Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

raitis
Hei, kukkisten kukkis, kuka sanoo, ettei pysty elämään ilman alkoa? Onko kyse pystymisestä vai halusta? Siihenhän sinä et voi ottaa kantaa lainkaan. :) Äitejä, isiä, mummoja, pappoja, jonkun lapsia. Ihmisiä?
Pitää pystyä haluamaan olla ilman. Jos ei pysty edes haluamaan tai ei halua edes pystyä, aika huolestuttavaa se on. Jokainen voisi miettiä pari kertaa, että onko järkeä mikäli on tapana jokainen viikonloppu jotenkin muka juhlistaa aineella joka ei tee hyvää. Asenteet on kuin BB:stä. Yhtä ala-arvoista porukkaa nää viikonloppukittaajat :(

Pitää pystyä haluamaan olla ilman. Jos ei pysty edes haluamaan tai ei halua edes pystyä, aika huolestuttavaa se on. Jokainen voisi miettiä pari kertaa, että onko järkeä mikäli on tapana jokainen viikonloppu jotenkin muka juhlistaa aineella joka ei tee hyvää. Asenteet on kuin BB:stä. Yhtä ala-arvoista porukkaa nää viikonloppukittaajat :(
And that´s your opinion. :)

Kerrotko minulle, vaikkapa ihan faktaperusteisesti, mitä haittaa on siitä, että ottaa viikoittain muutaman lasillisen viiniä? =)

raitis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833119:
Uuvahdus.
Ja vielä tuollainen saarnakin.
Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?

Kolahtiko? Toivottavasti. Sietää kolahtaakin niihin joilla alkon otto ei ole enää järkevissä rajoissa. Järkevää ei ole viikottainen alkon ryystäminen. Sen tiedätte itsekin. Hauskaa voi ja pitäisi olla ihan selvinpäinkin. Jos ei siihen kykene, on elämä kyllä totisen köyhäksi päässyt. Millaisen mallin haluatte lapsillenne, nuorillenne, tuleville aikuisille antaa? Että on ok ottaa alkoholia joka viikonloppu? Onnea, kasvatatte seuraavaa sukupolvea ravintoloihin lasin ääreen. Haluatteko todella että nuo ihanat pienet kullannuppuset ovat joku päivä niitä, jotka kärsivät viikonloppuisin krapulasta? Eivät osaa elää elämäänsä iloiten muuten kuin alkon parissa?
Ei todellakaan kolahtanut, sori.
Minä en tietääkseni ryystä koskaan.
Kunhan latistit kivan ketjun.

raitis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833151:
Ei todellakaan kolahtanut, sori.
Minä en tietääkseni ryystä koskaan.
Kunhan latistit kivan ketjun.
No sori. Ilonpilaaja pilas meidän alkobileet? :D Tiiättekö mua ällöttää että olen joskus ollut samassa jamassa. Tuntuu pahalta katsoa kun porukka ei tajua miten tyhmää tuo on, ja äärettömän surullista :( Mitä se sitten on lasten silmissä, sen tietää jokaisen alkoholia viikonloppuisin (ellei viikollakin) käyttävien vanhempien lapset.

Anteeksi nyt vain, mutta mikä sai sut tulemaan tähän ketjuun. Mitä tiedät meistä? Tarpeeksi, että voisit jeesustella? Tarpeeksi, että voisit arvostella? Kerro toki, niin yritän ymmärtää sinuakin. Muuten teet sen tosi vaikeaksi.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
ulkonainen
Provoatko vai oletko tosissasi? Tervetuloa vaan saarnaamaan tanne Keski-Eurooppaan jossa alkoholia kaytetaan, hui, paivittain. Taalla on sinulle sarkaa saarnata :D.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
No sori. Ilonpilaaja pilas meidän alkobileet? :D Tiiättekö mua ällöttää että olen joskus ollut samassa jamassa. Tuntuu pahalta katsoa kun porukka ei tajua miten tyhmää tuo on, ja äärettömän surullista :( Mitä se sitten on lasten silmissä, sen tietää jokaisen alkoholia viikonloppuisin (ellei viikollakin) käyttävien vanhempien lapset.
Alkobileet? Missä jamassa minä mielestäsi olen? Mitä lasten silmiä tässä nyt on kärsimässä? Ei meillä lapset tähän aikaan silmäile.

Yhteistyössä