Mun mielestä on vähän rajottunutta olettaa, että kaikkien mielestä se sun taaperos on niin ihana että sitä pitää huomioida. En mä ainakaan jaksa huomioida jokaista lasta joka eteen tulee ja ihan rehellisesti, ei edes salaa, muo ei kiinnosta!Alkuperäinen kirjoittaja missä käytöstavat;24843792:Ihan oikeastiko olette ihan sydämestänne tuota mieltä?? Eikö edes salaa vähän ärsytä jos jos lasta ei huomioida yhtään mitenkään? Vaikka järjellä ymmärtäisittekin, että ei tarvitse huomioida. Kyllä mäkin ymmärrän, että ei tarvitse, mutta ärsyynnys silti tuollaisesta, itse en kehtaisi olla huomioimatta pientä MInä pidän tuollaisia ihmisiä vähän rajoittuneina ja töykeinä.
Niin, aivan... Rumat ei kyllä ansaitse edes hymyä... Just...Toiset lapset vaan ovat niin rumiakin, ettei ole luontevaa lässyttää niille. Lähinnä ällöttää ja räkä valuu ja kuola.
Niin samaa mieltäVoi että mä inhoan tällaisia alentavia kommentteja. Ihan niin kuin se tekisi ihmisestä paremman, jos hänellä on useampia lapsia.
jos asiakas on se lapsi niin huomioin hänet, en sitä aikuista, mutta jos taapero vanhemman sylissä niin ihan kiva joo, mutta pitää myöskin muistaa et oma lapsi ihanin vain omasta mielestä, muiden tenavat on oikeasti aika kauheita ja rumia. Toki luonne korvaa kuolaisten räkänaamojen ulkoiset puitteet, mutta kaupan kassalla ne eivät pääse kyllä mitenkään esiin ja jos niitä alkaisin esiin tonkimaan niin johan olis jono pitkä.No kyllä ihan sydämestäni. Olen jo kauan sitten tajunnut, että kaikkien ei tarvitse rakastaa juuri minun lastani. Jollen ole kaupassa, jonka asiakas on nimenomaan lapseni(kuten leluliike, lastentavaraliike tms), en odota ja oleta, että lapsi/lapset pitää nimenomaan huomioida. Asiallinen tervehdys on sekin riittävästi (kuten aikuisillekin), en mitenkään kaipaa sitä, että jokaisen myyjän kaikkialla pitäisi alkaa lapsiani ihailemaan ja heitä viihdyttämään.