Eikä uskovaisen. :saint:Humalaisen kanssa ei tunnetusti kannata alkaa kinastelemaan
Eikä uskovaisen. :saint:Humalaisen kanssa ei tunnetusti kannata alkaa kinastelemaan
Voin olla humalainen, mutten yksinkertainenHumalaisen kanssa ei tunnetusti kannata alkaa kinastelemaan
[video=youtube;1dYwKjRjoZ8]http://www.youtube.com/watch?v=1dYwKjRjoZ8&feature=related[/video]Humalaisen kanssa ei tunnetusti kannata alkaa kinastelemaan
Ei luojan kiitos ole ongelma. Monella täällä sen sijaan tuntuu se olevan ongelma, mutta alkoholistihan ei sitä myönnä. Olan satavarma että moni palstaäiti on joko jo alkoholisti tai kiikunkaakuin rajoilla käyttönsä kanssa. Ei ole myöskään tervettä antaa lapsille sellaisia elämäneväitä että vedäpä kuule sitten isona aina viikonloppuna kännit muuten elämä ei ole hauskaa.Niinpä niin. Jotain taitaa v*tuttaa ilman alkoa. Lienee hänelle ongelma. :xmas:
Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833197:Eikä uskovaisen. :saint:
Mä en tainnu ehtiä olla tässä neljää tuntia, mutta tykkään teistä. Ja tämmöisestä höpöttelystä.Oli miten oli, tämä oli kuitenkin paras neljätuntinen pitkiin, pitkiin aikoihin. Oikeasti. Mulla on nyt hyvä mieli =)
Ovatko kaikki taalla (esim. Hollanti) alkoholisteja kun viinia kaytetaan yleisesti lahes paivittain? Ei kauaa saily pullot, ei .Ei luojan kiitos ole ongelma. Monella täällä sen sijaan tuntuu se olevan ongelma, mutta alkoholistihan ei sitä myönnä. Olan satavarma että moni palstaäiti on joko jo alkoholisti tai kiikunkaakuin rajoilla käyttönsä kanssa. Ei ole myöskään tervettä antaa lapsille sellaisia elämäneväitä että vedäpä kuule sitten isona aina viikonloppuna kännit muuten elämä ei ole hauskaa.
Jos sulla on kaapissa viinipullo, olutta tai jotain muuta mitä olet tottunut ottamaan, voitko jättää sen avaamatta kun viikonloppu tulee? Kuinka kauan pullo/pullot mitä nyt siellä sitten onkaan voi säilyä kaapissa ettet ota sitä? Sillä kysymyksellä tietäisi jo paljon missä ollaan menossa.
Sä olit osa sitä Tämmöinen höpöttely on ihan parhauttaMä en tainnu ehtiä olla tässä neljää tuntia, mutta tykkään teistä. Ja tämmöisestä höpöttelystä.
Näyttää se vaan olevan ongelma sinulle. Nimittäin toisten alkoholinkäyttö.Ei luojan kiitos ole ongelma. Monella täällä sen sijaan tuntuu se olevan ongelma, mutta alkoholistihan ei sitä myönnä. Olan satavarma että moni palstaäiti on joko jo alkoholisti tai kiikunkaakuin rajoilla käyttönsä kanssa. Ei ole myöskään tervettä antaa lapsille sellaisia elämäneväitä että vedäpä kuule sitten isona aina viikonloppuna kännit muuten elämä ei ole hauskaa.
Jos sulla on kaapissa viinipullo, olutta tai jotain muuta mitä olet tottunut ottamaan, voitko jättää sen avaamatta kun viikonloppu tulee? Kuinka kauan pullo/pullot mitä nyt siellä sitten onkaan voi säilyä kaapissa ettet ota sitä? Sillä kysymyksellä tietäisi jo paljon missä ollaan menossa.
Viinissä on totuus.Miten niin?
"Sydämen riemu ja iloinen mieli tulee viinistä,
kun juot sitä oikeaan aikaan ja sopivassa määrässä."
"Viiniä juotaessa älä käy nuhtelemaan lähimmäistäsi,
äläkä halveksi häntä, jos hän on iloisella mielellä."
Voivat suhtautua ilmeisesti viiniin (teoriassa) positiivisesti, mutta kinastelu uskovaisen kanssa on lähes on mahdotonta, melkein kuin Liliin kanssa koettaisi kinastella.Miten niin?
"Sydämen riemu ja iloinen mieli tulee viinistä,
kun juot sitä oikeaan aikaan ja sopivassa määrässä."
"Viiniä juotaessa älä käy nuhtelemaan lähimmäistäsi,
äläkä halveksi häntä, jos hän on iloisella mielellä."
Uskovaisilla (apua, mun pomo kutsui mua kerran uskovaiseksi koska uskon) on tapana olla hiukan enemmän ja korkeammalla kuin muut. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833268:Voivat suhtautua ilmeisesti viiniin (teoriassa) positiivisesti, mutta kinastelu uskovaisen kanssa on lähes on mahdotonta, melkein kuin Liliin kanssa koettaisi kinastella.
MOTUskovaisilla (apua, mun pomo kutsui mua kerran uskovaiseksi koska uskon) on tapana olla hiukan enemmän ja korkeammalla kuin muut. :xmas:
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833268:kinastelu uskovaisen kanssa on lähes on mahdotonta, melkein kuin Liliin kanssa koettaisi kinastella.
Hyvää yötä muruMinä en ole alkoholisti, en absoltuisti, en rasisti, en kemisti, ehkä pikkuisen, melko pienesti feministi.
Mutta melko isosti nyt univajeisti. Joten :wave:
Hyvää yötä toinen muruAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833307:Yötä kaikille, minä katoan nyt myös. :wave:
tadaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833293:MOT
:ashamed:
Hyvää yötä, my pienesti-femakko-frendini. :heart: :lla isosti femakko-frendiMinä en ole alkoholisti, en absoltuisti, en rasisti, en kemisti, ehkä pikkuisen, melko pienesti feministi.
Mutta melko isosti nyt univajeisti. Joten :wave: