[QUOTE="vieras";24805152]Mähän saan sitte kohta syytteen lasten heitteillejätöstä. Mulla kauppa 500m päässä ja mun lapset jääny usein kotiin (7 v ja 5v) tosin isommalla puhelin. Olen vienyt isomman kouluun (1km) pienemmän jäädessä kattomaan lasten ohjelmaa, joskus autolla, joskus pyörällä. Sitten käyny rakennustyömaalla, et molemmat kotona. Kaupan pihaan olen jättänyt miljoona kertaa nukkumaan tai vain muuten vain autoon. Joskus jopa auton käyntiin. Hyvä tietää, et ihmiset seuraa. Tosin olen opastanut, että kenellekään ei avata ovea ja sitte ne osaa kysyä "kuka siellä" eivätkä ole avanneet, jos en ole sanonut mitään. Pitänyt testata..tosin me asutaan pikku kylällä, mutta olen kyllä joskus ajatellu, että miten käy, jos ajan kolarin ja käy pahoin, eikä kukaan tiedä, et laps kotona, mutta olen ajatellut, että ton ikäset pääsee ulos ja saa suun auki, jos tarvetta.[/QUOTE]
asun itsekin maalla, mutta ei tulisi mieleenkään jättää 6v ja 5v keskenään. Meillä tuo 5v varmaan pärjäisikin, mutta en siltikään jätä. 6v nyt on niin arka, että ei edes jäisi.