Ällöttävät suomalaiset naiset (v. 1.1)

  • Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti
"viiru"
sit sopii hakea se virolainen, venäläinen jne. Itse kyllä osaan pukeutua kutsun mukaisesti ja meikata myös. En kyllä ukkoni takia ole hiljaa ja pukeudu ja enkä myös laihduta.
 
Joo, kyl mä oon aika hirvee. Nöyrimmästi pyydän anteeksi kaikilta jotka joutuvat olemaan kanssani tekemisissä.. :(

Valitettavasti aion tulevaisuudessakin olla juuri sellainen kuin haluan olla ja kehotan vahvasti myös kaikkia muita olemaan juuri sellaisia kuin he haluavat olla.

Että, voi maailma, sulje silmäsi, täältä tulen minä :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
heheh
mä en ole koskaan nähnyt iltapukujuhlissa kenenkään päällä mitään marimekon säkkiä tai vastaavaa.. aina on ollut huoliteltuja ja siistejä naisia liikkeellä, samaa ei kyllä voi miehistä sanoa.
 
Kukahan tuonkin on jaksanut oikeasti laatia? Tuohon on uhrattuna aika paljon aikaa ja ajatusta. :D
Hirrrrveä naisviha, ehkä jonkun kaltoinkohtelema exä. :snotty:

Se on varmaan joku hienostopiireistä, joka on kerran tai kaksi erehtynyt jonnekin kehä kolmosen ulkopuolelle järjestettyyn kyläjuhlaan puhujaksi. Nyt se raasu luulee, että kaikkialla on samanlaista.
 
"vieras"
No entäs ihana suomimies v.1.1

Pukeutuu joko verkkareihin tai farkkuihin. Juhliin farkkuihin. Eihän sinne mitään värillistä, tyylikästä paitaa laiteta kun "se on ihan homojen homma".

Juhlat tarkoittavat karaokeiltaa lähipubissa. Ei teatteriin saati oopperaan voi mennä kun "se on ihan homojen hommaa".

Juomaksi olutta tuoppi. Herrajumala jos lasin viiniä ottaisi niin "luulevat homoksi".

Sen verran osaavat small talkia että kännissä siellä räkälässä kehuvat olemattomilla rahoillaan venäjältä tulleille rahattomille naikkosille. Ja kuvittelevat tehneensä vaikutuksen komealla olemuksellaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24746616]Onneksi suomalainen mies on niin upea ja tyylikäs aina.

Not.[/QUOTE]

PEESI!!! Aika moni sääntö saisi päteä myös miehiin, viitaten esim. henkilökohtaiseen hygieniaan, pukeutumiseen ja alkoholinkäyttöön.
 
"joops"
[QUOTE="viiru";24746877]sit sopii hakea se virolainen, venäläinen jne. Itse kyllä osaan pukeutua kutsun mukaisesti ja meikata myös. En kyllä ukkoni takia ole hiljaa ja pukeudu ja enkä myös laihduta.[/QUOTE]

Ja ukkosi nautii vieraasta minkä ennättää koska olet juuri tuollainen, suoraan tekstistä tyyppiesimerkki :-D
 
[QUOTE="joops";24747373]Ja ukkosi nautii vieraasta minkä ennättää koska olet juuri tuollainen, suoraan tekstistä tyyppiesimerkki :-D[/QUOTE]

Sydämellinen osaanottoni Sinulle, mahtaa olla rankkaa elää maailmassa, jossa kaikki arvo saadaan ulkonäön kautta. :hug:
 
"koppis"
Saipa tuosta shitistä jotain nauraakin, kiitosta vain tekstistä. Mm. siitä olen eri mieltä, että varsinkin ulkomailla ollessani ovat naiset haisseet triljoona kertaa enemmän hielle, paskalle ja parfyymille kuin Suomessa.
 

Yhteistyössä