Unelma vs. realismi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Haluaisin kiiveta Kilimanjaron huipulle viela joku paiva. Eli se on unelmani - ja mietin etta kuinka realistinen unelma se loppujen lopuksi on. Jos nyt alan sita valmistella ja treenata sita varten niin ehka kahden vuoden paasta voisin sen toteuttaa. Tai?

Onko sulla unelmia joista et tieda ovatko ne realistisia tai ei? Siis luuletko etta se unelma tulee viela toteutumaan vai jaako se vain unelmaksi?

Mun isoimmat haaveet ovat päästä Pääsiäissaarelle, Macchu Picchuun ja Luxoriin, ja uskon noihin jossain vaiheessa pääseväni, joutuu vaan nyt odottelemaan tovin.

Haluaisin kiiveta Kilimanjaron huipulle viela joku paiva. Eli se on unelmani - ja mietin etta kuinka realistinen unelma se loppujen lopuksi on. Jos nyt alan sita valmistella ja treenata sita varten niin ehka kahden vuoden paasta voisin sen toteuttaa. Tai?

Onko sulla unelmia joista et tieda ovatko ne realistisia tai ei? Siis luuletko etta se unelma tulee viela toteutumaan vai jaako se vain unelmaksi?

en tiedä, mutta sinusta on tullut vastenmielisimmän palstailijan kuva. Olet kuin kaikki amerikkailaiset, ahne, itsekäs, röyhkeä, sinulle paljon rahaa muille ei mitään. sinun kersat lihovat ja tappavat maapalloa kun pommitatte muslimeja.

[QUOTE="vieras";24888059]Sulla on varmaan syytä katkeruuteen. Mä en nyt tarkoittanut että tuollaisia asioita voi unelmoimalla parantaa mitä tähän vedit. Unelmalla en tarkoittanut ihmettä. Ymmärrät varmaan mitä oikeasti tarkoitan...mut olkoon. :D[/QUOTE]

En minä ole katkera, mutta en vain ymmärrä sitä, että jotkut tuntuvat kuvittelevan, että kaiken saa kun vaan tarpeeksi haaveilee ja unelmoi. Onko terve lapsi sinusta ihme tai se, että pysyy terveenä? Ei se mikään ihme ole, mutta sitä ei myöskään saa unelmoimalla.

Unelmoida voi aina, mutta realistinen kannattaa olla. Useimmat unelmat on mahdollista saavuttaa, mutta useimmiten toteutakseen ne vaativat aika moisen määrän "töitä". Ei mikään tipahda ilmaiseksi ja ilman vaivan näköä syliin.

Ja jos sattuu olemaan niin että ihmisellä on "esteenä" fyysisiä tai psyykkisiä tai taloudellisia tms. asioita, on niiden kanssa opittava elämään ensin niiden kanssa tai yritettävä tehdä jotain niille.

Ei tuleen kannata jäädä makaamaan.

En minä ole katkera, mutta en vain ymmärrä sitä, että jotkut tuntuvat kuvittelevan, että kaiken saa kun vaan tarpeeksi haaveilee ja unelmoi. Onko terve lapsi sinusta ihme tai se, että pysyy terveenä? Ei se mikään ihme ole, mutta sitä ei myöskään saa unelmoimalla.

Huoh...rautalankaa... Jos sulla on "unelma" sä toimit kuin huomaamattasi niin, että se "unelma" toteutuu. Teot ja valinnat. Vaikeahan tätä on tietysti tajuta. :)

Haluaisin tutustua erääseen henkilöön, jota olen ihaillut lapsesta asti. Kyseinen henkilö vain on julkkis, mutkistaa huomattavasti asiaa.

Haluaisin myös itse olla hetken julkisuudessa, huom. VAIN hetken, en pystyisi elämään koko elämääni niin että kaikki tunnistaisivat minut ja olisin jatkuvasti suurennuslasin alla.

Hyvin epärealistisia siis molemmat.

Mulla on ihan tavallisia unelmia. Haluaisin elää parisuhteessa, olisi lapsia ja lemmikkejä, molemmilla mieluisa työ ja kivoja harrastuksia, ystäviä ja mukavaa tavallista arkea. Ehkä tää voi vielä joku päivä toteutua.

Yksi vähän erikoisempi on, että haluaisin näytellä ja olla mukana käsikirjoittamassa jotain komediasarjaa tai kokeilla, millaista olisi olla stand up -koomikko. :D

Unelmana olla hetki aikaa kahdestaan toisen miehen kanssa, siis ei omani. Ja se ei tule koskaan tapahtumaan, minä kun en voi miestäni pettää ja meillä myös lapsi. :( Mutta ainahan unelmoida saa. Harmi myös, että tää mies tuntee samoin ja hänkin tahoillaan varattu. Onneksi välimatkaa meillä useita satoja kilometrejä, enkä tiedä koska nähdään seuraavan kerran...