Totaalinen turn off miehessä/naisessa???

Suzyanne
-Viimeisen päälle trendikäs kampaus tai vaatetus (varsinkin raidoitetut hiukset joissa on selvästi paljon geeliä, yäks)

- huumorintajuttomuus

-sarkasmi

-perusnegatiivinen elämänasenne

-töykeys

- ei pidä lapsista eikä eläimistä

- örvelökännien veto

- lisäksi nämä perusjutut kuten välivaltaisuus, uskottomuus jne.
 
Olen jo löytänyt omat voimavarani. Lähinnä pelkään, etten tunnistaisi tilannetta tarpeeksi nopeasti jos sellaiseen taas törmäisin. Nyt kun homma on nimenomaan sellainen, että mä tarvitsen suojelijaa ja hoivaajaa.
Niin, luinkin pari päivää sitten sun tilanteesta :( Luulen kyllä et sen tilanteen ja tapauksen tunnistaa. Jos/kun sulla kerran on jo kokemusta? Itse olen päinvastaiseen tapaukseen jo tutustunut ja sillon tajusin mikä nykyisessä kuviossa muunmuassa mättää.
 
-Viimeisen päälle trendikäs kampaus tai vaatetus (varsinkin raidoitetut hiukset joissa on selvästi paljon geeliä, yäks)

- huumorintajuttomuus

-sarkasmi

-perusnegatiivinen elämänasenne

-töykeys

- ei pidä lapsista eikä eläimistä

- örvelökännien veto

- lisäksi nämä perusjutut kuten välivaltaisuus, uskottomuus jne.
Mua viehättää sarkasmin käyttö, viljelen sitä itsekin. Tosin sekin lienee taitolaji ja jokaisella omat rajansa mikä käy ja mikä ei.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Niin, luinkin pari päivää sitten sun tilanteesta :( Luulen kyllä et sen tilanteen ja tapauksen tunnistaa. Jos/kun sulla kerran on jo kokemusta? Itse olen päinvastaiseen tapaukseen jo tutustunut ja sillon tajusin mikä nykyisessä kuviossa muunmuassa mättää.
Olet ihan oikeassa, sen tunnistaa. Mutta kun mussa asuu pieni kukkahattutäti :ashamed: Sellainen, joka vainuaa ongelmat ja yrittää sitten kovasti heti auttaa niiden ratkaisemisessa. Pitäisi keskittyä vähemmän muiden ongelmiin ja enemmän omiin. Tätä opettelen nyt kaikkien kanssa.
 
Olet ihan oikeassa, sen tunnistaa. Mutta kun mussa asuu pieni kukkahattutäti :ashamed: Sellainen, joka vainuaa ongelmat ja yrittää sitten kovasti heti auttaa niiden ratkaisemisessa. Pitäisi keskittyä vähemmän muiden ongelmiin ja enemmän omiin. Tätä opettelen nyt kaikkien kanssa.
Onnea pyrkimyksissäsi! Mulla samaa vikaa, hanakasti olen neuvomassa muiden asioissa vaikka omat jutut munillaan.
 
Mua viehättää sarkasmin käyttö, viljelen sitä itsekin. Tosin sekin lienee taitolaji ja jokaisella omat rajansa mikä käy ja mikä ei.
Ihmisellä pitää olla tilannetajua. Sarkasmi on hauskaa jos sitä osaa käyttää oikein. Valitettavasti tunnen myös ihmisiä jotka ovat "muka hauskoja" ja huumori on lähinnä vittuilua. Mua ei suututa lähinnä ikinä mikään huumori mutta joskus muiden puolesta tulee paha mieli jos toinen on tahallaan ilkeä.
Lisäksi mulle tuli mieleen että myös ensivaikutelma on tärkeää. Jos joku ei välitä millaisen ensivaikutelman antaa toiselle ihmiselle, kertoo aika paljon ihmisestä. Ujo ihminen on eri asia kuin töykeä ihminen eli ujouteen on turha vedota jos käyttäytyy toista ihmistä kohtaan töykeästi. Koskaan ei voi tietää missä kohtaa toisesta ihmisestä tuleekin itselle jotenkin tärkeä ja silloin se ensivaikutelma merkitsee aika paljon!
 
Ihmisellä pitää olla tilannetajua. Sarkasmi on hauskaa jos sitä osaa käyttää oikein. Valitettavasti tunnen myös ihmisiä jotka ovat "muka hauskoja" ja huumori on lähinnä vittuilua. Mua ei suututa lähinnä ikinä mikään huumori mutta joskus muiden puolesta tulee paha mieli jos toinen on tahallaan ilkeä.
Lisäksi mulle tuli mieleen että myös ensivaikutelma on tärkeää. Jos joku ei välitä millaisen ensivaikutelman antaa toiselle ihmiselle, kertoo aika paljon ihmisestä. Ujo ihminen on eri asia kuin töykeä ihminen eli ujouteen on turha vedota jos käyttäytyy toista ihmistä kohtaan töykeästi. Koskaan ei voi tietää missä kohtaa toisesta ihmisestä tuleekin itselle jotenkin tärkeä ja silloin se ensivaikutelma merkitsee aika paljon!
Ilkeily ja sarkasmi ei ole mun mielestä missään nimessä sama asia. Yhdistän mielummin pessimismin ja itseironian sarkasmiin. Rajat on hiuksenhienoja.
 
"Kaarnamuori"
Manboobsit, viikset, lihavuus, persvaon esittely, keltaset hampaat, rasvaset hiukset, mies alle 170 cm...
Luonteenpiirteistä; ylimielisyys ja rasismi. Eipä nyt muuta tuu mieleen. :)
 
Ulkoiset turnoffit eivät ole ehkä lopullisia turnoffeja.
Katselen miesten silmien ja suun ja yleisolemuksen lisäksi käsiä, ja jostain syystä sellaiset pullakädet tai lyhyet töppösormet ovat mielestäni vähä vastenmielisiä. Mutta jos ihmiseen tutustuisin ja tykästyisin, niillä tuskin olisi väliä.

Kovin ahdasmielistä, tai kiihkouskovaista/- kiihkoateistia, ylipäänsä jollekulle aattelle tai asialle täysin täysin hurahtanutta ihmistä hieman karsastan. Valehetelu, mielistely, rasistisuus, niljakkuus eivät nekään ole suosikitlistallani.

Mies, jonka kanssa menin naimisiin ensimmäistä kertaa avioituessani oli minusta ensitapaamisella sangen vastenmielinen ja karvat huonolla tavalla pystyyn nostattava tyyppi. Mutta .. silti jokin hänessä tai jokin minussa sai meidät päätymään yhteen. Että aina se turnoff- ei toimi. Tosin erosimme ja paljoat aolisin kai säästynyt, jos olisin luottanut tunteeseeni. Mutta toisaalta sainkin paljon. Enkä voi sanoa katuvani.
 
Viimeksi muokattu:
"minä"
No mulla on käynyt aikoinaan tuuri, koska oma mieheni on vielä 15 vuoden yhteiselon jälkeen maailman komein :)

Tässä muutamia ulkoisia turn offeja:
- Laihuus
- Lyhyys
- Epähygieenisyys
- Pitkä tukka
- Nahkavaatteet
- Harrikka
- Pitkä parta
- Naisellisuus
- Junttius
- Pienet kädet/jalat (hyi helvatti)
- Blondattu tukka
- Paljon ylipainoa
- Tikkujalat
- Huono ryhti

Luonnepuolen turn offeja:
- Tosikkomaisuus
- Liiallinen itsevarmuus/röyhkeys
- Päihderiippuvuus
- Liiallinen herkkyys
- Taiteellisuus
- Liiallinen boheemius
- Arkuus
- Laiskuus
- Luottamuksen puute
- Naistennaurattaja

yms, yms..
 
kys
[QUOTE="vieras";24792854]Pahanhajuinen hengitys, muutenkin huono hygienia ja epäsiisteys. Kaljuuntuminenkin valitettavasti ja kovin vaalea iho. Karvaisuus, varsinkin selässä. Mikropenis vaikka miten muuten olisi hyvännäköinen ja ihana. Kyllä on kokemusta ja en voinut jatkaa tapailua. Kusenkeltaisiksi värjätyt hiukset. Muutenkin silleen et on hiukset värjätty ihan överiks. Jos on tosi lyhyt, ei sekään sytytä kyllä yhtään, eikä persjalkaisuus. Erittäin huono ihokin on turn off.

Luonteesta vois sanoo omahyväisyys, itsekkyys, tyhmyys, lapsellisuus, toisten arvostelu ja haukkuminen. Sellanen mies joka valittaa joka asiasta on erittäin turn off, vielä kun ne valituksen aiheet todella lapsellisia ja typeriä, sellanen negatiivinen urpo. Ai niin laiskuus, ja kaljan kittaaminen. Toki kaikki väkivaltaisuudet on turn off, varmaan kaikille selvä. Juntit ei kiinnosta, mutta ei tosiaan sellaset hienohelmat tai metroseksuaalitkaan.[/QUOTE]

Oletko parisuhteessa?
 
Mitä ihmettä? :O Olen hämilläni ja kaipaan tämän taustoja. Vai onko sähköpaimenkoira jotenkin epätietoinen puolustusvoimista?
En mäkään kyllä oikein tykkäisi miehestä joka on armeijanpalveluksessa. En tiedä miks mut jotenkin kaikki tapaamani kapiaiset vai mitä ne nyt ovatkaan, ovat olleet kaikki samantyylisiä eikä kovin mairittelevaa sanottavaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;24793882:
En usko olevani poikkeuksellisen epätietoinen, mutta mies, jonka luonteeseen työskentely puolustusvoimissa istuisi, ei olisi mun mies.
En mäkään kyllä oikein tykkäisi miehestä joka on armeijanpalveluksessa. En tiedä miks mut jotenkin kaikki tapaamani kapiaiset vai mitä ne nyt ovatkaan, ovat olleet kaikki samantyylisiä eikä kovin mairittelevaa sanottavaa ole.
Mitens pastorit? Liikunnanohjaajat, fysioterapeutit, lääkärit ja terveydenhoitajat? Opettajat? Toimistotyöntekijät? Insinöörit?
 
Mitens pastorit? Liikunnanohjaajat, fysioterapeutit, lääkärit ja terveydenhoitajat? Opettajat? Toimistotyöntekijät? Insinöörit?
Mitä heistä? En vain voi ajatukselle mitään etten pidä miehistä jotka ovat puolustusvoimissa. Ei ihmisessä mitään vikaa varmasti ole mutta mulle se on vähän niinkuin no,no... Sinkkuaikana tuli tapailtua useampaakin upseeria ja kaikki yllättävän samanlaisia luonteeltaan. Onneksi ei tartte enää deittailla kun on oma rakas mies joka onkin täydellinen! :)
 

Yhteistyössä