Moikka,HaluaaÄidiksi!
yritin katsoa siitä testin paketista että kuinka herkkä se on mut en löytänyt mitään mainintaa siitä edes ohjeista (voi olla et oon vähän sokeakin
).. en osaa noista viikoista sanoa kun on ollut tosi epäsäännöllinen kierto aina (ja synnytin esikoisen helmikuussa 2011 ja sen jälkee ollu vaa muutamat menkat) mutta kyl mun mielest niitten ois pitäny jo alkaa...ku kuitenki noi muutamat mitkä on tullu on tullu suhkot ajallaan ettei oo mitää isoja heittoja ollu
toivotaan että siitä vahvistuu
mulla piti lääkäri olla ens kuun puolessa välissä mutta sain ens tiistaille peruutus ajan ni täytyy sitä ennen testata
kattelin tossa muuten mun aiempia oireita tuolta arkistoista mitä oli silloin kun esikoista odotin niin silloinkin mulla tuntui semmonen kohouma tossa oikealla puolella alavatsassa munasarjan kohdalla ja nyt sama et fiilikset on aika hyvät!
ja kun tuo kohouma on kuitenkin hetki sitten tullut ettei oo ollu ku silloin ja odotin aiemmin ja nyt
mulla on muutes kanssa ollut rinnoissa semmoista kuumottavaa tunnetta rinnan sisällä..kummallista!