[QUOTE="hmmmmm";25022308]mä tykkäsin jo kauan ennenkuin tuo maalaisromanttinen sisutus villitys nousi pinnalle, siitä tyylistä, mulla on jo monta vuotta sitten ostettuja kynttiläkruunuja kristalleineen valkoisine metallikoukeroineen, vanha ajanpatinoima seinäkello ja muutama vanha valkea lipasto, lisäksi valkoinen puuarkku, ja hankinnoista on aikaa jo 7vuotta, nyt kun tehdään remonttia niin jatkan tätä tyyliä minkä olen aloittanut, jo olemissaolevat kalusteet saavat seuraa samanhenkisistä kalusteista, keittiönkaapitkin ovat suunniteltu sopien mun valkoiseen vanhaan ruokaryhmään, missä lankkupäällinen maalaamattomana.
mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotkut töissä tätä sisustustyyliä parjaavat niin kovin.. enpä minäkään heidän makumieltymyksiään hauku, yhtäkään työtoveria en meille päästä, koska varmasti alkaisivat haukkumaan selkäni takana sisutustamme.. (tähtityynyjä/vilttejä sun muita meillä ei ole)[/QUOTE]
kyllä mä itsekin pidän paljon maalaisromanttisesta tyylistä ja itsellänikin sitä on.vanhat tavarat on ihania,ja onhan se ympäristöystävällistäkin käyttää vanhaa,kierrättää,tuunata
mä en tarkoittanut aloituksessani parjata tätä tyyliä koska itsekin siitä pidän kovasti,ja olen pitänyt kauan.koitin vaan kysellä onko muut huiómannu semmosia esineitä,joita näkis monessa vastaantulevassa blogissa ihan samanlaisia,noita tusinatuotteita...mutta eiköhän tää aihe jo loppuunkäsitelty...