Linkosuon RUISSIPSIT - onko hyviä?

• Viestiketjun aloittaja kaskjdfs
  • Ensimmäinen viesti
Nuo Linkosuon ruissipsit on kyllä ihania. :) Tänään ajattelin maistella niitä jäämerensalaatin kanssa. :D Siitä tulee ihanaa.... :p Mutta toki varrasleipä tuorejuustolla on sekin ihanaa. Mun kummipojan suurta herkkua on nuo ruissipsit ja philadelphia-juusto..

Joku vois tarjota maistiaisen, liian skeptinen ostaakseni :D
:D No mä voisin tarjota, mutta taidat asua niin kaukana ettei tästä pysty maistiaisia tarjoilemaan. :D Mun lapset syö noita ruissipsejä ihan silleenkin, että pistää vaan voita sisään. :) Maustettuna ja maustamattomana. :D On se jotenkin parempaa kuin ne varrasleivät. Mun mielestä ainakin. Ohuempaa.

Kepsis
:D No mä voisin tarjota, mutta taidat asua niin kaukana ettei tästä pysty maistiaisia tarjoilemaan. :D Mun lapset syö noita ruissipsejä ihan silleenkin, että pistää vaan voita sisään. :) Maustettuna ja maustamattomana. :D On se jotenkin parempaa kuin ne varrasleivät. Mun mielestä ainakin. Ohuempaa.
Joo on meillä vissiin suht iso välimatka :D noh minä tyydyn salmiakkeihini, niisk :D

jgaj
Meillä mies tykkää valkosipulin makuisista ihan sellaisenaan. Lapset sipertää maustamattomia keittoihin mukaan :D Automatkoilla tykkäävät nakertaa myös. Ite syön niitä sienisalaatin kanssa.

Luka
Olen testannut blogissani sekä perusmakuiset että grillimausteiset.
perusmakuiset kannattaa jättää hyllyyn. Grillimausteiset voivat kenties olla joidenkin makuun mutta toisaalta eivät kaikkien.

blogini:
lukanlusikassa.blogspot.com

Yhteistyössä