pjoo
Hohhoijaa.Lapsi on just sellainen, millaiseksi sen kasvattaa. Minun mielestäni.
Ympäristö (mm. kasvatus) muovaa, mutta geenit antavat raamit. Ei todellakaan ole just sellainen, millaiseksi kasvattaa!
Hohhoijaa.Lapsi on just sellainen, millaiseksi sen kasvattaa. Minun mielestäni.
Sanoin tuolla aiemmin ja sanon vielä uudestaan - luonne on eri asia, kuin käytöstavat. Vaikka on miten villi lapsi, tai vaikka miten ujo, niin samat käyttäytymissäännöt niille pätee silti, eikö?Hohhoijaa.
Ympäristö (mm. kasvatus) muovaa, mutta geenit antavat raamit. Ei todellakaan ole just sellainen, millaiseksi kasvattaa!
Lapsi on just sellainen, millaiseksi sen kasvattaa. Minun mielestäni.
Sanoin tuolla aiemmin ja sanon vielä uudestaan - luonne on eri asia, kuin käytöstavat. Vaikka on miten villi lapsi, tai vaikka miten ujo, niin samat käyttäytymissäännöt niille pätee silti, eikö?
Viittasinkin kommentillani tähän lauseeseen, koska voin panna pääni pantiksi, että miedän seurue tuntuu todella usein häiritsevän muita yleisillä paikoilla.Ei lapset minun mielestäni saa häiritä muita.
Kuitenkin tässä puhutaan vieraista lapsista kenen käyttäytymistä kaupoissa kauhistellaan. Ovatko kaikki kauhistelijat kuitenkaan aivan satavarmoja siitä että se huonosti käyttäytynyt kuriton kakara on terve lapsi? Kaikilla kun se vamma ei näy päällepäin.sinulle, jaaha (vieras) joka kerroit cp vammaisesta lapsestasi ja kuinka otit itseesi nämä kommentit joissa puhutaan lapsen meluamisesta ja riekkumisesta:
voi luoja -.- EI varmaan tullut pieneen mieleenkään se, että täällä keskusteltiin lähinnä terveistä lapsista!! Ehkä täällä ei jaksa eritellä erikseen joka kommenttiin paitsi kehitysvammaiset yms. muut erityisen tuen tarpeessa olevat lapset, psyykkisesti jollain tavalla oireilevat lapset.....