G:miten usein käyt baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halloota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
28v, naimisissa, 1 lapsi ja noin kerran kuussa käyn baarissa. Talviaikaan voi olla vähemmänkin. Huomenna tosin ajattelin lähteä ja seuraava reissu tuleekin kolmen viikon päästä :)

Lapset 5 ja 6, seurustelen (ei ole lasten isä) Itsellä ikää 26.

Baarissa käynyt viimeksi 7 vuotta sitten, ei vaan kiinnosta. Ja kun lasteni isä on kuollut, ei tunnu luonnolliselta jättää heitä uudelle miehelle, vaikka hän haluaisikin.

Olen 24 ja minulla on kaksi lasta, joista nuorempi on vauva. Tällä hetkellä ei tule käytyä baarissa ollenkaan, ehkä yksiin pikkujouluihin voisin mennä käväisemään. Muutoin käyn noin 3-4 kertaa vuodessa. Ei ihan hirveästi huvita enää tuo baareilu, mieluummin käyn leffassa, syömässä tms. ja juon sen siiderin tai kaksi tässä kotona. Niin ja naimisissa ollaan.

30v, naimisissa, pian kahden lapsen äiti. Muistaakseni olen käynyt viimeksi baarissa polttareissani v. 2007, ei vaan tee mieli. Nuorempana tuli käytyä ihan tarpeeksi.

oon 25v. lapset on 8, 4 ja 2v. baarissa käyn noin kerran 3kuukaudessa,silloinkaan en yleensä juo vaan menen sinne vaan tanssimaan tai juon yhden tai kaksi jos siltä tuntuu.

Yhteistyössä