Mitä "kiellettyä" haluaisitte tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24891707]tekisi joskus mieli ajaa oikeasti jonkun tientukon/hidastelijan perään kiinni, ja tönäistä sitä autoa. ärsyttää kun 50 km/h alueella körötellään 35 km/h hidastuttaen kaikkien muidenkin matkantekoa. jos ei uskalla/osaa ajaa niin kannattaa jättää se auto kotiin. ymmärrän jos on esim. tosi liukasta, kaatosade, sankka sumu tai joku muu todella näkyvyyttä heikentävä sää, mutta keskellä pilvistä päivää tahallaan kärrätään huomattavaa alinopeutta.[/QUOTE]

Ite tahtoisin vaan hidastaa kun tämmöset ohitustaidottomat kiihottuu mun perässä.

Mä oon yllättynyt kuinka moni haluaisi sanoa suoratsanat toisille ihmisille. Miksi ihmeessä haluaisitte sanoa rumasti? Mä kyl ymmärrän, että joskus tulee suutuspäissä sanottua enemmin kuin olisi hyväksi, mutta että ihan oikeastiko joku haluaa niin sanoa...

• Tykkää
Reactions: CyrpäNaama
"vieras"
Mun kaikki työkaverit on niin tasaisen keskitien tavista kuin olla voi. Kahvitunnilla puheenaiheet liikkuu aina jossain tv-ohjelmissa, parvekekanervissa, lasten tai lastenlasten jonkun mielestä vissiin hauskoissa sanomisissa tai nuoremmilla jonkun saakelin kesähäiden suunnittelussa.

Joskus tekis mieli vastata rehellisesti kysymykseen että miten sun viikonloppu meni, vaikka tyyliin "pilveä tuli polteltua aika paljon ja pössypäissä nussittua ihan useammankin miehen kanssa, tuntui ihan helvetin hyvälle että kyllä nyt taas jaksaa viikon töitä painaa seuraavaa viikonloppua odotellessa". Eikä vaan jotain että "siinähän se".

sieppi
[QUOTE="noh";24890070]Keksin vielä yhden. Eräs tuttava kutsuu itseään taiteilijaksi, tekee sellaisia maalauksia, joita ihan oikeasti osaisi tehdä lapsetkin. Teki mieli purskahtaa nauramaan kun näin ekan kerran hänen "teoksiaan".. Tämä henkilö on vielä olevinaan hirveän boheemi ja erikoinen, vaikka ihan oikeasti hän on ihan samanlainen tavallinen pullainen kuin kaikki muutkin, HALUAISI vaan kovasti olla jotenkin erilaisempi ja parempi kuin muut. Mainostaa näitä tekeleitään aktiivisesti siellä ja täällä, tekisi joskus mieli sanoa rehellinen mielipiteeni näistä.[/QUOTE]

Mä tunnen aivan samanlaisen tyypin :D liekö aivan sama, ehkä, ehkä ei. Joskus oli facebookiin laittanut teoksiaan ja nauraa röhötin minkä ehdin.

Ken guru
Joskus tekis mieli pysähtyä mopoilijan viereen autolla ja kysyä, että miks sä et voi ajaa tuolla mopokaistalla kun siellä sellainen on?!!!

Ja tiedän että mopoilijoille suositellaan tien vieressä ajoa, enenevässä määrin. Mutta mua ärsyttää mopoilijat tiellä. Varsinkin mopoautot. Mrr.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haluaisin kiljua täyttä kurkkua eri paikoissa...
ihan siis vain tietääkseni, miten ihmiset reagoi, jos alan ilman syytä kirkua esim. kadulla, kassajonossa, bussissa....

Toisaalta tekis myös mieli jossain hiljaisessa pankin odotusaulassa osoittaa jonkun ihmisen jalkoihin ja kirkua... ja kattoa, että säikähtääkö se, että sillä on jaloissa jotain kamalaa... vitsi, ois siistiä, ku joku täti kauhuissaan pomppii ja pohtii, että "mikä hitto? apua!?".... Sit vois ite vaan pokkana sanoa, että "joo, sulla on kengännauhat auki.. saatat kompastua.."

• Tykkää
Reactions: eras, vierailija
onkoonko
[QUOTE="vieras";24893808]
Joskus tekis mieli vastata rehellisesti kysymykseen että miten sun viikonloppu meni, vaikka tyyliin "pilveä tuli polteltua aika paljon ja pössypäissä nussittua ihan useammankin miehen kanssa, tuntui ihan helvetin hyvälle että kyllä nyt taas jaksaa viikon töitä painaa seuraavaa viikonloppua odotellessa". Eikä vaan jotain että "siinähän se".[/QUOTE]

tästä myös haaveillut....tosin en polta pilveä enkä nusauttele pitkin, mutta olisipa tosiaan ihana joskus rehellisesti vastata noihin typeriin kysymyksiin!
"Ai mitäkö kuuluu? No aivan vitun huonoa kiitos, äijä vetäs koko kesän mittaisen rännin ja ite olinkin sit vaan himassa kolmen räkänokan kanssa. Kuuntelin helvetillistä tappelua ja syötin pennuille kylmiä nakkeja koko kesän. Mites teidän kesäloma?"

Mä haluaisin usein leikata joltain hiukset. Vaikka bussissa istuessa jos näkee huonot latvat tai muuten vaan huonon kampauksen niin tekis mieli mennä ehdottamaan et `Leikattaisko sulle sellanen pirtsakka polkkatukka vaikka?`Tietenkään en voi tehdä niin, niin kuin en voi puristaa tuntemattomien jättifinnejä enkä ehdotella tyylinmuutoksia...Ihan tylsää ;)

jaa.a
Näin viime yönä unta että kiihotuin mun siskosta kun se oli suihkussa.. Aamulla olisin halunnut sormettaa itseäni, mutta en kehdannut kun hävetti niin paljon.. Eiköhän se ole aika kiellettyä nähä tommosia unia..

......
Tietenkään en voi tehdä niin, niin kuin en voi puristaa tuntemattomien jättifinnejä enkä ehdotella tyylinmuutoksia...Ihan tylsää ;)
Oi, tää! Ihan tylsää kun näin ei saa tehdä. Joskus tulee niin mehukas finni vastaan, mutta kun ei niin ei. :(

Joskus kun bussissa edellä olevassa penkissä istuu kalju ihminen, tekisi mieli alkaa läpytellä sitä selkänojan takaa pilkottavaa päälakea.

"vieras"
Haluaisin (no en ees oikeesti) kertoa yhdelle naiselle, et oon ihastunu siihen. En kerro kuitenkaan. Oon naimisissa ja ihan miehen kans ja rakastan omaa ukkoani. Silti on kummallisia tunteita tuota naista kohtaan.

"vieras"
Nukkua 24 tuntia heräämättä kertaakaan! Univelkaa on kiitettävästi, enkä ole nukkunut ainuttakaan yötä kokonaan 8 kuukauteen.. Joka yö herätys 2-10 kertaa. No, ehkä vielä jonain päivänä saan nukkua ilman yöherätystä tai jatkaa unta aamulla.
Mulla tämä vaihe on kestänyt kohta kolme vuotta eikä loppua näy, toinen lapsi syntyy pian... Ois todellakin ihanaa nukkua yö heräämättä tai että kukaan tulisi aamulla herättämään ´viim. klo 7.

[QUOTE="vieras";24894677]Mulla tämä vaihe on kestänyt kohta kolme vuotta eikä loppua näy, toinen lapsi syntyy pian... Ois todellakin ihanaa nukkua yö heräämättä tai että kukaan tulisi aamulla herättämään ´viim. klo 7.[/QUOTE]

Okei, mutta mitä kiellettyä haluaisit tehdä?

Modet, offtopic?

Mä oon yllättynyt kuinka moni haluaisi sanoa suoratsanat toisille ihmisille. Miksi ihmeessä haluaisitte sanoa rumasti? Mä kyl ymmärrän, että joskus tulee suutuspäissä sanottua enemmin kuin olisi hyväksi, mutta että ihan oikeastiko joku haluaa niin sanoa...
Mä en ainakaan tykkää mun esimiehestä, tiettyjen asioiden vuoksi ja ne mä haluaisin henkilökohtaisesti hälle sanoa. Kyl mä tuun toimeen kaikkien kanssa, mut se esittäminenkin on pitkän päälle aika raskasta.. Ehkä mä oon jotenkin kummallinen, mut mä oon joskus pyrkinyt siihen, että pystyisin kertomaan ihmiselle suoraan mitä mä ajattelen, sillai nätisti, mut nykysin en pysty enää pahottamaan kenenkään mieltä niin tyydyn nielemään kaikki, sieltä sit kumpuu toi, että olis kiva joskus letkauttaa kaikki ulos..

"Pee"
Joskus kun näen jossain armaijan vihreissä kulkevia, tekee mieli huutaa ihan täysillä "HUOMIO" ja katsoa, mitä tapahtuu. Ihan tyhmää, tiedän.
Tuli tästä mieleeni että rakas lapseni 3v. (joka oli katsonut Kasarmia telkkarista) armeijapoikia nähdessään eräällä ABC:llä alkoi hokemaan "Vaseen, vaseen, vaseen...!" =)

Se on niin väärin kun lapset saa tehdä aika paljon enemmän kuin me isot ilman kovin suurta pahennusta :p

Oon aikamoinen itkupilli ja haluaisin voida itkeä kuin pieni kersa missä ja milloin vain, aina ei voi ja tunteensa pitää tukahduttaa, siitä tulee vielä pahempi olo. Mutta kun... Ei sellanen hallitsematon itkeskely sovi aikuisille :(

Yhteistyössä