En kestä kun en saa seksiä joka päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ihan joka päivä kaipaa, mutta tykkään silti olla haluttu.

Mietin juuri millaista olisi, jos mies ei haluaisikaan minua, vaan vaikka mainetta ja kunniaa. Riisuisin vaatteita härnäämistarkoituksessa, mutta mies sanoisikin lakonisesti, että "silitä mun valkoinen paita huomiseksi, kun tarviin sitä huomisissa kissanristiäisissä; tuo sun vanha persees on jo moneen kertaan nähty". Kävisinkö itkemään, heittäisinkö miehen pihalle vai sovittelisinko jo sorkkarautaa kätöseeni? Ehkä alkaisin juoksemaan vieraissa, ei mahdotonta sekään.

ei se oo mun mielestä ainakaan yhtään sama kuin saada sitä mieheltä. ja en kyllä itsekkään kestäis jos joutuis puutteessa elämään

No ei tosiaan oo sama. Pikkusen eri asia sormettaa ku että sen tekee mies, puhumattakaan siitä että kyrpää nyt ei voi oikeen muulla korvata tahi miehen kroppaa.

Puuttees oleminen on karseeta. Tää ei oo tosin miehen vika vaan puuttees on sekin.

Tuskin kukaan tervejärkinen noilla sanoilla sanoisi, mutta oikeastiko joku heittäisi kumppanin pihalle tai alkaisi pettämään jos ei saa seksiä kun sitä haluaa?

Haluja saa olla, mutta toiselta on paha mennä _vaatimaan_ varsinkaan seksiä.

[QUOTE="rotta";28848826]Mä en ihan joka päivä kaipaa, mutta tykkään silti olla haluttu.

Mietin juuri millaista olisi, jos mies ei haluaisikaan minua, vaan vaikka mainetta ja kunniaa. Riisuisin vaatteita härnäämistarkoituksessa, mutta mies sanoisikin lakonisesti, että "silitä mun valkoinen paita huomiseksi, kun tarviin sitä huomisissa kissanristiäisissä; tuo sun vanha persees on jo moneen kertaan nähty". Kävisinkö itkemään, heittäisinkö miehen pihalle vai sovittelisinko jo sorkkarautaa kätöseeni? Ehkä alkaisin juoksemaan vieraissa, ei mahdotonta sekään.[/QUOTE]

[QUOTE="rotta";28848826]Mä en ihan joka päivä kaipaa, mutta tykkään silti olla haluttu.

Mietin juuri millaista olisi, jos mies ei haluaisikaan minua, vaan vaikka mainetta ja kunniaa. Riisuisin vaatteita härnäämistarkoituksessa, mutta mies sanoisikin lakonisesti, että "silitä mun valkoinen paita huomiseksi, kun tarviin sitä huomisissa kissanristiäisissä; tuo sun vanha persees on jo moneen kertaan nähty". Kävisinkö itkemään, heittäisinkö miehen pihalle vai sovittelisinko jo sorkkarautaa kätöseeni? Ehkä alkaisin juoksemaan vieraissa, ei mahdotonta sekään.[/QUOTE]Mistäköhän se johtuu että monet naiset kuvittelevat että "vaatteiden riisuminen härnäämistarkoituksessa" on jotain niin käsittämättömän maagista että mies kuin mies rynnistää heti kyrpä ojossa kimppuun ja jos ei niin tee niin on impotentti tai homo.

No joo, voihan se jossain tilanteessa suhteen alkumetreillä ollakin. Mutta kun se sama perse on tarpeeksi monta kertaa nähty niin kaikki teennäinen keimailu lähinnä huvittaa.

Aivan. Ja pääsääntöisesti panetus alkaa omasta päästä, ei toisesta ihmisestä läheskään aina. Jos kroppa on tilassa ettei paneta niin ei se ala vaikka siinä edessä hyppisi mikä madonna/Brad Pitt. Naisellehan se on toki maailman lopun paikka jos oman miehen mulkku ei nouse just silloin kun itse haluaisi :D

Mistäköhän se johtuu että monet naiset kuvittelevat että "vaatteiden riisuminen härnäämistarkoituksessa" on jotain niin käsittämättömän maagista että mies kuin mies rynnistää heti kyrpä ojossa kimppuun ja jos ei niin tee niin on impotentti tai homo.

No joo, voihan se jossain tilanteessa suhteen alkumetreillä ollakin. Mutta kun se sama perse on tarpeeksi monta kertaa nähty niin kaikki teennäinen keimailu lähinnä huvittaa.

Yhteistyössä