Peesi. Kuljin joskus bussilla kehitysvammaisten keskuksessa kävijöiden kanssa ja ovat kyl kaamean pelottavia. En mahda mitään mut en tykkää siitä et mun vieressä bussiss joku kuolaa, ellei se ole vauva. Sit se käyttäytyminen voi olla välillä tosi agressiivista niin kasvata siinä sit lapsia niin ettei ne tee mitään vaikka ei pahaa tarkottaskaan.No en mäkään haluais niitä kehitysvammasia mun takapihalle jos voisin valita.
Musta on vähän naurettavaa, että se täti pitää ovia auki ja pelkää, että VAMMAISET kävis sieltä varastelemassa. Ihan niinkuin kuka tahansa rosvo ei voisi käydä, varsinkin tän jälkeen kun se kerto missä se asuu, et se on kallista aluetta ja et hän pitää ovia auki.Minusta on naurettavaa, et ihmiset vetää herneenpalot nenään siitä, et joku tyyppi ei halua kehitysvammaisia naapuriin, siitä että rehellisesti kertoo peloistaan.
Mitä se sit oikeasti pelkäsi???Minusta on naurettavaa, et ihmiset vetää herneenpalot nenään siitä, et joku tyyppi ei halua kehitysvammaisia naapuriin, siitä että rehellisesti kertoo peloistaan.
Vedetään täällä monesta asiasta herne nenukkiin. Esim. jos perhe ei vietä kaverisynttäreitä jne..Minusta on naurettavaa, et ihmiset vetää herneenpalot nenään siitä, et joku tyyppi ei halua kehitysvammaisia naapuriin, siitä että rehellisesti kertoo peloistaan.
Musta on ihan sama onko aggressiivinen ihminen kehitysvammainen, mielisairas, päihdeongelmainen vaiko ns normaali. Aggressiivinen ihminen on usein pelottava. Mutta toi kuolaaminen ei kyllä ole mitenkään häiritsevä seikka. Itse en ole törmännyt aggressiivisiin kehitysvammaisiin buussissa tai muualla. Vaikka toki tiedän niitäkin olevan.Peesi. Kuljin joskus bussilla kehitysvammaisten keskuksessa kävijöiden kanssa ja ovat kyl kaamean pelottavia. En mahda mitään mut en tykkää siitä et mun vieressä bussiss joku kuolaa, ellei se ole vauva. Sit se käyttäytyminen voi olla välillä tosi agressiivista niin kasvata siinä sit lapsia niin ettei ne tee mitään vaikka ei pahaa tarkottaskaan.
Sain sellasen kuvan, että pelkää et joku vammainen tulee sisään, tms. Ja sitä, että tähän asti rauhallinen alue muuttuu levottomammaksi, liikennettä lisää. Ylipäätään taitaa olla pelkoja kehitysvammaisia kohtaan (ei ole ainut).Mitä se sit oikeasti pelkäsi???
Eiköhän se alue muuttunut viimeistään nyt levottomaksi, kun se sano julkisesti pitävänsä ovia auki.Sain sellasen kuvan, että pelkää et joku vammainen tulee sisään, tms. Ja sitä, että tähän asti rauhallinen alue muuttuu levottomammaksi, liikennettä lisää. Ylipäätään taitaa olla pelkoja kehitysvammaisia kohtaan (ei ole ainut).
Niinpä...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24956128:Mä en ihan ymmärtänyt sitä, että "Kun niillä ei ole omia autoja, ja kuljetaan takseilla, niin se autoliikenne lisääntyy".
Miten ne taksit lisää sitä liikennettä yhtään enemmän, kuin mitä lisäisi jos paikalle muuttaisi samanlainen määrä ihmisiä, joilla olisi ne omat autot ja ajokortit?