Keittiönoita
Ei opikaan, jos sulla ei ole aikaa siihen. Ihan oikeasti..en sano tätä pahalla ja mä ymmärrän oikein hyvin, jos lapsiperheessä vanhemmalla ei ole mahdollisuutta lastaan vahtia. Mä olen ollut kahden lapsen yh ja lemmikkeinä on ollut kania, hamsteria, kissaa ja koiraa. Pienen lapsen kanssa se vaatii ihan hitosti töitä ja nimenomaan vahtimista. Jos aikaa ei ole, niin sitten sitä ei ole. Mutta ei pidä jäädä tuleen makaamaan vaan pitää tehdä asioille jotain. Ihan varmasti rakastat lemmikkejäsikin ja tilanne on sulle vaikea, mutta antaisitko jonkun toisen lapsen kohdella omaa lastasi kuten lapsesi nyt kohtelee teidän lemmikkejä? Joskus on armeliaampaa antaa lemmikki pois, edes sijoittaa uuteen kotiin tilapäisesti, kuin antaa kohdella eläintä huonosti.Siis niin on tietysti, miksi edes mainitset tuon?
Koiralla ja kissalla on omat paikkansa minne pääsevät muksua karkuun.
Enkä nyt tohtisi nuista rakkaista lemmikeistä luopua vain sen takia, että uhmakas ja ymmärtämätön mukula yrittää niitä kiusata, eikai sitä loputtomiin kestä?? Ja jos mä antaisin nuo elukat pois niin ei kai lapsi oppisi ikinä olemaan eläimien kanssa?