Pitää pystyä haluamaan olla ilman. Jos ei pysty edes haluamaan tai ei halua edes pystyä, aika huolestuttavaa se on. Jokainen voisi miettiä pari kertaa, että onko järkeä mikäli on tapana jokainen viikonloppu jotenkin muka juhlistaa aineella joka ei tee hyvää. Asenteet on kuin BB:stä. Yhtä ala-arvoista porukkaa nää viikonloppukittaajatHei, kukkisten kukkis, kuka sanoo, ettei pysty elämään ilman alkoa? Onko kyse pystymisestä vai halusta? Siihenhän sinä et voi ottaa kantaa lainkaan. Äitejä, isiä, mummoja, pappoja, jonkun lapsia. Ihmisiä?
And that´s your opinion.Pitää pystyä haluamaan olla ilman. Jos ei pysty edes haluamaan tai ei halua edes pystyä, aika huolestuttavaa se on. Jokainen voisi miettiä pari kertaa, että onko järkeä mikäli on tapana jokainen viikonloppu jotenkin muka juhlistaa aineella joka ei tee hyvää. Asenteet on kuin BB:stä. Yhtä ala-arvoista porukkaa nää viikonloppukittaajat
Mikä uuvahdus??? :O Jos te nyt alatte täältä sammua yksi kerrallaan, mun on oikeasti pakko siirtää itseni alakertaanAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833119:Uuvahdus.
Ja vielä tuollainen saarnakin.
Mitä on alakerrassa?Mikä uuvahdus??? :O Jos te nyt alatte täältä sammua yksi kerrallaan, mun on oikeasti pakko siirtää itseni alakertaan
[video=youtube;gRpm9Ud16LY]http://www.youtube.com/watch?v=gRpm9Ud16LY&feature=related[/video]Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832406:No voi helvete
Katutaso ja sadan metrin säteellä noin 14 baaria.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833134:Mitä on alakerrassa?
Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833119:Uuvahdus.
Okeeei. Sitten ymmärrän että voisi piipahtaa parilla. Kätevää.Katutaso ja sadan metrin säteellä noin 14 baaria.
Ei todellakaan kolahtanut, sori.Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?
No sori. Ilonpilaaja pilas meidän alkobileet? Tiiättekö mua ällöttää että olen joskus ollut samassa jamassa. Tuntuu pahalta katsoa kun porukka ei tajua miten tyhmää tuo on, ja äärettömän surullista Mitä se sitten on lasten silmissä, sen tietää jokaisen alkoholia viikonloppuisin (ellei viikollakin) käyttävien vanhempien lapset.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833151:Ei todellakaan kolahtanut, sori.
Minä en tietääkseni ryystä koskaan.
Kunhan latistit kivan ketjun.
Ei uuvahdusta näköpiirissä. Ostin tosin tänään Anna-Leena Härkösen uusimman, ja se kieltämättä houkuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833119:Uuvahdus.
Anteeksi nyt vain, mutta mikä sai sut tulemaan tähän ketjuun. Mitä tiedät meistä? Tarpeeksi, että voisit jeesustella? Tarpeeksi, että voisit arvostella? Kerro toki, niin yritän ymmärtää sinuakin. Muuten teet sen tosi vaikeaksi.Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?
Mä olen jo alakerrassa. Siirrän persvakoni varmaan kohta yläkertaan.Mikä uuvahdus??? :O Jos te nyt alatte täältä sammua yksi kerrallaan, mun on oikeasti pakko siirtää itseni alakertaan
Provoatko vai oletko tosissasi? Tervetuloa vaan saarnaamaan tanne Keski-Eurooppaan jossa alkoholia kaytetaan, hui, paivittain. Taalla on sinulle sarkaa saarnata .Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?
öitäpöitä.Joo-o, nyt lähettävä sänkyyn, hyvää yötä kaikille kukkujille
Ookkei, I´m Freddie...Mä olen jo alakerrassa. Siirrän persvakoni varmaan kohta yläkertaan.
Alkobileet? Missä jamassa minä mielestäsi olen? Mitä lasten silmiä tässä nyt on kärsimässä? Ei meillä lapset tähän aikaan silmäile.No sori. Ilonpilaaja pilas meidän alkobileet? Tiiättekö mua ällöttää että olen joskus ollut samassa jamassa. Tuntuu pahalta katsoa kun porukka ei tajua miten tyhmää tuo on, ja äärettömän surullista Mitä se sitten on lasten silmissä, sen tietää jokaisen alkoholia viikonloppuisin (ellei viikollakin) käyttävien vanhempien lapset.
Humalaisen kanssa ei tunnetusti kannata alkaa kinastelemaanAnteeksi nyt vain, mutta mikä sai sut tulemaan tähän ketjuun. Mitä tiedät meistä? Tarpeeksi, että voisit jeesustella? Tarpeeksi, että voisit arvostella? Kerro toki, niin yritän ymmärtää sinuakin. Muuten teet sen tosi vaikeaksi.
Niinpä niin. Jotain taitaa v*tuttaa ilman alkoa. Lienee hänelle ongelma. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833151:Ei todellakaan kolahtanut, sori.
Minä en tietääkseni ryystä koskaan.
Kunhan latistit kivan ketjun.