Lastesi kummeista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Ketä lastesi kummeina ovat? Onko kavereita, sukulaisia, sinun vai miehesi vai yhteisiä. Kuinka monta kummia lapsellasi on? Miten muistavat kummilastaan, kuinka usein näkevät jne.? Minkä ikäinen on kummilapsi, entä kummi?

Ihan vaan mielenkiinnosta :D

Mun paras kaveri, mun veljeni ja mun serkku ovat pojan kummeja. Iältään 21-25v.
Pyritään näkemään kerran kuussa, veljen kanssa tulee nähtyä harvemmin, serkku taas käy meillä vähän useammin, samassa kaupungissa kun asutaan. :)
Kuulumisia vaihdellaan kyllä viikoittain parhaan kaverini kanssa.
Poika on 4,5v.

Pojat, toinen täyttää ens kuussa vuoden ja toinen toukokuussa 4v. Kummallakin on 4 kummia. Toisella mun serkku, sen mies, miehen veli ja sen vaimo, toisella 2 mun kaveria ja ystäväpariskunta. Vähä vaihtelee toi näkeminen, miehen veljen perhettä nähdään useesti, samoin pienemmän pojan sylikummi eli mun kaveri käy silloin tällöin. Muita sit nähdään harvemmin. Merkkipäivinä ja jouluna muistetaan, ja sit se miehen veljen vaimo ostaa pojalle aina silloin tällöin jotain..

Pojalla (2v.) on neljä kummia: mun ystävätär (29v.), miehen lapsuudenystävä (32v.) miehensä (40v.) kanssa sekä mun veljenpoika (19v.).

Kaikki kummit serkkukummia lukuun ottamatta asuvat aika kaukana, joten esim. hoitoapua ei ole saatavilla juurikaan. Mut pidetään yhteyttä paljon vaikka hirmu usein ei tavatakaan ja muistaavat poikaa joulun ja merkkipäivien lisäksi välillä ihan muutenkin.

mun paras kaveri ja mun veli, miehen paras keveri ja miehen veli ja sit mun äitipuoli. nähään muutaman kerran kuussa, joskus harvemmin.Muistavat merkkipäivinä ja jouluna

Yhteistyössä