Sä näytät vähän mun lemppari-spinningohjaajalta
Sä näytät vähän mun lemppari-spinningohjaajalta
Söbö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24869172:
Tämä on kyllä MitäsNyt-historiani hämmentävin kommenttiSä näytät vähän mun lemppari-spinningohjaajalta
KAUNIS!Hahaa, tää ei oo vielä ollut täällä (paitsi avatarina).
Kiitos kaunis, ja samoin sinulle.KAUNIS!
Hahaa, tää ei oo vielä ollut täällä (paitsi avatarina).
Kaunis kamelinvarvas....
Maaaau Herramunjee miten kaunis nainen :heart:Hahaa, tää ei oo vielä ollut täällä (paitsi avatarina).
en oo käyny Hesassa varmaan vuoteenEt sä sattunu oleen kattomas Hurtsia hesas viime viikolla?
No älä! On kyllä yksi ihanimmista täällä nähdyistäAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24869328:Maaaau Herramunjee miten kaunis nainen :heart:
No ei sit, se oli sit vaan joku samannäkönen tyttöAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24869329:en oo käyny Hesassa varmaan vuoteen
On =) Kaunein.. Mutta eipäs nyt käyttäydytä kun tässä jotain lihakimpaletta arvosteltaisNo älä! On kyllä yksi ihanimmista täällä nähdyistä
Mietin miksi tuttu naama, mutta olet vähän tuon näköinen. Siitä varmaan johtuAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24869172:
No ei mulla kyllä mikään lihakimpale tullut mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24869363:On =) Kaunein.. Mutta eipäs nyt käyttäydytä kun tässä jotain lihakimpaletta arvosteltais
No ei tietenkään, pöhelö =) Siä et ole tainnut kuvia laittaa?No ei mulla kyllä mikään lihakimpale tullut mieleen!
Siellähän sitä on lainattu, kuvaani, tämän sivun ekassa viestissäAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24869412:No ei tietenkään, pöhelö =) Siä et ole tainnut kuvia laittaa?
Anteeks :xmas: :ashamed: Kun on pässi niin on pässi.. Siä olet liian kiltin näköinenSiellähän sitä on lainattu, kuvaani, tämän sivun ekassa viestissä