Erikoisimpia sukunimiä, joita ootte kuulleet!

• Viestiketjun aloittaja hillevi
  • Ensimmäinen viesti
....
[QUOTE="Minä vain";23952410]Kuolinilmoituksessa vuosia sitten: Toivo Sikiö![/QUOTE]

Mulla oli lukiossa terveydenhoitajana Impi Sikiö. Mukava oli. Terveisiä vaan Ipille ja kiitos kun jaksoit teinin angstit kuunnella.

ehkä hauskimmat on ollut mansikka ja mähönen. mansikan etunimi oli vielä jorman.. ajanvarauspuhelimeen kun vastasin ja henkilö esittäytyi siis jorma mansikaksi niin meinasin lyödä luurin korvaa, no varasin sitten parturointi ajan ja mielenkiinnolla odottelin tulevaa päivää että saapuuko herra mansikka.. saapuihan se :D

mähönen on taas mun ja erään ex-duuni kaverin "haukkuma"sana aikaansaamattomalle ja vähän kaikelle muulle ja se kerta kun kassalla tuli mähönen maksamaan niin joutu aika paljon pokerinaamaa venyttämään.

äåqwsc
Osa nimistä ei kullosta kummallisilta kun niihin on tottunut. Joillakin paikkakunnilla outokin nimi voi olla hyvin yleinen ja tavallinen. Nimiä joita en itselle ottaisi olisi Sikiö ja Möykkynen. Hiukan erikoinen sukunimi mieheltä saatuna onkin jo, mutta ei täällä vielään mainittu.

Onhan näitä, lehteen oli kirjoittanut Jorma Mällinen, hautakivessä luki riippa-alarakkola, muuten tullut vastaan kakkinen, teini, teinilä, pulska, finni, finnilä nyt muutamia mainitakseni. Kaupan kassalla kun oli vielä niin välillä näki oikein hauskoja yhdistelmiä.

Yhteistyössä