V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...Ja mä olen aivan tasan varma että leivän valmistajat ym. maksaa noista "tutkimuksista" ynnä muista.
Taas tulee telkkarista siitä miten karppaainen on epäekologista.. Mites se yks iltapäivälehden otsikko meni: Karppaaminen tappaa tmv.
Tää on ihan uskomatonta
Ja se jos joku vielä uskoo tota mediaa ja hylkää terveen järkensä tuon karppauksen suhteen..
Ei siinä mitään, ymmärrän että on varmaan niitäkin jotka oikeasti karppaavat "epäterveesti", mutta syömishäiriöisiä niissä muidenki ruokavalioiden edustajissa on.
Ja ei, mä en ole mikään himokarppaaja, mutta onhan se nyt selvää jos ruokavalioon liittyy paljon kasvisten syöntiä niin eihän se vaan voi olla epätervettä?!?!
samaa mieltä. mulla on kans yks ystävä, joka koko ajan tunkee noita opuksia mulle ja kehottaa aloittamaan karppauksen, kun se on nii ihanaa. ja ei tarvii nälässä olla ja silti laihtuu. ja on ihan varma, että jos me alettais kaikki karppaamaan, niin meidän poikakin paranisi epilepsiasta tosta noin vaan hups. eikö vaan voi karpata tai olla karppaamatta, tarviiko sitä väkisin toisille tuputtaaminusta jokainen karpatkoon niin paljon kuin lystäävät. Itse luotan edelleen monipuoliseen lautasmalliin ja siihen, että syö vähemmän kuin kuluttaa.
Itseän eniten ärsyttää muutamat ystäväni jotka tunkevat mukaani Karppauskirjoja ja paasaavat joka näkemisellä sitä karppausta ja kuinka heillä karppaa jo 5kk ikäinen vauvakin jne jne. ravintolaan kun mennään niin kuulutetaan jo tarjoilijallekin, että minä sitten karppaan enkä ota sitä enkä tätä...
eikö voi vaan olla ottamatta? täytyykö asiasta tehdä niin iso numero!
Olen lukenut, että marjat olisivat luonnollisempaa ravintoa kuin pitkälle jalostetut ja samalla aina vain makeammiksi muuttuneet hedelmät.Marjoissako ei sit sokeria ole vai? :stick:
...Ja mä olen aivan tasan varma että leivän valmistajat ym. maksaa noista "tutkimuksista" ynnä muista.
!
? Erityisviritykset, siis se että syö välipalan? Sekö on erityisviritys? Kaikkea sitä.
Eikö hullunkiilto silmissä karppaavia kiinnosta esim. syöpäjärjestöjen _tutkimustieto_ usemmin kuin kaksi-kolme kertaa viikossa syötävän lihan terveyshaitoista? Tai oikeasti yhtään ekologisuus, eläinten olot? (Lukekaa vaikka Johanna Sinisalon Enkelten verta, hyvä kirja ja siinä sivussa valottuu vähän seki puoli.)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24917482:Kun heille ei ole olemassa muuta kuin se Amway- ja näille karppaajille ei ole olemassa muuta kuin pullamössö tai heidän tapansa- ainut ja oikea.
SE julistaminen ja paasaaminen joka ikisessä tilanteessa joka vähänkin sivuaa ruokaa käy aika raskaaksi.
Kyllä mä tiedän että on olemassa muuta kuin pullamössö tai karppaus-itse noudatin suosituksia TÄYSIN ja voin huonosti. Jos sä et ole kokeillut karppausta miten tiedät minkälaista se on? Mä olen todellakin enemmän kuin kokeillut virallisterveellistä, noudatin sitä monta vuotta. Kuitenkin paastoverensokeri oli koholla ja vatsaongelmat olivat karmeita ja iho kuiva. Nämä kaikki poistuivat karppauksen myötä joten eikö minulla ole oikeus olla vihainen kun viralliset suositukset eivät kohdallani toimineet? Minä todellakin luulin että jatkuva nälkä ja vatsaongelmat oli normaalia.
Kaikki ei karppaa vain laihdutuksen takia! Itse olen aina ollut hoikka, joten laihtumisen ansiota ei terveyden palautuminen ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24917845:samaa mieltä. mulla on kans yks ystävä, joka koko ajan tunkee noita opuksia mulle ja kehottaa aloittamaan karppauksen, kun se on nii ihanaa. ja ei tarvii nälässä olla ja silti laihtuu. ja on ihan varma, että jos me alettais kaikki karppaamaan, niin meidän poikakin paranisi epilepsiasta tosta noin vaan hups. eikö vaan voi karpata tai olla karppaamatta, tarviiko sitä väkisin toisille tuputtaa
Minkä takia se on kamalaa jos syö lihaa, salaattia, kasviksia ja täysin luonnollisia eläinrasvoja ja maitorasvoja?
Miksi se ei ole kamalaa eikä siitä puhuta, että nyt jo lähes jokaisen perheen ruokavalio koostuu paljolti hyvin epäterveellisistä valmisruoista, joissa on aspartaamia, sokereita ja transrasvoja ynnä silöntäaineita?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24918269:Mä olen siis vain vastaan sitä vaahtoamista aiheesta.
En karppaa siten kuin karppisivusto suosittaa, en vaivuta itseäni ketoosiin tms.
Joku joskus sanoi että syön ihan hyväkarpisti 90% ruokailuistani, mutta pidän niitä päiviä kun viis veisaan valkoisen viljan ja sokerin terveellisyydestä. En syö sen virallisen mallin mukaan.
JA tuossa ylläolevassa mitä lainasit, niin puhuin vain niistä karppaajista, jotka julistavat sanomaansa kuin Jehovantodistajat taivaisiinpääsyä.
En ole koskaan väittänyt että kaikki karppaajat tekisivät siten. JA jo keskustelun alussa sanoin, että jokainen kuunnelkoon kehoaan koska ei ole olemassa mallia, joka toimisi kaikilla.