Erikoisimpia sukunimiä, joita ootte kuulleet!

• Viestiketjun aloittaja hillevi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ensin tuli mieleen, että en tiedä yhtään erikoista sukunimeä, mutta sitten luin nimiä läpi ja tunnen todella monta, joilla näitä nimiä. Itse olen vain niin jo tottunut näihin nimiin, etten pidä niitä hassuina ym.

Punkki. Kyseinen henkilö ei edes pistä pahakseen, että kaverit kuttuu paljolti sukunimellä. Ite en tykkäis. Sit Luomi ja Sikiö on kans hassuja.
Ha, mun luokalla oli aikoinaan poika jonka sukunimi oli Punkki, ja Punkiksi sitä myös kutsuttiin, lieköhän tuo sama. :)

Luokallani toisesa koulussa olivat myös Rinta-Möykky ja Alapää. Ja telkkarissa eilen tai toissapäivänä oli joku jonka sukunimi oli Vahvaselkä. Siinä ollaan kyllä jo jännän äärellä..

ptpt
[QUOTE="MIE";25503752]Oli koulun johtajaopettajana Lerssi. Supisuomalainen![/QUOTE]

Eräässä Pohjois-Pohjanmaan kunnassa on tk-lääkärinä Jorma Lerssi. Pätevä mies. Liekö jäänyt jo eläkkeelle?

hihitys
Lääh ja Puuh tätä ketjua, puhelinluettelosta joskus bongattu Liisa Kiisseli, ottaisin mielumin mansikan ja massiivisen kaivinkoneen kyljestä tavattu teksti Ruusuvuori (sopisi paremmin kukkakaupan oveen) ei Rautalinkokaan kovin hellää kuvaa anna itsestään. Miltäköhän tuntuisi olla Pöksyläisen pöksyissä.

Yhteistyössä