kaskjdfs
Lähinnä sellaiseen terveellisempään naposteluun ajattelin kokeilla. Niitä kai on jotain grillimaustettujakin?
Kuulostaa kivoilta nuo maut. =) Pitää käydä maanantaina katsomassa jos löytyisi Citymarketista.Grilli, original ja valkosipuli. Prismassa en oo nähny mutta cittarissa oli, maksoi 1,99 euroa tarjouksessa.
Joku vois tarjota maistiaisen, liian skeptinen ostaakseniNuo Linkosuon ruissipsit on kyllä ihania. Tänään ajattelin maistella niitä jäämerensalaatin kanssa. Siitä tulee ihanaa.... Mutta toki varrasleipä tuorejuustolla on sekin ihanaa. Mun kummipojan suurta herkkua on nuo ruissipsit ja philadelphia-juusto..
Noinko meinaat? Mut se ei ole sitten taas ollenkaan sama asia. oletko noita "sipsejä" maistanut, suosittelenvarmaan parempi lopputulos kun ostaa kunnon maustettua sulatejuustoa ja ohkaista varrasleipää...
No mä voisin tarjota, mutta taidat asua niin kaukana ettei tästä pysty maistiaisia tarjoilemaan. Mun lapset syö noita ruissipsejä ihan silleenkin, että pistää vaan voita sisään. Maustettuna ja maustamattomana. On se jotenkin parempaa kuin ne varrasleivät. Mun mielestä ainakin. Ohuempaa.Joku vois tarjota maistiaisen, liian skeptinen ostaakseni
Joo on meillä vissiin suht iso välimatka noh minä tyydyn salmiakkeihini, niiskNo mä voisin tarjota, mutta taidat asua niin kaukana ettei tästä pysty maistiaisia tarjoilemaan. Mun lapset syö noita ruissipsejä ihan silleenkin, että pistää vaan voita sisään. Maustettuna ja maustamattomana. On se jotenkin parempaa kuin ne varrasleivät. Mun mielestä ainakin. Ohuempaa.