*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Ainoastaan digitestissä tuo ei päde.
Ku mulle ilmesty viimeksi "hymynaama" ovistestiin ja katoin sit sitä tikkua, oli testiviiva melkein puolet vaaleampi ku kontrolliviiva...
... toisaalta digitestin ohjeissa kyllä lukeekin että viivojen vahvuuksia ei kannata tulkita. :)
Olet näköjään oikeassa:

Oletkos Sintu testannut lisää vai jaksatko vielä odottaa?
 
Ihania ultrakuulumisia Sara :heart:

Wau mikä ovisplussa Mandala! Päivittelisitkö mulle tuon lääkkeen uusiksi eli sinne Femarin tilalle Menopur. Kiitos kun jaksat päivittää listaa ja sano vaan jos mielestäsi olisi välillä jonkun muun vuoro :)

Muistelinkin Amanda että sulla oli kans näitä pistoksia! Mulle on tuttua noiden Klexane -pistosten kanssa touhuaminen, joten itsensä piikittäminen on jo tuttua :D

Joko testaat Sintu?!?!?

Vielä mahtuis muutama plussa meidän mahtavalle lokakuulle +++++++:whistle:
 
Hienot ovisplussat Mandala! Eikun hyödyntämään :p Mulla Pregcheckin ovisliuskat ovat näyttäneet taas haamua, kun aloitin n viikko sitten. Eilen oli jo lähes testiviivan kans samanvahvuinen, ja mun mielestä myös vahvistuneet koko ajan. Talletuksia tehty tällä viikolla, mut viikonlopuks mennään kyläilemään ja siellä ei ehkä onnistu touhuilut, plääh. Joka tapauksessa aika myöhään on ovis, jos vasta tuloillaan. Alavatsalla kohdun kohdalla tuntuu jännää kuplintaa, onko ollut muilla? Eikä mielestäni ole suolessa, sen kyllä tuntee eri tavalla :D

Hauskaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä vaiheesta riippumatta!!
 
Sara, onnittelut sykkivästä sydämestä! :heart:

Hieno ovisplussa Mandala! Mukavia hetkiä peiton alle! :D

).( Mie en kyllä nyt yhtään ymmärrä kehoani. Mulla tulee nyt veristä valkovuotoa (ruskeaa, kuivunutta verta valkovuodon joukossa) ja tippa vertakin on näkynyt. Ja nyt on vasta kp17!! Vastahan mulla taisi ovulaatio olla. Mitäköhän tämä nyt sitten on? Yleensä mulla alkaa tiputteluvuoto noin viikkoa ennen menkkoja. Pyörii päässä muutama vaihtoehto, normaali ovulaatiovuoto (tosin mulla ei ole ikuna ollut), kiinnittymisvuoto (liian aikaista, ellei ovis ollutkin jo aiemmin ja hedelmöittyminen edellisestä sekstailusta tosin ei ole ikinä ollut mulla ovis niin aikaisin..) tai sitten menkat alkaa hypersuper aikaisin.

Just kun mun piti olla stressaamatta. :(
 
Wanda tuo voi olla toki muutakin, mutta... Mulla tuli tässä kierrossa pari päivää oviksen jälkeen ihan vähän veristä vuotoa pyyhittäessä. Liian aikaista oli kiinnittymiselle, jonka epäilen kipujen perusteella tapahtuneen dpo 6. Yhtään en tiedä, mistä oli kyse, mutta koskaan aikaisemmin mulla ei sellaista ole ollut. Ja tuloshan oli.... ;)

mutta sehän voi olla myös oviksesta johtuvaa, vuoto on voinut odottaa sisuksissa hetken. Ja toisilla tulee vuotoa, jos esim kysta puhkeaa. Pidän peukkuja, että tulos olisi kuitenkin sama kuin mulla!

Almeja 5+0
 
Täti kurvasi paikalle ajallaan. Typerä eukko! :stick: Nyt on siis kp1 ja yk 4 käynnistyy.

Mä luulen, että mut voisi oikeastaan siirtää tuonne taustailijoiden listalle. Turhaa rasitan tuota aktiivisten listaa, kun en täällä aktiivisesti vieraile. Ja sain kyllä ohjeen lääkäriltäkin unohtaa koko asian. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritetään rentoutua kaikin puolin. Stressiä on kyllä ollut monenlaista ja nyt on kilpparikokeetkin otettu, tuloksia odotellessa.

Ihanaa syksyä kaikille ja P A L J O N plussia! Käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia ja voin kertoa omianikin. :)

-Avonlea-
 
Olen tehny kyllä testiä taas tänään. Aamulla Pregchekillä, ei edes haamua...

Nyt iltapäivällä sitten Predictorin varhaisella testillä, joka näyttää tuloksen jopa 4 pv ennen odotettujen kuukautisten alkamista. Mulla tänään siis kp 27/29, eikä myöskään Predictorin testiin mitään tulosta...

Suurta ihmetystä kuitenkin aiheuttaa jo tiistaiaamusta alkaneet "menkkakivut", mutta minkäänlaista vuotoa (ei edes tiputtelua) ei kuitenkaan ole.

Yleensä mulla menkat alkanu parin päivän päästä siitä ku menkkakivut on ilmaantunu.

Toisaalta vielä pidän toivoa yllä, mutta ku testeihin ei ilmaannu edes haamua...

Sintu74 pp10 ja dpo13
 
Olet näköjään oikeassa:

Oletkos Sintu testannut lisää vai jaksatko vielä odottaa?
On pakko vielä sanoa tähän kun testasin tossa äsken digillä varmuuden vuoksi, että hymynaama tuli joo mutta se liuskan testiviiva oli kyllä tummempi kuin tuossa mun kuvassa eli tummentunut vielä entisestään, ihan melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. En jaksa enää testata myöhemmin tuleeko tasatummat viivat tämä saa tältä kierrolta riittää mutta sanonpahan vaan ettei noiden clearbluen kanssa ole elämä myöskään ihan kikkailuvapaata kun tuostakin näkee erivahvuisia viivoja siinä testitikussa :D

Onko kukaan muuten testannut sitä Clearbluen Fertility Monitoria? Pikaisesti luin siitä tänään muttei nyt ainakaan suoraan selvinnyt mitä hittoa sen kanssa pitäisi saada selville enemmin/paremmin kuin näillä muilla? Maksaakin aika paljon.

Sitte toinen tiedustelu: muistelen että täällä joku oli tilannut noita testipuikkoja pelkkästään tohon Clearbluen ovistestiin jostain ulkomailta hyvään hintaan. Ois kiva tietää että mistä? turhahan sitä on aina ostaa uutta 7kpl pakettia missä on aina se uusi testilaite mukana.

Tuolla Verkkoapteekissa muuten näyttäisi nuo davidin testit olevan edelleen aivan järkyttävän halpoja, oletteko käyneet katsomassa? Oiskohan menossa vanhaksi tms mutta kai ne ihan hyvin toimii vähä vanhenemisen jälkeenkin?

Verkkoapteekki.fi

5kpl esim oviskasetteja 50cnt!! Voisi kyllä tuolta tilata ensi kuussa sitten pilkkahintaan iiison kasan. Nytkin meinasi loppua nuo one stepit kun ostin niitä 14kpl ja kun ovis myöhästyikin niin kovin ja testasin pari kertaa päivässäkin välillä.

Minä täällä höpöttelen taas tylsistyneenä kun mieskin töissä :D

Sintu toivon hurjasti että vielä voisi edes haamulainen testiin ilmestyä sulle!

Avonleallekin piti laittaa että :hug: inhottava tuo punainen "ystävä" mikä ei tajua pysyä pois murrrrr |O parempaa onnea uuteen kiertoon!
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 29.10.2011



Avonlea...........34v......kp 2/27-29.........yk4
Tunafish-78......33v......kp 4/31-34..........yk7.......(menopur)
Hansman.........34v......kp 6/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 7/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 12/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 13/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v......kp 18/28-42.........yk13
SL...................29v.....kp 18/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 19/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 19/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 19/24-35..........yk10.....dpo0
Demuli............31v......kp 23/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 25/28-31...........yk12..... dpo8 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 28/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 28/29.............(3*ivf) (1 tm) pp11
Syksy2010........30v.....kp 30/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 31/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.....kp 32/24-31.........yk12.....dpo 12
Ginger.............35v......kp 38/??...............yk22.... (1kkm)
tada................28v......kp 50/26..............yv2-3......dpo 37
Anskilia............32v......kp 80/25-32.........yk4



Taustalla:
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Mie oon nyt luovuttanu tuon testaamisen kanssa.
Tänään sain Pregcheckiin vain testiviivan paikan näkösälle... tuota ei ole tullut aikaisempiin testeihin, joten onko se merkkinä mistään?

Taidan tehdä seuraavan testin vasta 3.11, niinku sieltä Väestöliitosta ohjeistettiin alunperinkin... silloin digitestin pitäisi näyttää jo varmaa plussaa jos olen raskaana.
Tuolloin 3.11 olisi menossa siis pp16.

Nyt vaan odottelen saapuko täti huomenna kylään vai ei...
 
Hauskaa Halloweenia kaikille :) Istun taalla toissa (olen kotisairaanhoidossa, teen asiaakkaalla 12 h vuoroja) ja hanella on tanaan isot, 40-60 hengen Halloweenbileet. Kostyymi ja meikit on kassissa, ollaan nyt kuitenkin partyihin asti hoitsuvaatteet paalla...:) Kerkean pari tuntia vuorosta olla pippaloissa kun alkavat klo 18 ja vuoro loppuu klo 20.

Mandalalle onnea ovisplussasta! Ja Sintulle pidan peukkuja etta tati ei tulisi kylaan...:D Mita muuten tarkoittaa tuo "pp"? Kun siis kirjoitit etta 3.11 olisi pp16?

Menkat alkaa olla lopuillaan...taa on tata tylsaa aikaa kun ovista ei tule viela vahaan aikaan eika ole siis mitaan janskatettavaa...:D No, pitaa keskittya nyt kaikkeen muuhun kuten kodin siivoukseen ja tulevaan keittio-ja lattiaremonttiin...
 
Huomenta ja tervetuloa talviaikaan! Kummasti sitä herää aikaisin, kun kelloja on siirretty :) En ole ehtinyt palstailemaan vähään aikaan, mutta plussia vaan näyttää ropisevan tasaiseen tahtiin, onnittelut :flower:

Mandala onnittelut oviksesta! Huomasin vasta nyt, että dpo:ni raahaavat jäljessä, tänään on jo dpo10, kp:t ovat oikein. Voisit myös poistaa minut tuolta taustailijoista, vaikka kahtiajakautunut persoonallisuus saatankin olla :LOL:

IVF:ää nro 2 odotellessa...
 
Sunnuntai 30.10.2011



Avonlea...........34v......kp 3/27-29.........yk4
Tunafish-78......33v......kp 5/31-34..........yk7.......(menopur)
Hansman.........34v......kp 7/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 8/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 13/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 14/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v......kp 19/28-42.........yk13
SL...................29v.....kp 19/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 20/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 20/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 20/24-35..........yk10.....dpo1
Demuli............31v......kp 24/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 26/28-31...........yk12..... dpo10 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 29/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 29/29.............(3*ivf) (1 tm) pp12
Syksy2010........30v.....kp 31/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 32/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.....kp 33/24-31.........yk12.....dpo 13
Ginger.............35v......kp 39/??...............yk22.... (1kkm)
tada................28v......kp 51/26..............yv2-3......dpo 38



Taustalla:
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Sori Nima, oon yleensä herätessä tehnyt päivitykset niin virheitä saattaa olla ;)
Mitens siellä sulla dpo10, onko tuonnut tullessaan oireita/toiveita?

Tosiaan Halloween ja talviaikakin tänä viikonloppuna. Eipä tullut juhlittu halloweenia vaan kotona olen loikoillut, mieskin vain töissä. Joskus ihan kiva ottaa iisistikin. Ensi viikonloppuna pääsee keskelle kunnon hulinaa kun mennään joka vuotisena traditiona Digiexpoon :) Tässä välissä sitten ehtiikin tuskailemaan ja ihmettelemään, että miten pitkäksi luteaalivaihe jää tällä kertaa kun ovis oli niin monta päivää myöhässä :D

Mukavan rentoa sunnuntaita kaikille :heart:
 
Ohhoh, täällä onkin taas paljon tapahtunut! Meikäläisellä oli niin kiireinen loppuviikko töissä, että en ennättänyt palstalle ollenkaan.

Britalle ja Kanelille onnea! Ronjaliina :hug:

Sara, olipa ihania ultrauutisia. :heart:

SL ja Tatja, jotka painitte Terolutien kanssa: minulle gyne sanoi, että jos Teroluteja ottaa ennen ovulaatiota, ne lutenisoivat munasolun, eikä se tällöin pääse hedelmöittymään. Hankala sanoa, voisiko vaikuttaa myös ovistestitulokseen. :confused: Mutta ilmeisesti ne olisi hyvä aloittaa vasta, kun ovulaatio on varmasti mennyt. Mutta toki tästä kannattaa asiantuntevan lääkärin kanssa jutella tarkemmin.

Mandala, olen itse tilannut noita digitaalisia testipäitä täältä:

Ersatz-Teststäbchenhalter für den digitalen Clearblue Ovulationstest inkl. 2 AIDE Schwangerschaftstests: Amazon.de: Drogerie & K

Maksavat tosiaan vain euron kappale (plus koko pakettiin n. 7 euron postikulut). Ja toimivat ainakin meikäläisellä hyvin. :D Viimeksi lähettivät sen digitaalisen osankin, vaikka tilasin pelkkiä päitä...

Nima, itsekin tosiaan ihmettelin tuota Naistenklinikan aikaa. Voisikohan sitten johtua tuosta endometrioosista, että nopeasti ottivat. Tai sitten sattui juuri peruutusaika, tms. Päädyimme nyt kuitenkin siihen, että siirrettiin NKL:n aikaa tammikuun lopulle. Tuolla Graviditaksella, kun pääsee paljon paremmin ultraan (esim. klo 7 ennen töitä), kun taas NKL:n ajat ovat keskellä päivää. Tulisi töissä vähän turhaan keksimistä ja selittelyä. Niinpä ajattelin, että kokeillaan nämä "kevyemmät" lääkehoidot nyt yksityisellä, kun niihin jotenkin on varaa, ja jos näyttää, että eivät tehoa, niin sitten jatketaan julkisella. Lisäksi siinä NKL:n kirjeessä sanottiin, että jos on parhaillaan muualla hoidossa, niin tuo julkinen aika pitäisi siirtää tai perua. Mutta toivotaan tosiaan, että ei tarvitsisi ollenkaan tuota tammikuun aikaa käyttää. =)

Tunafish, loistavaa, että kysta on kadonnut! Olin vastaanotolla heti kello 7.00, niin ehdin ajoissa töihin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Brita
No niin, ja sitten omaa napaa tässä toisessa viestissä, niin ei tule ihan älyttömän pitkä sepustus.

Olen taas Terolut-kuurilla, jotta vuoto saataisiin alkamaan. Tällä kertaa tosin otan kaksi tablettia päivässä, joten toivotaan, että tehoaisi vähän paremmin.

Kun täti sitten suvaitsee saapua, niin kp 2 pitäisi mennä verikokeisiin ottamaan vielä alkukierron LH ja FSH. Sitten verikokeiden jälkeen samana päivänä minulle määrättiin aloitettavaksi Femar (kp:t 2-6). Ja sitten kp 7 pitäisi mennä ultraan, jossa tehdään samalla se kaikkien rakastama aukiolotutkimus, jaaaiiiiks! :x

Ihan mielenkiintoista katsoa, auttaako tuo Femar sitten kasvattamaan munasolua, ja tulisiko seuraavassa kierrossa vihdoin ovis. Miehen simpoissa oli onneksi kaikki ok! :D Liikkuvuus ja määrä olivat oikein hyviä. Ainoastaan siinä muodossa jäivät hieman normaalin alapuolelle, mutta sen ei kuulemma pitäisi haitata tässä projektissa, eli hoidoissa keskitytään nyt lähinnä minuun.

Täytyy nyt toivoa, että nuo "kevyemmät" hormonit tehoaisivat, eikä tarvitsisi kovin montaa kuukautta Graviditaksella vierailla. No, kolme kuukautta on tosiaan nyt "armonaikaa" ja jos sitten vielä apuja tarvitaan, niin täytyy siirtyä sinne Naistenklinikalle, niin homma tulee ainakin edullisemmaksi. Kyllä nämä näyttävät kuitenkin sellaisen parin sadan per kerta keikkoja olevan... :kieh:

Nyt on tylsää odottelua, kun ei ole mitään jännättävää ja tietää, että tässä kierrossa ei voi enää mitään tapahtua. Keskiviikkona on vikojen Terojen aika, ja siitä sitten alkaa tädin odottelu. Toivottavasti saapuisi pian, että päästäisiin kunnon yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä