Olisitko tyytyväinen painoosi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luultavasti olisin... Olen 173cm pitkä ja joskus painoin 58kg.. siitä tahallani keräsin muutaman lisäkilon, koska olin jo hieman liian laiha mielestäni (rotevilla hartioilla varustettu kroppa näytti aika koomiselta, kun muuten olin aika ruippana:D)... 62kiloisena olin mielestäni "oikeassa painossa"... Varmaan 170cm ja 58kg on aikalailla tuota vastaava?

[QUOTE="hmm";24866239]Pari kiloa vois vielä viilata alaspäin, mut voisin ehkä tyytyä tuohon. Nyt 165 cm ja 53 kg.[/QUOTE]

Olin vielä kesällä 63 kg, että 5 kg olen saanut pudotettua. Tää 58 oli tavoitteeni, en usko että enää haluan pudottaa. Mä en oikeesti edes huomaa tätä pudotusta, eikä huomaa muutkaan, mitä nyt vaaka näyttää pienempää lukua ja pienemmät vaatteet menevät päälle.

Olisin, jos olisin samalla kiinteässä kunnossa. Ilman lihaksia, niin joitain kiloja vähemmän.

Itse olen lyhyempi ja painavampi, enkä todellakaan ole tyytyväinen

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24866255:
Olisin, tai sitten haluaisin ne pari kiloa takaisin, mitkä tuo on omastani alle.

Minä taas ihmettelisin, miten olisin tällä iällä kasvanut pari senttiä pituutta :D

Tyytyväinen painooni olen, jos jaksan juosta vaivatta.

en varmaankaan olisi tyytyväinen, 5-10kg enemmän, niin sit olis ok. Itellä pituutta 160cm ja tavotteena on päästä 65-70kg ja tyytyväinen olen, jos siihenkin pääsen :) nyt painoa vielä hurjat 93kg :( mutta jo 40 kiloa kevyempänä, kuin keväällä :)

Yhteistyössä