*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Kaneli aivan hurjasti onnen toivotuksia, että se viiva vahvistuisi!

Sintulle myös peukut pystyssä, että kiinnittyminen olisi tapahtumassa kaiken taiteen sääntöjen mukaisesti ja lopputulos olisi kaunis plussa testissä!

Brita, Ronjaliina ja Hansman peukut todellakin teille myös pystyssä!

Tosiaan miehen kaatoviikko meneillään :D ja toivottavasti rento työviikkokin pitkästä aikaa :heart: ainakin lähden tänään jo aikaisemmin ja menen kosmetologille nautiskelemaan.
Mukavaa alkavaa työviikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Brita
Mandala et tainnut huomata viestiäni perjantaina, kun en tajunnut laittaa sitä punaisella. Haluaisin siis takaisin listalle :attn: :)

Nima...31v...kp20/28-31...yk12...dpo4...(metformin, primolut)

Paljon onnea Almeja! :flower: Tuo tosiaan toivoa meille muille, kun pidempään yrittäneetkin onnistuu =) Varovaiset onnittelut myös Kanelille!
 
Nima anteeksi kauhiasti etten ole huomannutkaan! mökillä pikaisesti luin ja päivittelin niin on tyystin jäänyt huomaamatta näin kiva juttu. Eli tervetuloa takaisin! :)

Piti myös virtuaalihalaus Tatjalle lähetellä :hug:
 
Huh, huh, kylläpä täällä on monella jännät paikat. Oikein paljon tsemppiä - ja tietenkin sitä parasta tulosta toivotaan! =)

Meikäläinen puolestaan kaipaisi jälleen hieman teidän viisaampien mielipidettä.

Nimittäin: Naistenklinikalta soittelivat tuossa yksi päivä ja kysyivät hieman lisätietoja gynen lähetteeseen. Aika sinne onkin ilmeisesti luvassa jo noin kuukauden päähän! :O

Tilannehan on siis se, että mies on jo antanut simppanäytteensä, ja itse olen menossa torstaina Gravitakselle ekalle käynnille. Eli en aio tuota Gravitaksen aikaa perua, sillä haluan saada homman vauhdilla käyntiin.

Kysymysmerkkinä on vain nyt se, että voinko mennä kuitenkin Naistenklinikalle sitten, kun ajan sinne saan? Eli kuinkakohan suhtautuvat, jos olen jo hoidot aloitellut toisaalla? Entä miten Gravitaksella suhtautuvat, jos vaihtaakin "kesken" Naistenklinikalle? Vai onkohan Naistenklinikkaa mahdollista lykätä hetkeksi eteenpäin, jotta näkisi ensin, tarvitaanko järeämpiä ja kalliimpia hoitoja, jne.?

Syy tilanteeseeni on siis se, että olin kuullut, että Naistenklinikalle on n. puolen vuodenkin jonot, joten siksi pyysin lähetteen jo nyt (ja niin gynekin kertoi, kun lähetettä kirjoitti: Ottavat sitten joskus yhteyttä...). En siis todellakaan kuvitellut, että sinne voisi jo noin pian päästä!

Oliko kenelläkään täällä kokemusta siitä, minkälaista hoito Naistenklinikalla mahtaa olla? Etenevätkö asiat hitaasti vai nopeasti, eli kannattaako heidän asiakkaakseen siirtyä?

Itse pohdin tässä asiaa vähän niin, että jos kävisin nyt ihan normaalisti Gravitaksessa siihen saakka, kunnes minulla on Naikkarille aika (vielä en siis edes tiedä tarkkaan). Ja kävisin sitten tuon ekan ajan tullessa kertomassa, mitä hoitoja minulle on siihen asti on tehty ja keskustelisin sitten vaikka siellä, miltä näyttää, jne. Koska eikös joku ollut täällä palstallakin tehnyt niin, että oli aloitellut Naistenklinikalla, siirtynyt yksityiselle ja ollut aikaeissa sitten jossakin vaiheessa palata kunnalliselle puolelle, kun hoidot alkoivat käydä niin kalliiksi (mutta muistaakseni taisikin plussata ennen sitä).

Eli tätä itsekin mietin, jos se vain Naikkarin puolelta mahdollista olisi, että kävisin siellä tuon ekan käynnin ja sitten katsottaisiin mahdollista jatkoa. Vielähän en tosiaan tiedä, mitä hoitoja Gravitaksella minulle ajatellaan. Jos ollaan menossa suoraan kallimpiin, niin silloinhan siirtymä on minulle helppo ja itsestään selvä, eli siirryn kyllä suoraan Naistenklinikan puolelle. Mutta ns. kevyemmissä ja edullisemmissa hoidoissa voisin käydä Gravitaksessakin aluksi, koska sieltä on käsittääkseni esim. ultra-aikoja paljon joustavampi saada, jne. Ja mikä tärkeintä: ennättäisin sitten toivon mukaan aloittaa avustetun yrityksen jo ensi kierrosta. :D

Saikohan tästä nyt kukaan mitään selvää? Sori sekavat höpinät, mutta toivottavasti hoitoja kokeneet konkarit tajusitte, mitä tarkoitan. :)
 
Valitettavasti en itse osaa Neitipippurin asiaan sanoa mitään.

Itse pähkäilen nyt aivan jotain muuta samalla myös. Olen siis menossa kohta pitkäaikaisen ystäväni uuteen kosmetologiliikkeeseen ystävälleni kasvohoitoon. Hän on jo muutaman vuoden tehnyt reiki-hoitoja. En ole asiaan sen enempään kiinnittänyt erityishuomiota vaikka hän on niistä useinkin puhunut, ei vaan ole aiemmin tullut mieleen mahdollisuus että itseä voisi kiinnostaa hoidot joskus.
Nyt kun tärppi ei olekaan heti ilmaantunut niin mietin, että pitäisikö ystävälle paljastaa tämä meidän pikku projekti ja kysyä voisiko reikistä saada apua tähän. Mulla on vähän reilu puoli tuntia aikaa päättää tämä :D Jotenkin tuntuisi vaikealta "paljastaa" tällainen asia vaikka ollaankin hyviä ystäviä oltu kymmenisen vuotta, on jotenkin jäänyt päälle se salailuvaihe tässä. Mutta jos reikistä voisi mitään apua saada niin kai sitä pitäisi vaan heittäytyä?! En epäile etteikö ystäväni pitäisi salaisuutta omana tietonaan mutta silti jännittää.
 
Mandala, itse ehdottomasti ottaisin reikin kokeiluun! :D

Ei siitä ainakaan vahinkoa voi olla, vaikka ei olisi sitten hyötyäkään. Ja kun ystävä on kyseessä, niin tuskin kovin kauheasti laskuttaakaan. Eli itse lähtisin kyllä kokeilemaan!

Vyöhyketerapiaa olen puolestani itsekseni jo hieman ajatuksen tasolla harkinnut, kun siitä kuulemma on ollut joillekin hyötyä... Mutta en ole mitään päätöstä kokeilun suhteen tehnyt.
 
Mä en ookaan kuullut tuollaisesta Reiki-hoidosta ennemmin. Mitäs se oikein pitääkään sisällään?

Kiva juttu Nima, että tulet takaisin! :)

Täällä jännitys jatkuu, tädistä ei vielä ainakaan näy merkkejä. Menkkamaisia tuntemuksia tuntuu välillä vähän, mutta en oikein osaa niistä ottaa selvää, että mitä ne tuntemukset on. Tietysti toivon, että ne ei menkkoja oikeesti enteile. Viime yönä näin unta, että sain plussan KOLMEEN erilaiseen raskaustestiin. Mun ystävä (joka on raskaana nyt) katseli vieressä ja sanoi, että eikös yksi plussa yhteen testiin ois riittäny! :D Yritin siinä unessa sitten jotain selittää, että eiku tää juttu pitää varmistaa! :D On tää aikamoista!

Miltäs siellä Kanelilla näyttää? Onko viivat vahvistuneet?

Toivotaan kovasti tsemppiä ja plussa-aallon jatkumoa eteenpäin! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Reiki on monimutkainen juttu ymmärtää tälläselle tavikselle kuka ei oo opiskellut mitään siitä. Mutta pääsääntöisesti se on energiahoitoa. Mutta mitä olen ollut ymmärtävinäni niin reiki rentouttaa ja esim voi aukaista sun sisällä jotain että voi auttaa paranemaan tms
Tässä on joku pikaisesti googletettu linkki Mit

Kaveri sitten jotenkin arvasi tämän meidän yrityksen ilman mitään selviä vihjailuja edes enkä viitsinyt kieltääkään. Kysyin että kokisiko hän että reikistä voisi olla hyötyä niin hän sanoi että ei välttämättä aivan suoraan että eilen kävit reikissä ja tänään oot raskaana vaan että just se voisi ehkä aukaista sun mielestä ja kehosta lukkoja. Hän tietää että olen aina ollut vastaan lasten hankintaa ja kun kerroin niistä ajatuksista että joskus tuntuu että olen kironnut tämän yrityksen olemalla niin kovin vastaan ennen koko asiaa. Hän sanoi että ehkä reiki voisi auttaa mutta voisin myös ite keskittyä päästämään niistä ajatuksista irti, ehkä ne vielä on jossain tuolla syvällä mun sisällä. Samoin voisi keskittyä ettei halua liikaa. Menee aika makrotasolle joskus tän kaverin kanssa asioiden juttelut, mutta kyllä ehdottomasti haluan reikiä myös kokeilla joskus JOS hänestä tuntuu että voisi aukaista tilannetta. JOtenkin noista vaihtoehtohoidoista tuo reiki tuntuu, kaverin takiakin jo, miellyttävimmältä tässä asiassa.

Mutta nyt on naama kuin vauvan pylly ja ostin mukaan sieltä aivan ihanaa luomuöljyä tulevan talven kuivattamalle iholle. Kohta testaamaan ovista taas, josko pääsisi jo digin kanssakin sohimaan :D

edit: no sohinpas digin kanssa vaikka tiesin ettei hymynaamaa tule kun liuskakin oli vain haamu. Taas meni meitin ajoitukset vähän ketuiksi mutta toisaalta jos huomenna tulee plussa+hymynaama ja ke pupuillaan niin ei kai se ihan huono oo vaikka väliin jääkin 3-4pvä pupuilutaukoa. Luulisi ainakin simppasopan olevan aika tujua siinä vaiheessa :D
On tämä ajoittelut
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja naiset! :)

Mitäpä kuuluu itse kullekin? Neitipippuri näyttää painivan hoitosuunnitelmien kanssa, Mandala jännittelee ovistikkujen kera... Paljon onnistumisensäteitä sinne suuntaan molemmille!

Tatjalle myötätuntohalit! :hug: Ehkäpä asiantunteva gyne vois auttaa tuossa lääkkeiden ajoituksessa... Tsemppiä!

joku_rajalle Paljon positiivisia ajatuksia! Uuteen nousuun... :hug:

Hansman Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Oon kuullu sellasia huhuja kokeneemmilta, että raskaudesta huolimatta voi tuhrutella kuukautisten aikaan. Testiä kehiin loppuviikosta, nainen! :D On muuten halpoja testejä teillä siellä rapakon takana.

Ronjaliina Kuinka kauan aiot pitää meitä hulluja jännityksessä ennen kuin testaat? ;) Toivotaan, että sussa on ennustajaeukon kykyjä ja uni enteilisi oikein vahvaa plussaa!

Mitäpä kuuluu Sintulle, Tunafishille, Kanelille ja Almejalle? Onko RauRau jo bongailuasemissa ovista odotellessa?

Tervetuloa listalle takaisin, Nima!

Kiitos Mandala peukutuksista! Oma olotila on aikalailla jännittynyt. Tuntuu, että kaikki ei omassa kropassa tunnu ihan normaalilta. Banaanit ei maistu mulle enää ollenkaan ja vatsaa turvottaa. Menkkajuilinnat alavatsalla... Kyllä NIIN polttelis jo testata! :D Mies vaan on sitä mieltä, että jos hiukan lykkäisi sitä testaamista, niin näyttäisi sitten varmemmin oikean tuloksen. Piru vieköön, onko sen just NYT oltava oikeassa...:p Huomenna sillä on joku deadline töissä ja raukka stressaa sitä, niin ehkäpä se kaikkien mielenterveyden kannalta on parempi, että testaan vaikka sitten vähän myöhemmin... Onneksi sain suunnattua omat tossuni suoraan kotiin töistä tullessani, enkä poikennut apteekin kautta. Kärsimätön luonteeni ei antaisi testien majailla kaapissa kovinkaan kauaa. :)

Positiivisia olotiloja kaikille naisille! :)


Brita
 
Viimeksi muokattu:
Vai että kuinka kauan pidän teitä jännityksessä? :) Mä en oikein tiiä! Huomasin itsekin, että en oikein oo miettinyt, että koska testaisin. Viimeistään tietysti loppuviikosta, mutta vähän kiehtois testata huomenna vaikka jo. Saas nähdä! Se on vaan aika pelottavaa ja jännittävää tää oottelu. Sitä niin kovasti odottaa ja toivoo ja samalla pelkää romahdusta tädin tulon myötä! Voi voi... Vähän pelkään jo negaakin! Huihui! No, katsotaan mitä huominen tuo tullessaan . . .
 
SL
Heippa kaikille!
:wave:

Vieläkö tänne joukkoon mukaan mahtuu? Olen lueskellut näitä sivustoja nyt jonkin aikaa ja olen tuolla Terolut mimmit sivustolla ollut.

SL...29v...kp14/30-48....yk6.....3.Terokuuri
On niin lohdullista huomata, ettei ole ainoa maailmassa, joka on kohta 30vee ja kovasti kuumeilee pientä nyyttiä, perheenlisäystä :heart:

Tuntuu vaan kummalliselta miten tällainen asia onkin näin vaikeaa. Miten tästä ns.normaalista asiasta onkin tullut näin vaikeaa ??? Miksi ihmiset eivät voi, eivät saa lisääntyä ilman kaikenlaisia ongelmia ja viivytyksiä ??? Heh :ashamed:

Oma tarinani: Joulukuussa 2010 jätin e-pillerit, Minuletit, pois. E-pillereitä söin 3kk putkeen, jonka jälkeen pidin tauon, jolloin menkat tuli. Eli minulla oli 4 kuukautiset vuodessa. Lapsia ei vielä tuolloin voitu alkaa suunnittelemaan mieheni työn takia.
Huhtikuussa 2011 sitten aloimme touhuta ilman ehkäisyä, toiveissa, että jos niitä lapsia luoja suosisi meille.
Minulla on ollut kuukautiset epäsäännölliset 30-48päivää. Ja kun ei vielä elokuussakaan vauvelia alkanut kuulumaan, niin gyne määräsi minulle Terolutit, kiertojeni tasaamiseen.
Ovulaatiotakin tikuttelin ClearBluen digitaalisella testillä toukokuussa ja löysin oviksen, mutta ei tärpännyt. Kesäkuussa ajattelin, että en tikuttele nyt mitään niin en ainakaan stressaa sitä. Heinäkuussa sitten taas ajattelin, että täytyy tikuttaa, jotta homma helpottuisi, mutta ei löytynyt ovista ei, ja tuolloin minulla olikin tuo kierto jo 48päivää.
Teroluteilla olen saanut kuukautiseni 27-28päiväisiksi (2 Terolut kiertoo nyt takana). Ovista en ole tikutellut enää, koska luulen vahvasti etten ovuloi ollenkaan :'(
Tilasin kyllä nyt 14kpl ClearBluen ovistestejä, että jos nyt sitten tämän 3.Terolut kierron jälkeen pitäisi Teroista tauon ja tikuttelis ja katsois mitä tapahtuu.
Toukokuun ovistestissä kun bongasin sen plussan, niin silloin oli myös ihan selkeät ovisoireetkin, mutta eipä oo sen jälkeen mittään ollu...

Oon ihan 100% varma, että e-pillerit ovat sotkeneet nämä vauvahaave-kuvioni. Olen syönyt pillereitä 11vuotta, ilman minkäänlaisia taukoja. Pillerimerkki on kyllä vaihtunut noin 2 kertaa.

Tietysti, se mitä kaikista eniten toivoo ja haluaa, sitä on kaikista hankalinta saada.

Tuosta REIKI-jutusta minulla on sen verran kokemusta, että minun siskoni käy noissa Reiki-istunnoissa. Ja hän kokee, että saa niistä paljon voimaa ja tietynlaista rauhaa mielelle, rentouttaa kuulema erittäin hyvin. Vaikkei hän usko yhtään mihinkään "taikajuttuihin" tms., niin hän kyllä kokee, että saa tuosta apua, kun 3 lapsen äitinä hänellä pinnakireellä päivittäin, heh :LOL:

Nyt sais kyllä tosiaan ISOT VAHVAT PLUSSAT puhaltaa kaikille!!! :heart:
 
Neitipippuri, vau, nyt täytyy myöntää, että kateus iski :ashamed: Miten ihmeessä saat ajan julkiselle jo noin nopeasti? En nyt muista tarkkaan sinun tai miehesi taustoja, että onko niissä jotain erityisen hälyyttävää... Itse sain lähetteen julkiselle kesäkuun lopussa ja ensikäynti on marraskuun lopussa (eli melkein puolen vuoden jonotus). Olen ymmärtänyt, että ensikäynnillä vasta laitetaan IVF-jonoon, joka saattaa kestää toiset puoli vuotta. Yksityisen lääkärimme kehotti ihan avoimesti käymään julkisella kuulemassa, mitä he ovat mieltä tilanteestamme. IVF-jonon pituuden takia aiomme todennäköisesti silti jatkaa yksityisellä ja kehotan myös sinua tottakai käymään myös Gravitaksella. Mutta älä missään nimessä lykkää sitä julkisen aikaa! =)

Tervetuloa SL! Ja testejä kehiin tytöt! :popcorn:
 
Tiistai 25.10.2011



Hansman.........34v.....kp 2/28-30..........yk2
Tatja..............35v......kp 3/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 8/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 9/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v......kp 14/28-42.........yk13
SL.................29v.......kp14/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 15/??..............yk1
Punanuttu........32v.....kp 15/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.....kp 15/24-35..........yk10
Demuli............31v.....kp 19/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp21/28-31...........yk12..... dpo4 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 24/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 24/29.............(3*ivf) (1 tm) pp7
Syksy2010........30v.....kp 26/28-38.........yk12
Avonlea...........34v......kp 26/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 27/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 28/24-31.........yk12.....dpo 8
Brita...............31v.......kp 29/27-31.........yk1
Tunafish-78......33v......kp 33/??..............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 34/??...............yk22.... (1kkm)
tada................28v......kp 46/26..............yv2-3......dpo 33
Anskilia............32v......kp 76/25-32.........yk4



Taustalla:
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Kaneli74......... 37v..........yk 9........plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.......plussa 22.10.
bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikki ihanat onnitteluista:heart:
Tänään tosiaan tein vielä clearbluen digitaalisen ka näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten eiköhän mut voi siirtää plussanneisiin.
Tässä kierrossa oli vanhojen poppakonstien (greippimehu, monivita, sinkki, d, vehnänalkioöljy) lisäksi myös kylmäpuristettu rypsiöljy omegan takia ja loppukierrosta pieni lasi punkkua joka ilta. Itse olen vähentänyt jo ajat sitten kahvin ja alkoholin juonnin ihan minimiin, mies suostui vähentämään vasta kesän jälkeen. (ei olla tosin mitään kovia kuluttajia alkon suhteen oltukaan, kahvia on mennyt paljon). Miehellä myös samat vitamiinit ja öljyt kuin itsellä. Pupuilua on ollut 1,5 vrk välein oviksen aikoihin ja aloitettu jo hyvissä ajoin, että huonot viikarit ei ole tiellä. En sitten tiedä, oliko näistä uusista poppakonsteista apua, vai oliko nyt sitten aika muuten oikea ja otollinen.

Kovasti plussatuulia kaikille!!

Nima ja Neitipippuriitsellä oli ensikäynnin jälkeen 2 kk odotus julkiselle. Ensimmäisellä varsinaisella käynnillä julkisella ei vielä laiteta jonoon vaan ensin tutkimukset olis vienyt 2 kiertoa ja sitten olis kokeiltu ensin hormonilääkettä ja inssiä 3 kiertoa ja sitten vasta jonoon ivf, jos oikein ymmärsin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Ensinnäkin aivan törkeän paljon onnea Kaneli :heart: pidät osaltasi meidän plussa-aaltoa ja toivetta annat myös meille kaikille kuumeilijoille, IHANAA :heart:

Myös oikein lämpimät tervetulotoivotukset SL :wave: hankalaa jos tuntuu ettet ovuloi mutta mikäli oikein kovin turhaudut tilanteeseen niin kannattaahan se lääkärillä käydä juttelemassa, josko saisit lääkitystä ovulaation tukemiseen.

Täällä on kyllä todella monella jännät paikat, olen kyllä fiiliksissä mukana täällä ja tsempitän jokaista teitä ihan kybällä! Niman sanoja lainatakseni: testejä kehiin tytsyt :D

Mun alamahaa nipistelee, kai se ovis tekis tulojaan vaikka aamupissasta ei kumma kyllä liuska antanut kuin haaleaa haamua. Iltapäivisin mä yleensä tällä kiertopäivällä oonkin vasta testannut plussan mutta katoin että noi halpa-testin liuskat ois just aamupissaliuskoja.
En muuten tajua miten ristiriitaista voi tieto eri paikoissa olla: kun aina sanotaan, että LH ei just ois huipussaan aamuisin niin noissa liuskan ohjeissa luki, että just ois!

Jännä muutenkin että miten nyt nipistelee alamahassa vaikka taas edellisissä kierroissa en muista tunteneeni oviksen aikoihin mitään tuntemuksia mutta taas keväällä oli! Ja kun ne limatkin on vähä ollut epämääräiset ett minä päivinä ne oikein tulee niin mä en kyllä ainakaan ilman testejä osais ovista bongata mitenkään erityisvarmasti.
On tämä taas niin jännää säätöä ettei mitään rajaa prkl :D ainoa mikä tässä kuussa jänskättää on se, että ollaan sovittu miehen kanssa että pidetään ainakin parin kolmen päivän pupuilutauko ennen ovista mutta pelottaa perhanasti jos se hujahtaakin jotenkin ohi ja viimeksi pupuiltu lauantaina, yikes! :D
 
Kaneli, huikeita uutisia, onnea!!!! Tervetuloa kirjottelemaan tonne plussanneiden puolelle! :)

Neitipippuri, mäkin oon sitä mieltä, että mene sinne Naistenklinikalle vaan heti kun pääset! Uskon, että sielläkin on tosi hyvät hoidot. Mun ystävä kävi siellä ja kaikki eteni ihan suht vauhdikkaasti. Heillä perustutkimukset tehtiin heti ja hoidot (hänellä ovulaation tukeminen) aloitettiin pian - ja raskauskin alkoi 2. hoitokuukaudella. :) Sehän on totta, että ne kai kokeilee ensin inssejä/ovulaation induktiota ennen ivf:ää, jos ei mitään selkeää syytä ivf:lle heti ole ja ivf-jono on tosiaan sen puolisen vuotta (kai…). Itse kävin siis vain yksityisellä, mut jonotin samalla julkiselle jonne asti en koskaan ”päässyt”. Yksityisellä sä oot kuitenkin maksava asiakas, joten mun mielestä voit koska vaan hypätä sieltä pois julkiselle. Ja toisaalta sillä välin kun odottelet julkisen hoitoja alkavaks, voit hyvin käydä Gravitaksessa! Mä oon saanu tosi hyvän kuvan myös Naistenklinikasta ja Kättäristä. Jälkimmäisessä olin ku-raskauden takia useaan kertaan ja hoito oli tosi pätevää ja sujuvaa. Mun mielestä kannattaa hyödyntää julkisen hoidot, jos sinne pääset! :)
 
Salaa projektin keskeltä on pakko päästä palstailemaan:

Onnea Kaneli aivan hirmuisesti :heart: Ihana plussaylläri!!!

Tervetuloa SL :wave:

Ja terkut kaipaavalle Britalle :wave: Tätiä ootellaan mutta ei mokomaa näy!

Hienoa Neitipippuri että aika tuli teille Naikkarilta noin nopsaan! Voi olla että saitte sopivasti jonkun peruutusajan! Jos kukkaro kestää niin kannattaa siellä Graviditaksessakin pistäytyä. Tosiaan ensikäynnin jälkeen voi joutua siellä Naikkarilla sitten odottelemaan ja pääsette ripeämpään alkuun jos alkututkimuksia voi tehdä jo Graviditaksella. En usko että kummassakaan paikassa ollaan sitä vastaan että käytte molemmissa. Sitten ehkä jos tulisi isoja ristiriitoja hoitosuosituksissa tms.

Pidetään peukut pystyssä Mandalan ovislaskelmoinnille :D

(.) Nyt ei kerkeä enempää kommentoida mutta lupaan syventyä ensi viikolla paremmin! Pikakuulumisia täältä: Töissä projektia väännetään yötä myöden ja kuumeilurintamalla hiljaista menkkoja ootellessa. Nyt olis jo 13. päivä Terojen aloituksesta eikä oo edes menkkaoloja. Joko tää on tosi hyvä juttu tai sitten todella huono! Mä vähän toivon että menkat alkais huomenna niin pääsisin torstaina sinne lekuriin ja pääsisin sähläämään niiden menopur-piikkien kanssa. Jaiks :D En missään tapauksessa plussaa oottele vaikka menkat antaakin itseään odotella. Ei oo sellasia oloja eikä se oviskaan tikussa näyttäytynyt. Nyt on niin hektiset paikat ja aikataulut, joten vähän jännää että miten mahdan sillon kp2 päästä irtautumaan sinne Graviditakseen. Niin ja mitäs jos menkat alkaa lauantaina ja kp2 on sunnuntai? Onkohan se ultra niin päivän päälle?

Aivan uskomaton plussa-aalto meillä! Vielä muutama ehtisi mukaan lokakuun plussaajiin!
++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Onnea Kaneli ja Almeja plussista! Mahtavaa! :heart::flower:

Tervetuloa SL! :wave:

Tatja :hug:

Amanda onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Käyn aina välillä lueskelemassa teidän plussanneiden kuulumisia uteliaana... =)

Mulla on ollut vähän hiljaiseloa vauvakuumeessa. Koetan tietoisesti vähentää stressiä ja paniikkitunteita lapsettomuusajatuksesta. Olen nyt testaamatta ovulaatiota seuraavat kierrot ennen hoitoihin lähtöä vähentääkseni stressiä. Kuitenkin tiedän että nyt viikko eteenpäin on otollisin aika eli ovulaation ajankohta edessä. Meinaan olla myös testaamatta raskautta jos ei ole oikeasti syytä epäillä. Kyllä ne menkat on aina (melkein aina) ajallaan tulleet testaamisesta huolimatta.

Olen myös aloittanut terveellisen ruokavalion ja urheilullisen elämän. Jätin pois sokerit, limut yms. turhat ja iltaisin teen smoothien johon laitan mustikoita yms. antioksidantteja sisältäviä marjoja. Jos ei ole vaikutusta raskautumiseen niin ainakin omaan hyvään oloon ja jaksamiseen. :)
 
Kiitos Wanda! :heart: Ja iso tsemppihali sulle!

Voimia erityisesti kaikille hoitojen keskelle! Mutta koittakaa muistaa, ettei ne ole mitään mörköjä tai lapsettomuustuomioita! Ginger, jokin aika sitten taisit tuskailla Clomien aloitusta. Mulle ne kyllä ekoissa kierroissa aiheutti pientä päänsärkyä ja kiukkuisuutta, mut ei mitään isompaa kuitenkaan. Totta kai jokaisen toive olisi luomuvauva, mut ei se piru vie kaikille oo mahdollista… Ei kannata liikaa kokea huonommuutta tai epäonnistumisen tunnetta, jos ei luomuna onnistu. Itse olin tosi ankara omalle kropalle, kun se ”petti” mut. No, pitkän ahdistuksen jälkeen lopulta oon sitä kiitellytkin ja anteeks pyytänyt… :) Uskon, että teillä kaikilla vielä tuuli kääntyy ja plussat vielä tulee!

+++++++++ puhuria!
 
Tervetuloa SL!

ONNEA Kaneli!

Pikainen päivitys tässä kohtaa "iltaa"... Aamulla r-testi pissittynä, tulos negatiivinen. Samasta testattu myös oikein älyväläyksellä ovulaatiotesti, johon tuli haamu. Enpä oikein tiiä mitä tästä nyt pitäis aatella. Kovasti toivon, mutta liikoja toiveita koitan koko ajan karistaa itestäni... Tosin pari-kolme kunnon hormoonifinniä muistuttaa asiasta joka kerta ku katsoo peiliin. Koko päivän on ollut navan alapuolella, sellanen pistävä tunne ihan kuin joku vetäis vatsanahkaa selkärankaa kohti. Tunne vahvistui joka kerta kun töissä meni kyykkyyn tai "kaksinkerroin", eli laski päätä alaspäin, jolloin kroppa taittui vyötäröstä. Tää tietty lisää mun intoilua, mutta mutta.... pitää siis vaan ootella näemmä. Tätiäkään ei kyllä vielä näy, eikä nyt juuri oo täti oireitakaan.
Nyt sitä malttia tarvittais...
 
Onnitteluja Kanelille plussasta \o/ Tervetuloa SL :wave:

Brita kyseli joko asemissa oviksen suhteen. Olen kyllä valmiina jos jotain mahtaa tapahtua sen suuntaista. Päätin, että minähän en alkuun sitte tikuttele yhtään mitään mutta löysinpä vain itseni eilen apteekista ja niin tuli ostettua ovistestejä. Mutta huhhui kun kalliitakin ovat!! Täytynee netistä etsiä jos halvemmalla löytyy =).

Lisää plussia kehiin ++++++ =)
 
Sintu74 Älä vielä luovu toivosta. Mulla oli ihan täsmälleen samanlaiset menkkajuilinnat, kun plussasin, kuin on normaalistikin. Olin käynyt kaupassa tamponiostoksillakin, kun tunne oli niin varma siitä, että kohta alkaa. Pidän peukkuja!
 

Yhteistyössä