Olisitko tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokisin olevani jo liiankin hoikka.. Makuasia, mutta en haluaisi olla ns. laiha vaan kiinteä ja muodokas. Itse olen 158cm pitkä ja tavoitepainoni on nyt 65, mutta olisin ihan superhuippu tyytyväinen, mikäli siitä saisin vielä nipisdtettyä 60 kiloon =)

oisin tyytyväinen... ennen raskautta olin 170 / 68 ja sillon oon hieman möhömahainen... toi 60-62 on jo melko hoikka mun rakenteella... oon joskus laidutellu 58 asti ja sillon on kyl niin hoikka ettei enempää sais laihtuakkaan...

kyselen, sillä olen 170cm ja painoin ennen raskautta 52kg. Se oli liian vähän sen tiedän. Nyt olen viikolla 33 ja painan 61 ja ajattelin, että synnytyksen jälkeen olisi terveellistä painaa 60-62kg. Toinen juttu on toki se jääkö paino synnytyksen jälkeen vielä 60 paremmalle puolelle?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyselen, sillä olen 170cm ja painoin ennen raskautta 52kg. Se oli liian vähän sen tiedän. Nyt olen viikolla 33 ja painan 61 ja ajattelin, että synnytyksen jälkeen olisi terveellistä painaa 60-62kg. Toinen juttu on toki se jääkö paino synnytyksen jälkeen vielä 60 paremmalle puolelle?!

Oho olepas hoikka!
Jos imetät niin voi olla ettei paino pysy niin suurena.

Itse pudottaisin pari kiloa vaikkei tuo tosiaan lihava olis! Ennen raskautta painoin 55-56kg ja olen 169cm pitkä. Sopiva paino mulle. :) Saas nähdä pääsenkö takas niihin lukemiin, tullu 11kg tän raskauden aikana.

Yhteistyössä