Joskus kun on aikansa kuunnellut jotain tosi hankalaa asiakasta ja alkaa mittari olemaan täynnä, ois ihanaa vetästä tiskin alta sanotaan vaikka nyt konekivääri ja sanoa että jos ei ala se turpa pysymään tukossa niin...
Sinäkin kirjoitellut Teemu Mäelle?Mä tunnen aivan samanlaisen tyypin liekö aivan sama, ehkä, ehkä ei. Joskus oli facebookiin laittanut teoksiaan ja nauraa röhötin minkä ehdin.
Tunnet sie minut? Otin ne kuvat pois, kun joku kommentoi, ettei kukaan selvinpäin tuollaisia piirrä.Mä tunnen aivan samanlaisen tyypin liekö aivan sama, ehkä, ehkä ei. Joskus oli facebookiin laittanut teoksiaan ja nauraa röhötin minkä ehdin.
Oi, tää! Ihan tylsää kun näin ei saa tehdä. Joskus tulee niin mehukas finni vastaan, mutta kun ei niin ei.Tietenkään en voi tehdä niin, niin kuin en voi puristaa tuntemattomien jättifinnejä enkä ehdotella tyylinmuutoksia...Ihan tylsää
Mulla tämä vaihe on kestänyt kohta kolme vuotta eikä loppua näy, toinen lapsi syntyy pian... Ois todellakin ihanaa nukkua yö heräämättä tai että kukaan tulisi aamulla herättämään ´viim. klo 7.Nukkua 24 tuntia heräämättä kertaakaan! Univelkaa on kiitettävästi, enkä ole nukkunut ainuttakaan yötä kokonaan 8 kuukauteen.. Joka yö herätys 2-10 kertaa. No, ehkä vielä jonain päivänä saan nukkua ilman yöherätystä tai jatkaa unta aamulla.
Mä en ainakaan tykkää mun esimiehestä, tiettyjen asioiden vuoksi ja ne mä haluaisin henkilökohtaisesti hälle sanoa. Kyl mä tuun toimeen kaikkien kanssa, mut se esittäminenkin on pitkän päälle aika raskasta.. Ehkä mä oon jotenkin kummallinen, mut mä oon joskus pyrkinyt siihen, että pystyisin kertomaan ihmiselle suoraan mitä mä ajattelen, sillai nätisti, mut nykysin en pysty enää pahottamaan kenenkään mieltä niin tyydyn nielemään kaikki, sieltä sit kumpuu toi, että olis kiva joskus letkauttaa kaikki ulos..Mä oon yllättynyt kuinka moni haluaisi sanoa suoratsanat toisille ihmisille. Miksi ihmeessä haluaisitte sanoa rumasti? Mä kyl ymmärrän, että joskus tulee suutuspäissä sanottua enemmin kuin olisi hyväksi, mutta että ihan oikeastiko joku haluaa niin sanoa...
Tuli tästä mieleeni että rakas lapseni 3v. (joka oli katsonut Kasarmia telkkarista) armeijapoikia nähdessään eräällä ABC:llä alkoi hokemaan "Vaseen, vaseen, vaseen...!" =)Joskus kun näen jossain armaijan vihreissä kulkevia, tekee mieli huutaa ihan täysillä "HUOMIO" ja katsoa, mitä tapahtuu. Ihan tyhmää, tiedän.