Mitä köyhä saa/ei saa laittaa suuhunsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Köyhä saa syödä sipsiä ja limsaa JOS ostaa ne marketista erikoistarjouksesta.

Mutta parmesanjuusto on jo kaiken ulkopuolella. Jos anoppi tuo sitä lahjaksi, niin sitä pitää säästää niin kauan että se homehtuu.

[QUOTE="noh";24947003]
Mutta parmesanjuusto on jo kaiken ulkopuolella. Jos anoppi tuo sitä lahjaksi, niin sitä pitää säästää niin kauan että se homehtuu.[/QUOTE]

:D

[QUOTE="noh";24947003]Köyhä saa syödä sipsiä ja limsaa JOS ostaa ne marketista erikoistarjouksesta.

Mutta parmesanjuusto on jo kaiken ulkopuolella. Jos anoppi tuo sitä lahjaksi, niin sitä pitää säästää niin kauan että se homehtuu.[/QUOTE]
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24946980:
Vapaa-aikansa köyhä käyttää keräämällä pulloja ja yhdistää näin mukavasti tulonhankinnan sekä olemalla hyödyllinen yhteiskunnalle.

Niin, ja tuon ollessa verollista, näin myös köyhä eläkeläinen osallistuu osaltaan yhteiskuntatalkoisiin.

Köyhän pitää ostaa kaikkea halpaa ja ravitsemuksellisesti huonoa, että talous pysyy kunnossa (ja ettei saa haukkuja kaksplussalta) ja sitten köyhän pitää ottaa vastaan haukut kaksplussalta, kun syö vaan kaikkea paskaa. Sellaisia toivottomia otuksia ne köyhät ovat.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Jos köyhä kerran saa syödä perunaa missä muodossa tahansa, niin silloinhan sipsit kuuluu siihen.

oikeastaan köyhä voi syödä mitä vain, se ei kuitenkaan liho ku ei sillä ole varaa ostaa mitään tarpeeksi.

Köyhän ja miksei muidenkin kannattaa katsoa tarkkaan ne kilohinnat ja hyödyntää tarjoukset. Esim. norjan lohi on monesti 5€/kg.

Köyhätkin voi syödä hyvin ja monipuolisesti mutta pitää olla tarkkana eikä saa mennä elintarviketeollisuuden ja kaupan virittämiin ansoihin.

hk:N sinen lenkki on minusta aika kallista. :O meillä syödään vain raiboxin tai x-tran halpoja tuotteita. kultarypi voi on kyllä kans aika halpaa oisko täällä 0,80senttiä. ja lidlin maitoa. lapset saavat vain vettä. sitäkin säännöstellään ettei tule iso vesilasku. suihkussa käydään kerta viikko pikapesu. mielellään samalla vaipalla nuorin niin kauna että vaippa itse ei kestä. eli jos illalla vaippa laittu saatttaa se kestää jopa seuraavaan päivä kahteen kolmeen. näin tulee säässtöä tai mennään niillä kestovaipoilla. extra mehua saa ehkä kerran kuussa yhden lasin laimennettuna. OIKEESTI MEILLÄ ON 5 HENGEN PERHE JA MENEE YLI 1000E RUOKAAN KUUSSA.

Köyhän ja miksei muidenkin kannattaa katsoa tarkkaan ne kilohinnat ja hyödyntää tarjoukset. Esim. norjan lohi on monesti 5€/kg.

Köyhätkin voi syödä hyvin ja monipuolisesti mutta pitää olla tarkkana eikä saa mennä elintarviketeollisuuden ja kaupan virittämiin ansoihin.
ei ole täälläpäin suomea näkyny tuohon hintaan :O

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Köyhä saa ostaa sitä mitä haluaa ruoaksi. Elämä on valintoja, mutta ei pidä sitten valittaa ettei rahat riitä asiaan X jos on itse valinnyt että ostaa asian Y. Eli tuossa toisessa ketjussa valitettiin ettei voi ostaa jotain lelua lapselle, niin siinähän on tehty valinta, että ostetaan mieluummin karkkia ja sipsiä.

Ei minua haittaa vaikka käyttäisi kaikki rahansa karkkiin ja viinaan ja tupakkiin ja sipseihin. Se haittaa, jos sen jälkeen valitetaan että ei ole rahaa ruokaan. Tai että on niin köyhä, että ei nyt pysty ostamaan vaatteita, leluja tms kun on saman summan tuhlannut muuhun turhuuteen.

[QUOTE="hmm";24947088]Jos köyhä kerran saa syödä perunaa missä muodossa tahansa, niin silloinhan sipsit kuuluu siihen.

oikeastaan köyhä voi syödä mitä vain, se ei kuitenkaan liho ku ei sillä ole varaa ostaa mitään tarpeeksi.[/QUOTE]

Sipsejä voi tehdä itse :)
Ai nyt sitten päätettiin vielä ettei köyhä voi olla lihava :O
Apua, mitä ne musta aattelee, kun lihon vain, vaikka olen 10 päivää kuussa syömättä!

Kyöhä saa syödä ihan mitä haluaa, vaikka hanhenmaksaa, jos kuitenkin osaa kantaa itse vastuun omista ruokatottumuksistaan ja rahankäytöstään eikä ole itkemässä muille valintojensa seurauksista.

Musta on ihmeellistä kuinka aikuiset ihmiset taantuu lapsen tasolle, ja kyynelehtii viikkorahojen loppumista kun pikkulapsi jonka kaikki on tuhlattu karkkiin. "Byhyyyy, mut kun mä HALUSIN ne karkit, kyllä mullakin on oikeus syödä karkkia, byhyy, mä tarvin lisää rahaa kun siskollakin on vielä omasta rahasta jäljellä'".

Uusimmat

Yhteistyössä