Must tuntu että ruma kakku olen saanut:(, en jaksanut parempaa tehdä, onneks mies tykkäsi (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Halikatti"
En lukenut koko viestiketjua, mutta jos ihminen itse aloittaa että tein huonon kakun ja sitten muut kilvan kehuu häntä niin tällainen ketju vain kerjää parjausviestejä.

Ei voinut olla se aloitus, että "katsokaa tämä, mä tein luultavasti palstan hienoimman ja parhaimman isänpäiväkakun, jess!!" ei, koska se olisi ollut rehellinen viesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25022499:
JÄTTÄKÄÄ MILEENA RAUHAAN SAATANA!
Vai ootteko vaa nii helvetin kateellisia?
Mut lähinnä valtaa epäusko, kun sen aloituksia lukee...Joko se on nerokkaasti rakennettu prvo, tai todella epävarma, yksinäinen ihminen, joka hakee hyväksyntää itselleen nettipalstalta. Ja on valmis laittamaan ihan mitä vain kuvia/tietoja itsestään tänne, että muut palstan käyttäjät uskois hänen olevan oikea ihminen. Surullista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25023000:
Mut lähinnä valtaa epäusko, kun sen aloituksia lukee...Joko se on nerokkaasti rakennettu prvo, tai todella epävarma, yksinäinen ihminen, joka hakee hyväksyntää itselleen nettipalstalta. Ja on valmis laittamaan ihan mitä vain kuvia/tietoja itsestään tänne, että muut palstan käyttäjät uskois hänen olevan oikea ihminen. Surullista.
näin..mutta eikös täälläkin ollu joku/jotkut tavannut livenä ja vakuutti ap:n olevan oikeasti yhtä hassu ( :rolleyes: ) kuin palstallakin..

näin..mutta eikös täälläkin ollu joku/jotkut tavannut livenä ja vakuutti ap:n olevan oikeasti yhtä hassu ( :rolleyes: ) kuin palstallakin..
Joo, olihan niitä, jotka on hänet tavanneet..Hassu saa olla, ei siinä oo mitään pahaa, mutta mä en ymmärrä tuota järjetöntä tarvetta todistaa olemassaoloaan muille, siis täällä palstalla. Ja koskaan ei tiedä, kuka hullu tätäkin palstaa seuraa, ja ap. on kertonu tyyliin sotunsakin täällä..:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25023210:
Joo, olihan niitä, jotka on hänet tavanneet..Hassu saa olla, ei siinä oo mitään pahaa, mutta mä en ymmärrä tuota järjetöntä tarvetta todistaa olemassaoloaan muille, siis täällä palstalla. Ja koskaan ei tiedä, kuka hullu tätäkin palstaa seuraa, ja ap. on kertonu tyyliin sotunsakin täällä..:headwall:
joo,paitsi ap on kyllä kaukana hassusta..enemminkin joku pakkomielteinen tapaus..ja sitten ihmettelee,miksi kaikki haukkuu ja arvostelee eikä ymmärrä vaikka monet sanonut,että kaikkea ei tarvitse kertoa..

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
mielipitde
Ei tuonyt kamala ole, mut ei se kovin ihnakaan ole, kiva silti. Ei ole mitenkään erikoinen ja tosi helpolla tehty kakku.Muttanäinkinvoikakuntehdäjos ei viitsi nähdä paljoa vaivaa. Itse pidänenemmän kermapursotus kakuista niistä saa kaiken tämän sokerimassa/marsipaani/mmf viidakossa kuitenkin kauniimpia ja paremman makuisia.

Oikeasti on todella hieno kakku! En henkilökohtaisesti tykkää marsipaanista, mutta tuskinpa noin hienoon suoritukseen yltäisinkään! :D

Mua vaan ihmetyttää, että miksi sun suomen kielen osaaminen vaihtelee viestistä toiseen?

Oikeasti on todella hieno kakku! En henkilökohtaisesti tykkää marsipaanista, mutta tuskinpa noin hienoon suoritukseen yltäisinkään! :D

Mua vaan ihmetyttää, että miksi sun suomen kielen osaaminen vaihtelee viestistä toiseen?
Keskittymis kyvyn takia?
Mulla vaikka 100% suomenkielinen oon niin toisinaan menee kirjotus päin prinkkalaa jos keskittyminen herpaantuu ja on duracell vaihe

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25023210:
Mulle tulee oikeasti sun viesteistä välillä sama tunne; ja tää on fakta

"vieras"
joo,paitsi ap on kyllä kaukana hassusta..enemminkin joku pakkomielteinen tapaus..ja sitten ihmettelee,miksi kaikki haukkuu ja arvostelee eikä ymmärrä vaikka monet sanonut,että kaikkea ei tarvitse kertoa..
Kaikilla ei ole tarvetta haukkua lauman mukana, ja arvostella. Mutta todelliset karvat nousee pystyyn tietyiltä nikeiltä, ja mitähän se kertoo heistä, ja susta?

Korea kakku joo
Vaikka itse mieltäisi noin värikkään pikemminkin lastenkutsuille, kuin isänpäiväksi. Mietin vaan millainen porukka tuota ollut syömässä, suhteessa tyttöön näyttää tolkuttoman suurelta ja enää tuollainen nokare "ekaa kerrosta" syömättä?

Yhteistyössä