Esikoista yrittämään 2011 vol3

Hei kaikille! Minulla menossa siis dpo 9. Oireita ei ole - ei siis tissikipuja, yöpissattamisia, pahoinvointia, vihlaisuja tms. Lämmöt on sen 0,5 astetta koholla kuten oviksen jälkeen kuuluukin. Sitä vastoin ollut paska päivä töissä, sillä meinaan oikeasti hukkua työtaakan alle. Kotiin tullessa olin niin vittuuntunut, että päätin tehdä testin ja negaahan se näytti. Ajattelin että tuo pettymys on nyt helpompi sulattaa tämän kaiken muun sapettamisen joukossa. Harmitus tuntui kuitenkin tuosta vielä kertautuvan eli olen vaipumassa melkoiseen melankoliaan...:(

Säälittävää on myös se, että nyt tuota Davidin tikkua käy vielä tunninkin kuluttua kääntelemässä ja koettaa tihrustaa että jos siinä nyt kuitenkin näkyisi jotain.

Sitä väkisinkin miettii että mikä meissä on vikana? Ehkäisy jätetty kuitenkin pois jo keväällä vaikka yritys aloitettiinkin vasta heinäkuussa. Ehkä tämä masentuneisuus kuuluu vain tähän kierron vaiheeseen, on totta että oviksen aikoihin on mieli aina hyvä (estrogeeniä paljon).

Minä en olekaan aiemmin juuri sortunut tähän testailuun ennen menkkojen odotettua alkamispäivää, mutta nyt näköjään alkaa sekin tauti tarttua:D

Esikko83 sulla on kyllä niin pienet dpot vielä, että kaikki mahikset plussaan on olemassa! Tosi harvalla tossa vaiheessa tulee ees haamujen esihaamua näkyviin!! :heart:

Harmi, että sulla on töissä kiirettä. Mua kuitenkin lohduttaa tietää, että en oo ainut jolla sitä ongelmaa on. Mulle on lahdattu suut ja silmät täyteen hommia, teen ylitöitä joka päivä ja mikään ei riitä, enkä saa kaikkea tehtyä mitä pitäisi. Ahdistavaahan se on. Ite oon jo kauan miettinyt työpaikanvaihtoa mutta en sit ole malttanut ees hakea muita töitä, kun vauva on se ykköstoive tässä. Mut jos ei ala plussaa kuulumaan niin pakkohan se on vaihtaa.. Työstressin takia en ainakaan haluaisi, että plussa viivästyy!!

Pikkumy: mulla on noi david:n testit ollut nyt parissa kierrossa, mutta jatkossa en aio enää niitä tilata. Toivottavasti ei tarttekaan... :) Tänään tein viimeisimmän kerran ovistestin ja jotain viivaa se kyl pukkas kuten myös aiemmin tällä viikolla. Raivostuttavaa! (oon ihan tarkotuksella testannut nyt pidempään.) Tänään tosin unohdin testin tonne vessaan ja muistin vasta noin 10-15min testiajan jälkeen, tuloksena oli siis aikas vahva viiva. Tiedä sitten mitä tarkoittaa vai tarkoittaako mitään. Luultavammin ei tarkoita mitään!! :D

Esikko83, noita masisjaksoja tulee ja menee, mutta kummasti sieltä aina nousee! :) Jos teillä on yritys alkanut varsinaisesti heinäkuussa, niin ei mitään hätää vielä. Ite menin yksityiselle gynelle, kun puoli vuotta oli mennyt ja se käynti tosiaan kannatti. Totesi silloin ton pco:n ja sain terot. Nyt sitten tosiaan eka kierto "luomuna" 3kk terojen jälkeen. Ja yritystä on nyt takana noin 10kk.

Melassi, toivotaan et nää oireet jotain tarkottais! itse oon kyllä tyytyväinen ihan menkkoihinkin, kun niidenkin kanssa ollut hankaluutta. tietäis sitten ainaki, että ovis tapahtuu, jos täti tulis ajallaan. :)

Barbababy ja jenni_noora Tervetuloa joukkoomme! :)

melassi Voiskohan mullaki nimenomaan oviksen jälkeisiin tuntemuksiin liittyä lievähkö pahoinvointi... Pitääkin tässä kierrossa nyt (taas vaihteeksi) seurailla oloja.

Esikko83 Sulla dpo:t on vielä kuitenkin niin pikkuruiset, ettei testeissä pidäkään näkyä vielä mitään :) Koita nyt odotella muutama päivä, vaikka vaikeaa varmasti on!! Ja on meillä muillakin noita masennusjaksoja. Näyttävät kuuluvan tähän yrittämisen vaikeuteen... Faktahan on, että tekin ootte yrittän loppujen lopuks niin vähän aikaa :) Oman mielenrauhan saamiseks kannattaa kuitenkin varata aika esim. yksityiselle gynelle ja tarkistuttaa paikat :)

ON: Täällä löytyi taas yksi asia, joka tukisi mun teoriaa siitä, että käynnissä on nyt puhtaat luomumenkat: menkkojen kesto! E-pillereiden aikana menkat kesti noin 5 pv eikä ollu juurikaan mitään tuntemuksia. Olo oli kuin ei olisi menkkoja ollutkaan. Pillereiden lopettamisen jälkeen tuli ekat (ovuloimaton kierto) luomumenkat silloin kp 72. Alkoivat ryminällä, kestivät noin 5 päivää eikä ollut juurikaan kipuja tms. Loput menkat tänä vuonna ovat tulleet terojen avustuksella: ekana päivänä tuhrua, seuraavat kaksi päivää vähän enemmän vuotoa ja lopuksi kaksi tuhrupäivää. Kesto siis noin 5 päivää. Eikä juurikaan kipuja.

Nyt nämä: ekana päivänä juuri ja juuri pientä tuhrua, tokana päivänä vähän enemmän tuhrua, kolmantena ja neljäntenä päivänä vuoti kuin seula ja nyt tuhru kestää edelleen. Kesto nyt siis kaikkineen seittemättä päivää! Silloin, kun vuotoa oli enemmän, oli myös enemmän kipuja. Sanoinkin miehelle, että ihan ku joku hakkais puukolla tuolla kohdussa... Mutta särkylääkkeitä ei onneksi tarvinnut ottaa.

Anteeksi tämä tylsähkö omanapailu. Täällä vain odotetaan, että menkat loppuisivat ja pääsisi tositoimiin. Ajattelinpa jopa tilata ovistestejä! :)

EsikkoToivottavasti plussaat lähipäivinä, dpot on kuitenkin vielä pieni..joten kaikki on mahdollista..ylityöt eivät ole herkkua..omassa työssäni on alkanut rauhallisempi vaihe joten nyt ei stressaa niin..voimia sulle:heart:

Santski Mulla ollut davidin testit käytössä ja toimineet..alkavat näyttää haaleaa viivaa jo viikkoakin ennen ovista..asteittain vahvistuu, kunnes rysähtää blankolle. Viimeisin tapaus oli selkein, olen harkinnut digiäkin varmistusseuraksi jos ei nyt tärppää..

HennuTeoria kuulostaa hyvältä ja kannattaa tosiaan seurailla myös oviksen jälkeisiä oireita..jos kehosi on nyt päässyt ns. omin voimin liiikkeelle niin voit tuntea muutoksia myös oviksen jälkeen..toivottavasti nyt kaikilla lähtee rullaamaan ja saadan joukolla plussailla=)

Puuhis ei ole kyllä helppoa miettiä työpaikassa jatkoa ja koittaa plussailla samalla..toivottavasti ei vaikuta asiaan ja saatte plussan pian..=)

on: Olo on rauhoittunut, tissit vielä arat ja ne montgomeryn rauhaset ovat edelleen koholla, myöskin nännipihat ruskistuneet..pientä nippailua esiintyy myös.. Dpo 4 vasta nyt onkin joten eihän tässä kiirusta ole. Oksentaminen jäi siihen yhdelle ehtoolle, joten nyt vain sitten odotellaan..:)

Hennu: ihanaa, että sait luomumenkat!! :heart: Kohottaa kyllä mielialaa kummasti, kun kroppa pelaa!!

Semmonen pieni onnellinen omanapailu, että sain tänään kilpirauhas- ja sokeriarvot, ja ne on molemmat OK! Tosi helpottunut olo nyt :) Täti jatkaa edelleen vierailuaan, sais jo häipyä :) Eiköhän se huomiseen mennessä, ei mulla koskaan oo tavannut viittä päivää kauempaa jatkua!

Esikolle jaksamisia masistelun kanssa :hug:
Tiedän itsekin varsin hyvin miltä se tuntuu kun plussaa ei vaan yksinkertaisesti tule vaikka kuinka yrittää. Eikä sillä ole kyllä mitään merkitystä kuinka mones yk on menossa.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että meillä kun meni toi maaginen vuosiraja rikki ja käytiin lääkärillä joka laitto lähetteet lapsettomuustutkimuksiin niin mulla on ollu paljon huojentuneempi olo.
Enää ei ahdista niin paljoa lapsiprojekti, kun tietää että kohta tutkitaan missä vika on. Eihän välttämättä kummassakaan ole vikaa, kestää vaan aikansa, mutta saadaan joka tapauksessa tietää :)
Tosin nyt ei lääkärikäynnin jälkeen oo ollu ku yks terovuoto ja nää yllärimenkat jotka olikin vaan ihan oikeasti hemmetin positiivinen asia mulle, niin en oo ehtiny edes miettiä mitään raskautumis-mahdollisuuksia.
Kuitenkin tässä varmasti ehtii itsekin vielä muutamat kerrat pettymään.

Mutta, tuolta sairaalasta sanoivat, että viimeistään tammikuussa ois lääkärin kanssa juttelu, ja kartoitetaan tilanne että miten edetään. Meitä ennen on 9 pariskuntaa, joten ei mitenkään mahdottomasti!

Muuten täällä varmaan ovis kolkuttelemassa.. ainakin puskee pikkuhiljaa hormooninäpyt päälle. Lisäks voisin heilutella peittoja jatkuvalla syötöllä - on työn ja vaivan takana etten oo kokoajan vonkaamassa :D

Meillä Hennun kanssa nähtävästi kropat yrittää toimia itsekseen, aika hienoa! Hyvä me :D !
"onneks" teilläkin kohta tulee vuos täyteen - jos siis menkat säännöllistyy eikä raskauksia ala, niin pääsette "nopeasti" tutkimuksiin.. kovasti kuitenkin plussa tuulia puhaltelen!

Uusille tervetuloa munkin puolesta :wave:

Ja toki muillekin plussatuulia ja liimasukkia <3 !

Torstai 10.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Eris.....................25.............2............56/28................?
Lilly-..................25...............5............51/30.................
millimolli..............26..............15..........37/24-30..............?

Tuttava1985.......26...............4...........29/25-?..............?
Crystal83............28..............5............27/28-30...........12.11.
Esikko83.............28...............4...........26/26-28...........11.11

-Liv-...................23.............7............25/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............24/30-34............17.11.
Santski...............28..............7............21/24.................?

Selia...................25.............5............20/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............19/30-33..............?
Barbababy..........25..............4.............17/25-29...............?

melassi...............29..............7............15/28-32.............?
Destello..............23..............6............11/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............11/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............9/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............9/25-28...............?
anfia..................23..............3.............9/31...................?

lenkkari..............27...............4.............8/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............5/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............5/27-37..............11.12.

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10............. ..................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Taustalla
Ninja09,Mustika

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Puuhis25 tosi hyvä, että arvot oli normaalit. Se helpottaa kummasti oloja kun tietää, ettei ole mitään vakavaa. Minäkin kävin verikokeissa jonkin aikaa sitten pitkään jatkuneen väsymyksen takia. Syy löytyikin todennäköisesti e-pillereistä, sillä pikkuhiljaa on alkanut tuntua ihan normaalilta pillereiden lopettamisen jälkeen. Laitan kaikki kyllä niiden piikkiin ja lääkäri oli samoilla linjoilla...

Ambrosia85 toivottavasti vikaa ei löydy kummastakaan ja eihän sitä tiedä miten käy, kun nyt olet alitajuisesti varmasti hieman hellittänyt otetta raskaaksi tulemisesta. :)

Esikolle, minäkin olen vannonut, että en liian aikaisiin ala testailla. Tein kuitenkin testin tänään aamulla (dpo 11), mullahan kaikenlaisia oireita on ollut. Eipä tullut positiivista. Nyt odotan kyllä viikonlopun yli suosiolla, jospa sitten alkaisi tapahtua jotain testeissä tai tädin kyläilyssä.

Tsemppiä kaikille, täällä on nyt mun mielestä ollu vähän liian hiljaista plussatuulien suhteen, joten niitä nyt kovasti kaikille:heart:

Tuttava1985 on kyllä valitettavasti hemmetin oikeessa siinä, että tällä palstalla ei paljon plussapuhureita näy!!! Oikeesti, jos tilastollisesti tätä asiaa alkais selvittää, niin varmaan surkein plussaprosentti ikinä!!

Eli eiköhän ihanat leidit laiteta nyt peitot heilumaan ja testit vinkumaan ja tehdään oikein kunnon plussa-aalto loppuvuodelle!! Ollaan NIIIIIIN ansaittu se!!! :kiss:

• Tykkää
Reactions: Hennu86 ja melassi
Perjantai 11.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Eris.....................25.............2............57/28................?
Lilly-..................25...............5............52/30.................
millimolli..............26..............15..........38/24-30..............?

Tuttava1985.......26...............4...........30/25-?..............?
Crystal83............28..............5............28/28-30...........12.11.
Esikko83.............28...............4...........27/26-28...........11.11

-Liv-...................23.............7............26/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............25/30-34............17.11.
Santski...............28..............7............22/24.................?

Selia...................25.............5............21/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............20/30-33..............?
Barbababy..........25..............4.............18/25-29...............?

melassi...............29..............7............16/28-32.............?
Destello..............23..............6............12/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............12/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............10/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............10/25-28...............?
anfia..................23..............3.............10/31...................?

lenkkari..............27...............4.............9/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............6/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............6/27-37..............11.12.

nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet
Ninja09,Mustika

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Huomenta naiset ihanaiset! Nämä jännäpäivät ovat siitäkin kyllä ihan mahdottomat että tuota kalenteria tulee selattua ihan hysteerisesti. Olen koettanut kartoittaa kierronpituuttani ja kolme viimeisintä kiertoa ovat olleet pituudeltaan about: elokuu 29 päivää, syyskuu 26 päivää ja lokakuu 26 päivää. Minulla on ollut hiukan hankaluuksia laskea näitä kiertopäiviä, sillä minulla vuoto alkaa aina parin päivän ruskealla tuhrutteluvuodolla. Päätin nyt kuitenkin että lasken ensimmäiseksi kiertopäiväksi ns. varsinaisen vuotopäivän ja jätän tuhruttelut huomioimatta. Nyt näyttäisi siis olevan kiertopäivä 26 ja tätiä odotellaan kylään tiistaihin mennessä. Vielä ei ole tuhruttelu alkanut ja parasta kun pysyisikin poissa :D.

Minulla on vielä yksi Davidin herkkä raskaustesti kaapissa ja ajattelin että testailisin sen sunnuntaina pois, mikäli täti ei ole näyttänyt kyläilyn merkkejä siihen mennessä. Ovistestit ovat myös loppu, joten täytynee pistää ensi viikolla taas tilausta menemään. Itse olen käyttänyt Davidin ovis- ja raskaustestejä ja varmistellut oviksen vielä CB:n digillä. On mielestäni ollut ihan toimiva systeemi kun nuo CB:n digit ovat niin tuhottoman kalliita.

Minulla olisi tänään edessä illalla juopottelujuhlat ja mietin että miten tähän alkon ottamiseen pitäisi suhtautua tässä kierronvaiheessa. Toistaiseksi olen nauttinut punaviinini, terästetyt glögini ja saunasiiderini ihan hyvällä mielellä, sillä olen käsittänyt ettei alkosta pitäisi olla sikiölle haittaa ennen kuin menkat ovat myöhässä (eli silloin kun raskaus olisi ylipäätään mahdollisuus saada tietoon). Luultavasti toimin näin myös tänään.

Oireita ei ole edelleenkään ja aamukahvikin maistuu ihan yhtä hyvältä kuin aina ennenkin ;). Tissit ovat tänään aavistuksen kipeytyneet, mutta niin ne kipeytyvät aina muutama päivä ennen tädin kyläilyä.

Tuo työtilanne on kyllä melko ahdistava ja mikäli tässä tilanteessa plussa tulee, niin uskallan kyllä väittää ettei stressi omalla kohdallani ole tällöin estänyt raskautumista. Ja sitä tosiaan tuntee tällä hetkellä olevansa työpaikan vanki, sillä toista työtä ei ehdi hakea ja vauvaprojektin takia ei myöskään viitsi (ei olisi reilua uudelle työnantajalle).

Ensi kieron tavoitteena on varata gyneaika ja selvittää onko lyhyehköllä luteaalivaiheella mahdollisesti ollut vaikutusta yms.

Katselin eilen ykköseltä ohjelmaa, jossa sanottiin että esim. kuuma kylpy voisi vaurioittaa sikiötä. Itse olen himosaunoja (4 krt/vko) ja mietinkin nyt että onko tästä haittaa. Olen niin kova palelemaan etten haluaisi viedä tätä nautintoa itseltäni :D

Mutta aurinkoista viikonloppua kaikille ja koetetaan pitää tädit poissa kylästä :)

melassi mä niin toivon, että sun tunteet osuu oikeeseen tästä kierrosta!! :heart:

Esikko83 kyllä varmasti voit juoda ihan rauhassa jonkun verran. Itse en ainakaan täyskieltäytymistä ole harjoittanut enkä tuu harjoittamaankaan ennen plussaa. Jos nyt ei ihan tuhottomia perseitä vedä, niin tuskin siitä mitään vaaraa on :)

Omaa sen verran, että ihmetyttää tää tädin jo kuus täyttä päivää kestänyt vierailu. On ollut tosi runsaat kuukautiset (ei lainkaan hyytymiä tosin), eikä loppua näy. Ei oo ikinä ennen kestänyt yli viittä päivää, viimeksi oli sen 3pv.. Mitähän tääkin tarkoittaa, ehkä mun kroppa alkaa heräillä horroksesta? No, en pistäis kyl pahakseni jos täti pikkuhiljaa häipyis ja pääsis vällyjen väliin :)

Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille!! :)[/B]

Täti on täällä taas. Oon nyt vähän yrittänyt vältellä palstalla käyntiä kun ei oikein helpota vauvakuumetta. : / Ja ajattelin nyt et pidän palstataukoa eli minut voi poistaa listalta. Katsotaan sit jos jossain vaiheessa tuun takaisin. Plussatuulia kaikille!

puuhis25 Meillä näköjään aika saman tyylinen kierto nyt menossa :D Itse luovuin vasta tänään siteistä, joten kahdeksan päivää niitä tuli käytettyä. Eipä ole näin pitkiä menkkoja tänä vuonna ollut! Ehkä meidän kropat alkavat heräilemään ihan itekseen :) Olet myös oikeassa siinä, että tällä palstalla on loppujen lopuksi aika huono plussaussaldo : / Onneksi täältä kuitenkin saa vertaistukea yrittämisen aikana! :heart:

Esikko83 Alkuun yritin yrityksessä vähän himmailla alkoholin suhteen ja tietyissä kierron vaiheissa saatoin juoda vaan pari lonkeroa illan aikana. Nyt syksyllä olen antanut surutta mennä, jos siltä tuntuu. Mitään varsinaisia perseitä ei ole itsellä tapana juoda, mutta yleensä kyllä enemmän kuin kaksi :D

Ambrosia85 Hienoa, että olet sinut tutkimusten alkamisen suhteen :) Mulla tosiaan gyneaika varattuna tän kuun lopulle ja sitten varmaan pääsen jo hormoniverikokeisiin ym. Taustalla kun on PCO, niin tutkimukset aloitetaan herkemmin. En pistä pahakseni :)

Crystal83 Harmi, että jätä aktiivisemman palstailun, mutta ymmärrän kyllä. Jos meinaa mennä liian rankaksi, on parempi vähän höllentää yrittämistä. Voimia sulle :hug:

ON: Täällä tosiaan tädin vierailu taitaa vihdoin ja viimein olla ohi :) Sanoinki miehelle tänään, että täytyi kyllä kysymyksessä olla luomumenkat, koska hormoniavusteiset ei näin kauan ole kestän koskaan. Ihanaa, kun pääs siteistä taas vähäks aikaa eroon.

Nyt mulla alkoi viikon loma ja aion ottaa ihan levon kannalta :) Tänään taas lauleskelemaan karaokea :)

Viimeksi muokattu:
Hennu86, pakko olla positiivisella mielellä ja oikeasti keksiä muutakin, muuten tässä varmasti masentuis jos liikaa jäis märehtimään.
Voihan se olla ettei meille koskaan tule nyyttiä, niin en viitsi koko elämää sille haaveilullekaan perustaa!
Mulla myös PCO-tyyppiset munikset ultrattu jo yli 2vuotta sitten.
Tähän mennessä otettu vaan alkulabrat ja nyt sitte tosiaan odotellaan sairaalalle aikaa :)

Toivottavasti oli hauska ilta karaoken merkeissä. Itsekin odotan että vihdoinkin taas kerkeis. Ainoa ongelma on vaan se, että vaikka ite olis vesiselvin, niin mies sitte kuuntelee munkin edestä tuoppi kädessä, eikä jaksais katella sen apinointia humalassa :LOL:
Ja jostain syystä se on mun mielestä miehelle liikaa jos juo illan aikana vaikka neljä, kun sen käytös muuttuu hiprakkaiseksi :ashamed: hyi mua

Täällä meneeki viikonloppu ja iskäpäivä töissä - pääsen välttämään kaikki velvollisuudet "jee" :/ mutta enää tää viikonloppu ja ens viikon lauantai niin sitten on mun kolmivuorot historiaa <3

Nyt viimisen vuorokauden aikana muniksien seuduilla nippaillu ja "vääntänyt". Pelottaa onko ne menkat vai oisko se ovis vai onko se yhtään mitään. Jos yllärimenkkoja ei olis tullu, niin nyt olis kp 28..
Pitäis myös päättää otanko terot mukaan sillon kp15 vai odottelenko jos kierto toimis omiaan. Varmaan mun kannattas soitella tervariin maanantaina ja kysästä että miten teen. Noi yllärimenkat tosiaan pisti pakkaa vähän sekaisin :D

Viimeksi muokattu:
Lauantai 12.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Eris.....................25.............2............58/28................?
Lilly-..................25...............5............53/30.................
millimolli..............26..............15..........39/24-30..............?
Tuttava1985.......26...............4...........31/25-?..............?

Esikko83.............28...............4...........27/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7............27/40-55..............?
Tupu_.................26.............3............26/30-34............17.11.
Santski...............28..............7............23/24.................?

Selia...................25.............5............22/27-32.............23.11.
lakritsi................22..............3............21/30-33..............?
Barbababy..........25..............4.............19/25-29...............?

melassi...............29..............7............17/28-32.............?
Destello..............23..............6............13/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............13/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............11/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............11/25-28...............?
anfia..................23..............3.............11/31...................?

lenkkari..............27...............4.............10/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............7/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............7/27-37..............11.12.

Plussanneet vol1 & vol2

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet
Ninja09,Mustika

Hyvää lauantaita, leidit!

Täällähän on tullu ihan mahottomasti juttua, voihan.. yritän jossain vaiheessa päästä kärryille. Omanapailu tähän alkuun: Itellä ollu vähän masis viiikko myös, joten en oo paljoa jaksanu palstailla. Tiputtelu/tuhrutteluongelmat jatkuvat edelleen, mistä tympääntynenä varasin extempore gynen ja pääsinkin heti eilen käymään. No, siellä ultrattiin ja kaikki näyttää olevan kunnossa! Mulla ilmeisesti kestää pillereistä toipuminen vähän kauemmin, ja nyt enää kuulemma vaatii vain pientä hienosäätöä. Rauhoitti kyllä mieltä mukavasti.:heart: Minäkin sain nyt terot, antamaan vielä sysäystä oikeaan suuntaan. Tää kierto menee nyt varmasti ohi, mutta seuraavaan voi sitten lähteä hyvillä mielin ja ottaa nuo terot käyttöön.

Esikko83: Koita sinäkin jaksaa siellä, varmasti tulee taas parempia hetkiä. Ja paljjon tsemppiä sunnuntain testailuun! Mulle gyne oikein toitotti, että stressi ym. muun elämän asiat vaikuttaa raskautumiseen kaikista eniten (en nyt halua masentaa tai mitään), joten yritähän hankalasta tilanteesta huolimatta olla liikaa stressaamatta :heart:

Hennu86: Hieno homma että sait luomumenkat viimein. Toivottavasti lähtee sinunkin kroppa toimimaan siitä parempaan suuntaan :) sinulle tietysti vaikuttaa se PCO, mutta mulle gyne sano että pillereiden jälkeen muutenkin pitäisi varata 2 vuotta normaaliin kierron palaamiseen! Aika hurjaa..

Crystal83: Poistin sinut nyt listalta, toivottavasti saadaan sut pian takaisin plussanneiden puolelle! Onnea jatkoon!

Uusille tulokkaille myös täältä tervetulotoivotukset! Kiva saada uusia mukaan, kun kohtahan tänne tulee se hurja plussa-aalto, eiks niin?

Tuttava1985 on kyllä valitettavasti hemmetin oikeessa siinä, että tällä palstalla ei paljon plussapuhureita näy!!! Oikeesti, jos tilastollisesti tätä asiaa alkais selvittää, niin varmaan surkein plussaprosentti ikinä!!

Eli eiköhän ihanat leidit laiteta nyt peitot heilumaan ja testit vinkumaan ja tehdään oikein kunnon plussa-aalto loppuvuodelle!! Ollaan NIIIIIIN ansaittu se!!! :kiss:
Kärsivällisyys ei kuulu hyveisiini :kieh: Täällä minusta aavistuksen haamuillaan...

katso liitettä 14352

Tänään olen ajatellut vain nauttia tästä tilanteesta, tapahtui myöhemmin mitä hyvänsä. Oireina lievää pahoinvointia, päänsärkyä ja alvatsan vihlomista nopeissa liikkeissä. Aamuyön uni myös levotonta. Mutta ei mitään selkeää oirehdintaa. Toisaalta ei tuo viivakaan mikään vahva ole, testi on vielä tuo herkkä : /

Nyt ei ole sitten enää muuta kuin tuo kallis viikkonäytöllinen CB:n digi testivarastossa ja sitä säästelen kyllä viimeiseen asti. Täytynee kartoittaa Prisman testivalikoima...

On tämä jännää =)

Esikko :heart:, tein juuri itsekkin saman testin ja tuo sun kuva voisi olla täysin minun testistä otettu. :DMulla dpo 13 ja ihan äsken tein testin, joten ei edes aamupissa...

Pessimisti ei pety, joten en kauheasti uskalla hehkuttaa. Tissikipuilua on kyllä ollut samoin vatsan nipistystä. Tänään on myös lievää pahoinvointia ollut havaittavissa.

Ihania jännittäviä ja toiveikkaita hetkiä meille :heart:

Onnea Esikko ja Tuttava,,viivanvahvistumista odotellessa..paljon onnea ja tarrasukkia:heart: pianhan varmaan saamme siirtää teidät plussariville..

Tupu hienoa kuulla että kaikki vaikutta hyvältä ja saat terot matkaan mukaan, toion että viimeistään ensi kierossa saatte plussan:heart:

Puuhisolet ihanan kannustava immeinen:D..hymyilin tuossa kun huomasin että ukaasiisi oli jo vastanut tuttava ja esikko plussillaan..ehkäpä minäkin seuraan täsät vielä perässä.. ja sinulle toivon omaa plussaa myös:heart:

Ambrosia yllätysmenkat varmaan kyllä sekoittivat pakkaa, toivon totisesti että hyvällä tavalla ja saamme kuulla teidänkin plussanneen tässä vielä=)

Hennu hauskaa lomaa, itse nautin sellaisesta myös..

voimia ja plussatuulia kaikille ja kannustavat terkut myös heille joita en erikseen tässä huomioinut..paljon teksitä tullut lähiaikoina..

on: lievää päänsärkyä, painetta alavatsalla, (varsinkin perjantaina nipisteli ja ahdisti) pissa on vahvehmpaa.. tissit hieman vielä aristaa ja joskus hyvin pientä etomista..eli ei mitään sen kummempia oireita..katsotaan miten käy..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä