Huom harmaana
Minä en kyllä ymmärrä että mikä siitä tekee oivallisen? Ihan ok silloin tällöin, mutta että oivallinen...?Lihapiirakkahan on ihan oiva välipala.
Ravintoköyhä ja todella paljon rasvaa.
Minä en kyllä ymmärrä että mikä siitä tekee oivallisen? Ihan ok silloin tällöin, mutta että oivallinen...?Lihapiirakkahan on ihan oiva välipala.
Ettehän te vaan syö kotonakaan kahta kertaa kuussa samaa asiaa, ettehän?? Leipää, omenaa, banaania, maitolasia, samaa jogurttia, tms? Ette kai vaan? Varokaa, se on kuolemaksi. Häpee, sä oot maailman huonoin äiti! Puhumattakaan päiväkodista, että oikeen 2 kertaa kuussa!Jep se ihan hyvä, mutta sitä on jo ollut kahdesti kk:n sisään. Kerran tai joka toinen kk ihan ok homma mutta ei kahdesti kk:ssa.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24805110:AP:n pilteille ei saa eineksiä tarjota vaan tuoretta ja luomua tietenkin. Enempää hän ei tokikaan ole valmis maksamaan maksuja kalliimman ruuan vastineeksi.
Ei jumalautaLihapiiraksta, koska sitä on ollut tosi usein tarjolla pk:n välipalalla. Muutenkin listat täällä Espoossa on ollut tosi outoja tosi usein samaa ruokaa on ollut tarjolla. Esim. pehmeetä leipää on ollut tarjolla yhdellä viikolla 4 päivänä ja useimmiten sen 2 kertaa.
Ettekö te yhtään seuraa ruokalistoja?!
Että ihan pehmeää leipää tarjolla:OMeillä valitetaan kun on aina vaan näkkäriä ja leipää todella harvoin.Lihapiiraksta, koska sitä on ollut tosi usein tarjolla pk:n välipalalla. Muutenkin listat täällä Espoossa on ollut tosi outoja tosi usein samaa ruokaa on ollut tarjolla. Esim. pehmeetä leipää on ollut tarjolla yhdellä viikolla 4 päivänä ja useimmiten sen 2 kertaa.
Ettekö te yhtään seuraa ruokalistoja?!
No katos kun se pehmeä leipä maksaa ihan sikana ja sen hukkamenekki on melkoinen joten sekin roskikseen menevä raha on pois muusta ruoasta.Että ihan pehmeää leipää tarjolla:OMeillä valitetaan kun on aina vaan näkkäriä ja leipää todella harvoin.
Vajaan kk:n päästä?!? Nyt noustaan barrikadeille!!! Kuka lähtee eduskuntatalolle osoittamaan mieltä lasten yksipuolista ruokaa vastaan???num. 33 muuten hyvää mutta tolta listalta olevia ruokia on taas tarjolla vajaan kk:n päästä.
Ennen listat kiersi 5 viikon syklissä, mutta nyt alle 4 viikon.
Vati kun täällä on jotenkin vajaata porukkaa, eivätkä ymmärrä lukemaansa.2 krt/kk ei todellakaan ole liikaa. Turhaa valittamista! Oletan, että AP valmistaa kaikki ruoat kotona itse tuoreista raaka-aineista, eikä käytä eineksiä. Välipalana tuskin nähdään halukkaita tai koristeena, noita sokeripommeja. Onko näinAP? Esim Saarioisten äitien tekemä ruoka on myös epäterveellistä, koska niissä on säilöntäaineita ja suolaa paljon. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä AP:n toteutunut ruokalista millä hän mukulansa ruokkii. Melkosta jeesustelua taas tämäkin homma. Ei ne lapset pilaannu KAHDESTA lihiksestä kuukaudessa.
2 krt/kk ei todellakaan ole liikaa. Turhaa valittamista! Oletan, että AP valmistaa kaikki ruoat kotona itse tuoreista raaka-aineista, eikä käytä eineksiä. Välipalana tuskin nähdään halukkaita tai koristeena, noita sokeripommeja. Onko näinAP? Esim Saarioisten äitien tekemä ruoka on myös epäterveellistä, koska niissä on säilöntäaineita ja suolaa paljon. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä AP:n toteutunut ruokalista millä hän mukulansa ruokkii. Melkosta jeesustelua taas tämäkin homma. Ei ne lapset pilaannu KAHDESTA lihiksestä kuukaudessa.
Sä et voi olla tosissasi. Ihan oikeasti.Oikei otetaan nyt esim viime viikon maananta 6.10 oli lihamakaronilaatikkoa ja sitä on TAAS tarjolla 31.10 eli kolmen viikon väli.
Mutta ookoo jos teille passaa niin ihan hyvä. Mutta yksikään teistä ei sitten ulise tulevaisuudessa kun pk ruoka ei passaa tai tarjoilu väli.
Sen olisi voinut heittää jo sen pehmeä leipä- postauksen jälkeenSaanko mä pelata mun Itä-Afrikan lapset -kortin?
Oikei otetaan nyt esim viime viikon maananta 6.10 oli lihamakaronilaatikkoa ja sitä on TAAS tarjolla 31.10 eli kolmen viikon väli.
Mutta ookoo jos teille passaa niin ihan hyvä. Mutta yksikään teistä ei sitten ulise tulevaisuudessa kun pk ruoka ei passaa tai tarjoilu väli.
Ihan vapaasti. Ei hetkauta pätkääkään.Saanko mä pelata mun Itä-Afrikan lapset -kortin?