Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

• Viestiketjun aloittaja Analysaattori
  • Ensimmäinen viesti
Analysaattori
[QUOTE="Helmi S";24823589]Minä ja mies molemman 30 v, lapset 4- ja 2-vuotiaita. Lempiväri punainen.[/QUOTE]

Kärsit jostain pikkuvaivasta, vaiva ei ole pitkäjaksoinen. Toivoisit ystäviltäsi enemmän yhteydenpitoa mutta samalla tiedät voivasi itsekin vaikuttaa tähän. Anna lasten pukeutua halloweenina ja ota paljon kuvia, kehitä osa ja laita esille. Katsokaa yhdessä joku lastenelokuva.

"Helmi S"
Kärsit jostain pikkuvaivasta, vaiva ei ole pitkäjaksoinen. Toivoisit ystäviltäsi enemmän yhteydenpitoa mutta samalla tiedät voivasi itsekin vaikuttaa tähän. Anna lasten pukeutua halloweenina ja ota paljon kuvia, kehitä osa ja laita esille. Katsokaa yhdessä joku lastenelokuva.
Joo, stressistä. Viikon päästä alkaa viikon loma. Muutenkin varsin pätevä tulkinta. =) Kiitos!

Analysaattori
Minä 32
Mies 34
Lapset 11, 9, 6, 2- vuotiaita.
Lempiväri: Musta, tummanpunainen, luumu.
Parisuhteenne miehesi kanssa on vakaa. Sinulla on taipuvuutta pessimistisyyteen, mutta vain heikoimpina hetkinäsi. Rakkautta sinulla riittää monellekin, etkä tuomitse ketään helposti. Elämäsi on ollut enemmän tai vähemmän suunniteltua, ei alusta saakka, mutta tietystä pisteestä eteenpäin. Tee perheellesi jotain hyvää, ihan vaan perjantain kunniaksi.

Parisuhteenne miehesi kanssa on vakaa. Sinulla on taipuvuutta pessimistisyyteen, mutta vain heikoimpina hetkinäsi. Rakkautta sinulla riittää monellekin, etkä tuomitse ketään helposti. Elämäsi on ollut enemmän tai vähemmän suunniteltua, ei alusta saakka, mutta tietystä pisteestä eteenpäin. Tee perheellesi jotain hyvää, ihan vaan perjantain kunniaksi.
Muuten aika lähelle, mutta en oo yhtään pessimisti. Ikuinen optimisti! :D

Hmm, vanhemmat lapset tuntuvat perineen paljon sinun luonnettasi, kuitenki ripauksella heidän isäänsä. Nuorimmainen ottaa vielä aika paljon isänsä piirteitä, mutta näen että lopputulos tulee olemaan jotain aivan omanlaistaan. Lapsillasi ei koskaan tule olemaan puutetta ystävistä ja he tulevat selviämään koettelemuksista kunnialla, joten ole ylpeä heistä! Muista antaa lasten rakentaa oma tiensä, se voi joskus unohtua. Kaiken kaikkiaan ihastuttava perhe! Mies on jonkinnäköinen vastakohta sinulle, hyvässä mielessä, ja tasapainottaa näin suhteenne. Tulette istumaan vielä kiikkutuoleissa käsi kädessä. Varaudu järkyttävään määrään lapsenlapsia :)
Kiitos tästä! :) Esikoinen on kyllä luvannut olla hankkimatta lapsia, mutta on kyllä puhunut, että voisi adoptoida... Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu!

Analysaattori
Minä 27v
Mies ens kuussa 28v
poika 1v 5kk

Ja mun lempiväri on ruskea.

Antaas analysoida sitten vaan.
Olet perusluova. Tee on ystäväsi. Stressaat harvemmin, mutta oikeista asioista. Joulua odotat ristiriitaisin tuntein. Olet onnellinen, mutta jokin pikkuasia häilyy mielessäsi vähän väliä. Älä anna sen häiritä. Tarkkaile rahankäyttöäsi lähiaikoina.

Analysaattori
Isäntä tuossa tarkensi vielä, että ehkä sittenkin vihreä olis lempiväri. Tekeekö se mitään muutosta vaikutelmaasi?
Ja en minäkään vielä menis vannomaan, etteikö tuo esikkokin omia lapsia tekisi... Vaikka aika omanlaatuinen kyllä onkin.
Hmm, kyllä se vähän muuttaa. Häntä on sittenkin enemmän lapsissanne, vaikka sinun luonteesi vallitsee silti vanhemmissa lapsissa omalla tavallaan. Hän on erittäin tasapainoinen ihminen ja rakastaa sinua ja perhettään hellästi, mutta varmasti.

Olet perusluova. Tee on ystäväsi. Stressaat harvemmin, mutta oikeista asioista. Joulua odotat ristiriitaisin tuntein. Olet onnellinen, mutta jokin pikkuasia häilyy mielessäsi vähän väliä. Älä anna sen häiritä. Tarkkaile rahankäyttöäsi lähiaikoina.
Muuten ihan jees, mutta mä en voi sietää teetä. :D Ja perusluova vähättelee mua mun mielestä, mutta mulla nyt on muutenkin suuret luulot ittestäni. Stressaamisesta en välttämättä sanois harvemmin, tai oikeastaan voihan sen niinkin tulkita. Mä olen kova märehtimään menneitä, mutta ei ne mulle stressiä aiheuta. Rahankäyttöäni voisin harkita aina, ja joulua tosiaan tavallaan odotan, tavallaan en, ois nimittäin tulossa joulu ekaa kertaa täysin ilman mun omaa perhettä.

Analysaattori
Minä 25, mies 33, tytöt 1v9kk ja 3v3kk, lempiväri musta :)
Pidät syksystä ja kesäisistä ulkoiluhetkistä. Mielikuvituksesi on vilkas, mitä lapset rakastavat. Miehesi on sinulle juuri se oikea ja hän tietää sen. Olet hyvällä tavalla erilainen persoona eikä sinulla ole ennakkoluuloja ihmisistä. Tänään voisitte miehen ja lasten kanssa kääriytyä viltin alle ja katsoa jotain.

Pidät syksystä ja kesäisistä ulkoiluhetkistä. Mielikuvituksesi on vilkas, mitä lapset rakastavat. Miehesi on sinulle juuri se oikea ja hän tietää sen. Olet hyvällä tavalla erilainen persoona eikä sinulla ole ennakkoluuloja ihmisistä. Tänään voisitte miehen ja lasten kanssa kääriytyä viltin alle ja katsoa jotain.
Hohoo :D Miehen suhteen asiat meni vähän metsään mutta muuten aika nappiin :D

"marjapuuro"
Alkushokista huolimatta elämäsi on nyt mallillaan. Välillä asiat mietityttävät, mutta se on ihan normaalia. Pyydä miestäsi katsomaan lasta huomisen. Lähde itse tekemään sitä, mikä rentouttaa parhaiten juuri sinut. Jätskilläkin kannattaa mässäillä, ennenkuin tulee liian kylmä. Onko teillä jo joulukoristeet hankittu?
Ohhoh... Mä odotin jotain teiniäitikommentteja tai muuta ilkeetä, mutta ei tullutkaan sellaista. :) Ihania nämä sun analysoinnit ja aika oikeeseen osu.

Yhteistyössä