Illan bb

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb seuraaja

Vieras
Mitä mieltä? Entä ketkä suosikit ja inhokit?

Itellä ainakin muuttu suosikki. Ennen oli Janica, mutta illan ohjelman aikana kyllä muuttu aika paljon käsitys kyseisestä henkilöstä. Toivon, että Suvi tai Tanja voittaisi.

Se Annika kohtaus. Siinä tajusin, minkälainen se Janica on. Tähän mennessä olen luullut, että Annika on tuon tilanteen aiheuttanut ja puhuu koko ajan paskaa yms. Mutta nyt hoksasin, että syy taisi olla oikeasti Janicassa.

Sebastian jotain sen kirjeen kanssa hääräs.

Mä en ole tykännyt Janicasta missään vaiheessa. Ainoa syy miksi se inhosi (koko kauden) Annikaa oli se, kun Mikael valitsi Annikan kun olisi itse Mikaelin halunnut. Ei kestä mitään positiivisia kommentteja Annikasta, kaikki huomio pitäisi olla aina vaan hänessä. Koosteesta puuttui vielä se, kun Suvi sanoi keskustelun päätteksi, että ei oikeesti ymmärrä miksi Janicalla on jotain Annikaa vastaan ja Mikael saunassa, että ei kestä jos Annikasta puhutaan vielä pahaa, lopettakaa.

Se Annika kohtaus. Siinä tajusin, minkälainen se Janica on. Tähän mennessä olen luullut, että Annika on tuon tilanteen aiheuttanut ja puhuu koko ajan paskaa yms. Mutta nyt hoksasin, että syy taisi olla oikeasti Janicassa.

Sebastian jotain sen kirjeen kanssa hääräs.

Siis mitä siinä sitten puhuttiin. Janicahan vain sanoi, ettei jaksa enää puhua siitä asiasta eikä ole tykännyt Annikasta koskaan. Oliko tämä jollekin yllätys?

Yhteistyössä