G: Miten usein vaihdat alushoususi? Entä miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hep";24818342]Mä käyn suihkussa vain joka toinen päivä, ja vaihdan alushousut vain silloin.

En ollut ajatellut vastata tähän ketjuun ollenkaan, mutta kun nyt näin oikein erityisesti kysytään :D[/QUOTE]

Minulla sama, juttu. Tosin jos tuntuu olotila likaiselle tai hikiselle niin sitten vaihdan myös tarpeen mukaan.

joka ilta suihkun jälkeen,miehen kalsareita kieltämättä näkyy pyykkikorissa vähän vähemmän... B.
aina jos mennään yhessä suihkuun ja se jättää ne pesukoneen päälle tms,oletan että aikoo ottaa ne takas jalkaan suihkun jälkeen,joten aina heitän ne pikkasen äkkiä koneeseen.

tästä tuli mieleen että miten siitä VOI sanoo,miten voi huomauttaa loukkaamatta huolellisemmasta hampaidenpesusta ja että käytä kunnolla sitä saippuaa että tuoksut puhtaalle.
jotenkin vaivihkaa oon huomautellu hampaidenpesusta että tekis sen kunnolla,ei se ymmärrä.
jos sanon suoraan niin tuntuu että oon nalkuttava äiti.en voi kielisuudelmia harrastaa vaikka niistä pitäisin,jos maistuisi paremmalta.tupakointinsa ei auta asiaa....täähän nyt liittyi asiaan ei-mitenkään.

[QUOTE="vieras";24818453]Kerrohan mitä siellä sun alusvaatteissa päivän jälkeen on, kun ne niin likaantuu.[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan alapää valskaa mitenkään,mutta kyllä niistä limakalvoista silti aina JOTAIN niihin alushousuihin lähtee naisella.

Yhteistyössä