E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24910571:Aion maksaa, ja ilmeisesti ap:nkin osuuden.
Niin, minä olen ystävällinen. Sinä et, koska sinun vuoksesi maksu kallistuu taas.Se olisi kovin ystävällistä.=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24910616:Niin, minä olen ystävällinen. Sinä et, koska sinun vuoksesi maksu kallistuu taas.
Luuletko indeksikorotuksen olevan sama asia kuin pöhöttyminen?Luuletko YLEn organisaation pöhöttymisen (=luvan kallistumisen) loppuvan siihen kun kaikki maksavat tv-luvan?
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24910642:maksan, mutta kohta meinaan luopua kokonaan telkkarista, kun ei sieltä koskaan tule mitään. Ja eikös josain ollu juttua, että tv-luvasta oltaisiin luopumassaeli ilmeisesti näin ei ole käymässä. Itse maksan maksullisista kanavista vähemmän kuin tv-lupaa, ja ohjelmaa tulee huomattavasti enemmän!
Jaa, sitä en tiedä, kun en ole kokeillutMites jos hankit nämä maksukortit ja sulla ei ole voimassa olevaa tv-lupaa..
Näkeekö ne ihmiset sen ja tulevat karhuamaan sula maksua??
Sulla on ilmeisesti jäänyt huomaamatta television digitalisoituminen tuolla tarkastelujaksolla, mistä kasvaneet kustannukset ovat syntyneet."Yli 50 prosentin korotus euroaikana
Euroajan alussa televisiomaksu oli Suomessa 165 euroa. Sen jälkeen maksua on nostettu vuosittain yleensä 34 prosenttia. Vuonna 2004 nähtiin suuri 13 prosentin korotus ja vuodelle 2011 korotus oli kuusi prosenttia.
Kymmenen vuoden aikana televisiomaksu on näin kallistunut yli puolella (noin 53 prosenttia), mikä on moninkertaisesti inflaatiota kovempi kasvuvauhti."
No ei mulla ole telkkariakaan, joten en katso olevani velvoitettu maksamaan tv-lupaakaan.
Luuletko YLEn organisaation pöhöttymisen (=luvan kallistumisen) loppuvan siihen kun kaikki maksavat tv-luvan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24910793:Yle ei ole viime vuosina pöhöttynyt, vaan päin vastoin kutistunut.
Muista pitää se radiokin kiinni.![]()
Riippuu tulkitsijasta. Mun näkemyksen mukaan Yle on laajentunut tarjontaansa vastaamaan nykypäivän vaatimuksia ja televisionkatsomistarpeita. Tietty, jos sulle riittää pelkkä päreiden valossa savupirtissä eläminen, niin kaikki siihen verrattuna on pöhöttymistä.Eli YLE on pöhöttynyt!