna kaatopaikkaa kuormittamaan...
 

Yhteistyössä