[QUOTE="Tinttaralla";24885176]No huh, huh.
Meillä on käynyt yksi tyttö kanssa silloin tällöin katsomassa lapsia. Ollaan maksettu hänelle 7,50e/h.
Viimeksi oli meille viime lauantaina. Tuli meille klo 17 ja meni lasten kanssa iltaruokapöytään (ilman muuta söi itsekin). Illaksi olen yleensä varannut hänelle kaappiin vähän herkkua (sipsejä ja keksejä ja cokista) joita saa syödä lasten mentyä nukkumaan.
Tällä kertaa tultiin kotiin vasta 22.45 (maksoimme palkan klo 23 asti) ja ilman mutta annoimme hänelle palkan lisäksi taksirahan, kun ei itse oltu ajokunnossa. Ei olisi tullut mieleenkään päästää nuorta illalla kotiin millään muulla tavalla tuohon aikaan, vaikka bussejakin olisi vielä mennyt.
Itselleni nämä ovat olleet itsestään selvyyksiä. On tosi kiva, kun on löydetty luotattava nuori, josta lapset tykkää. Haluamme pitää hänestä hyvää huolta[/QUOTE]
Näin itsekin ajattelen ja voisin kuvitella toimivani myös kuten te sitten joskus, kun omia lapsia toivottavasti on. Ihmettelen kovasti, että ovat valmiita riskeeraamaan hyvän ja luotettavan hoitajan josta lapset pitävät.
Sipsejä ja cokista vain minua varten - ei tule koskaan tapahtumaan