BB suosikki ja inhokki-kysely?

Suosikkeja tällä hetkellä: Janica, Rami (ja Sebastian)
Inhokkeja: Annika, Mikael ja Ben

Mainitsemassa jääneet eivät oikeastaan herätä minkäänlaisia tuntemuksia tällä hetkellä. Sebastian on suluissa sen vuoksi, etten oikein tiedä mitä hänestä tällä hetkellä ajattelisin. Olin jokunen aika sitten sitä mieltä, että Sebastian vie koko potin kotiin, mutta nyt jokin on alkanut jopa ärsyttämään hänen käytöksessään. Kuitenkin vielä kuulunee suosikkeihini siitä huolimatta.

Beenis on jo niin naurettavan koominen valehtelija, että sitä ei voi enää edes inhota :D En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa...

Sama, eilen meinasin tukehtua sipsiin kun repesin niin kovasti kun Ben taas hehkutteli sitä "19 senttistään", vaikka se on tässä välissä ollut jo 20-23 senttinenkin. :D Ja oikeasti joka asiaan sen pitää vähän liiotella mukaan jotain jne, ja perään kysyy "vai mitä mieltä sä oot musta?" :D :D Mutta ei toi Be varmaan ees oikeasti tajuu tota ittestään, sen mielestä se on vaan tosi cool. :(

Ja alkuperäiseen aiheeseen:
Mun suosikit on edelleen Sebastian ja Tanja, vaikka molemmilla meinaa vähän väliä mennä omalla tavallaan pikkasen yli se touhu. Mulle tulee vaan hirmu paljon Sebusta mun oma pikkuveli (joka tosin on vasta 11v) mieleen, ja Tanja taas on ärsyttävyydestään huolimatta mun silmään tosi rehellinen tyyppi.

Inhokkeja on Ben (ks. vastauksen alku), Mikael (oli musta ennen hyvä) ja tavallaan Janica.

[QUOTE="vieras";25000319]Kuka sitä Annikaa äänestää viikosta toiseen kun aina keikkuu kuitenkin siellä keulilla? Äänestetään se jo ulos sieltä..[/QUOTE]

Annikan saisi sunnuntaina ulos jos viitsisi ahkerasti äänestää Suvia. Minulle on ihan sama kumpi sieltä tippuu Mikael vai Annika. Jännä, että alussa nämä olivat yhdet suosikkini ja nyt inhokit!!!

Ja jotkut hehkuttaa niin tuota Mikaelin ja Annikan "rakkaustarinaa" minusta tuo on ollut ihan limaista ja iljettävää...ei kyllä nähnytkään mitään todellisia tunteita.

Parasta tässä viikossa on ollut tuo Elinan tulo taloon!!! En ole vähään aikaan nauranut niin paljon kun katsoin Benin ja Mikaelin koiranpentumaista pyörimistä naisen ympärillä. Aivan niin kuin Janica kuvaili lastensa pyörimistä vieraiden ympärillä :D Ja sitten kun Annika alkoi tekemään kärrynpyöriä niin olin jo lattialla kippurassa nauramassa :D :D Ihan kuin meidän 5v tyttö kun pitää näyttää osaamistaan vieraille :D

• Tykkää
Reactions: Tehimiini
Suosikkini jo pidemmältä ajalta ovat: Janica, Sebastian, Suvi ja Tanja.
Noissa kaikissa on jotain hyvin räiskyvää ja omaperäistä.

Inhokit tällä hetkellä: Annika
Ensin en edes huomannut Annikaa mutta nyttemmin hän on alkanut ärsyttää. Ehkäpä se on se puhetyyli? Pieniä juttuja.

Mutta yleisesti ottaen tämän vuoden BB talo on koukuttanut minut täysin pauloihinsa. Loistavia tyyppejä sinne on saatu kasaan samaan taloon.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Suosikkini jo pidemmältä ajalta ovat: Janica, Sebastian, Suvi ja Tanja.
Noissa kaikissa on jotain hyvin räiskyvää ja omaperäistä.

Inhokit tällä hetkellä: Annika
Ensin en edes huomannut Annikaa mutta nyttemmin hän on alkanut ärsyttää. Ehkäpä se on se puhetyyli? Pieniä juttuja.

Mutta yleisesti ottaen tämän vuoden BB talo on koukuttanut minut täysin pauloihinsa. Loistavia tyyppejä sinne on saatu kasaan samaan taloon.

totta. Tämä kausi on hyvin koukuttava.

itse haluaisin nähdä finaalissa Janican, Sebastianin, Tanjan ja jonkun ehkä Rami tai Ben kun on niin krooninen valehtelija

Suosikki: Janica - fiksu mimmi jolla terve suhtautuminen erotiikkaan ja lisäksi tosi HOT.

pikkusuosikit: Mikael - no ihan jees jätkä

muut:

Veera - stupid ja ei erityisen kaunis. Siis kroppa ok, mut kyl menis halut ku se tökerö SK-tatska paljastus pakarasta.

Annika - Hyvät tissit ja muuten ihan vitun ärsyttävä

Tanja - Valaat pois talosta

Suvi - No ihan jees ostotissit, kyl tota kännissä laittas. Ja varmaan aika monelle jakaaki...

Rami - No sen verran uus että en osaa sanoo

Ben - uskomaton spede, mut viihdyttävä.

Netta - öö turhake tuli takas.

Anti-suosikki: Sebastian - tekopyhä ja ärsyttävä. Pysyis uskovaiset herätysjuhlillaan.

Amanda ja se yhen päivän ollut Tia oli kyllä sen näkösiä, että ois voinu kattoo pidempäänkin. Mun mielestä taloon tulevilla kaikilla pitäis olla jotain annettavaa. Jos ei oo jotain erityistä, ni sit pitäis naisen olla ainakin hiton hyvännäkönen. Todella vähän on ollut tosi hyvännäkösii mimmei talossa ylipäätään.

Yhteistyössä