maalaisromanttisen sisustuksen liian "joka paikassa nähdyt","kaikilla" olevat jutut?

• Viestiketjun aloittaja "punainen"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mut se imetysiittala oli ihan toinen ketju. :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2053194-iittalan-tarroilla-imettaminen/

Niitä imetysketjuja taisi syntyä sen kirkossaimettämisketjun seurauksena melkoisesti, ja tuo oli niistä yksi :D En tiedä että mitä näistä tärkeistä ketjuista on Alastomalta Lohikäärmeeltä jäänyt välistä :D Mä pidin tähän päivään asti palstataukoa noiden jälkeen, mut ehkä olis tarvinnut pitemmän kun vieläkin muistan nuo liian hyvin... xD

[QUOTE="vieras";25022254]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2053194-iittalan-tarroilla-imettaminen/

Niitä imetysketjuja taisi syntyä sen kirkossaimettämisketjun seurauksena melkoisesti, ja tuo oli niistä yksi :D En tiedä että mitä näistä tärkeistä ketjuista on Alastomalta Lohikäärmeeltä jäänyt välistä :D Mä pidin tähän päivään asti palstataukoa noiden jälkeen, mut ehkä olis tarvinnut pitemmän kun vieläkin muistan nuo liian hyvin... xD[/QUOTE]

Heti tapahtuu jotain ihan hulvatonta kun oon hetken pois täältä.
On se niin väärin.

BTW mul ei oo hajuakaan astioista, et onko niis tarrat kiinni, mut mariskooleissa ja kivissä (ainakin enimmäkseen) on.

"hmmmmm"
mä tykkäsin jo kauan ennenkuin tuo maalaisromanttinen sisutus villitys nousi pinnalle, siitä tyylistä, mulla on jo monta vuotta sitten ostettuja kynttiläkruunuja kristalleineen valkoisine metallikoukeroineen, vanha ajanpatinoima seinäkello ja muutama vanha valkea lipasto, lisäksi valkoinen puuarkku, ja hankinnoista on aikaa jo 7vuotta, nyt kun tehdään remonttia niin jatkan tätä tyyliä minkä olen aloittanut, jo olemissaolevat kalusteet saavat seuraa samanhenkisistä kalusteista, keittiönkaapitkin ovat suunniteltu sopien mun valkoiseen vanhaan ruokaryhmään, missä lankkupäällinen maalaamattomana.

mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotkut töissä tätä sisustustyyliä parjaavat niin kovin.. enpä minäkään heidän makumieltymyksiään hauku, yhtäkään työtoveria en meille päästä, koska varmasti alkaisivat haukkumaan selkäni takana sisutustamme.. (tähtityynyjä/vilttejä sun muita meillä ei ole)

alkuperäinen
[QUOTE="hmmmmm";25022308]mä tykkäsin jo kauan ennenkuin tuo maalaisromanttinen sisutus villitys nousi pinnalle, siitä tyylistä, mulla on jo monta vuotta sitten ostettuja kynttiläkruunuja kristalleineen valkoisine metallikoukeroineen, vanha ajanpatinoima seinäkello ja muutama vanha valkea lipasto, lisäksi valkoinen puuarkku, ja hankinnoista on aikaa jo 7vuotta, nyt kun tehdään remonttia niin jatkan tätä tyyliä minkä olen aloittanut, jo olemissaolevat kalusteet saavat seuraa samanhenkisistä kalusteista, keittiönkaapitkin ovat suunniteltu sopien mun valkoiseen vanhaan ruokaryhmään, missä lankkupäällinen maalaamattomana.

mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotkut töissä tätä sisustustyyliä parjaavat niin kovin.. enpä minäkään heidän makumieltymyksiään hauku, yhtäkään työtoveria en meille päästä, koska varmasti alkaisivat haukkumaan selkäni takana sisutustamme.. (tähtityynyjä/vilttejä sun muita meillä ei ole)[/QUOTE]

kyllä mä itsekin pidän paljon maalaisromanttisesta tyylistä ja itsellänikin sitä on.vanhat tavarat on ihania,ja onhan se ympäristöystävällistäkin käyttää vanhaa,kierrättää,tuunata ;) mä en tarkoittanut aloituksessani parjata tätä tyyliä koska itsekin siitä pidän kovasti,ja olen pitänyt kauan.koitin vaan kysellä onko muut huiómannu semmosia esineitä,joita näkis monessa vastaantulevassa blogissa ihan samanlaisia,noita tusinatuotteita...mutta eiköhän tää aihe jo loppuunkäsitelty... :)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25024475:
.mutta eiköhän tää aihe jo loppuunkäsitelty... :)
Älä nyt vielä lopeta, kun oli niin positiivinen ketju.
Mukava lukea vaihteeksi asiallistakin kritiikkiä ja mielipiteitä joita ei paukuteta pöytään "ainoina oikeina".

Haluaisinkin nyt joltain trenditietoisemmalta varmistuksen siihen, että onhan sellaiset "säkkikangastyyliset" sohvatyynyt, joissa jokin teksti tyyliin "Mäkelän mylly", varmasti yhtä Out kuin tähtityynytkin? Tahtoisin pari moista olkkariin, mutta olisi paljon kivempi hankkia vasta sitten kun ovat ehdottomia "tyyppi-inhokkeja"..

:)

meillä taitaa kai tyyli olla "maalaisromanttisen" itämäis moderni..jokaisella huoneella oma tyylinsä.
Noita maalaisromanttisia juttuja löytyy jotka on hommattu jo hmm osa vissiin 6-8v sitten et hyväksytäänkö se :D

Haluaisinkin nyt joltain trenditietoisemmalta varmistuksen siihen, että onhan sellaiset "säkkikangastyyliset" sohvatyynyt, joissa jokin teksti tyyliin "Mäkelän mylly", varmasti yhtä Out kuin tähtityynytkin? Tahtoisin pari moista olkkariin, mutta olisi paljon kivempi hankkia vasta sitten kun ovat ehdottomia "tyyppi-inhokkeja"..
:)
Ne on yllättävän hauskoja, jotenkin tykkään niiden rosoisemmasta ilmeestä, kun turhan makeasta "home sweet home"-teksteistä. Toki kokonaisuus merkitsee paljon.
Yksittäinen tuote näyttää eri sisustuksessa hyvinkin erilaiselta.

"aloittaja"
meillä taitaa kai tyyli olla "maalaisromanttisen" itämäis moderni..jokaisella huoneella oma tyylinsä.
Noita maalaisromanttisia juttuja löytyy jotka on hommattu jo hmm osa vissiin 6-8v sitten et hyväksytäänkö se :D
kuulostaa hauskalta kodilta ;)ei meilläkään mitään puhdasta yhtä tiettyä tyyliä ole,on modernimpaa tavaraa ja maalaisromanttisia esineitä.tää on vaan tämmönen lämmintunnemainen noh,koti. ja minähän en itse ole mikään muodin seuraaja tai trenditietoinen sisustamisen mestari,eli MUMMELIISA,en osaa vastata... :b

panic and freak out
tämän hetken pahimmat sisustuskliseet:

-smeg-jääkaappi
-keep cal and carry on -julistetaulu (10 pistettä ja papukaijamerkki sille sisustajalle, jonka kodista tätä ei löydy)
-tuplakupla-valaisin (jokaisessa ns. modernissa sisustuksessa)
-viirinauha (kaikissa näissä ns. huvikumpusisustuksissa)
-tapettitalon retrotapetit
-tähtityynyt
-home ja home sweet home tekstit. itse olen niin homekammoinen ja saanut hometalossa yöpyessäni sellaiset oireet, etten ikinä manaisi hometta kotiini home-teksteillä...
-englanninkieliset tekstit purkeissa ja rasioissa, kuten "candles" jne. meillä on niin kaunis tämä suomen kieli, että josta jotain tekstiä pitää olla, miksei suomeksi?
-beiget seinät (ah niin turvallista ja hillittyä)
listaa vois jatkaa...

"höpöhöpö"
Tähdet sisustuksessa eivät ole mitään maalaisromantiikkaa ainakaan pelkästään. Riippuu tietysti tyynyn muusta tyylistä. Kuvastaa tähtitaivasta eli on todella perinteistä suomalaisuutta ja skandinaavista. Tähdet ovat suosittuja myös Amerikassa. Toisaalta tietysti todella kansainvälistä sillä tähtitaivashan on kaikkialla maailmassa. Näin olen jostain (sisustus)kirjasta lukenut.

Yhteistyössä